Kan ik normale verzekering krijgen na rijontzegging?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Missivo
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 jul 2022 22:12

Re: Kan ik normale verzekering krijgen na rijontzegging?

Ongelezen bericht door Missivo »

Een aanvullende vraag: geldt het cis ook bij een tijdelijke intrekking om medische redenen?

BenH26
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mei 2023 20:51

Re: Kan ik normale verzekering krijgen na rijontzegging?

Ongelezen bericht door BenH26 »

snuffel1 schreef:
26 mei 2023 13:00
Als u nog een autoverzekering heeft dan heeft u geen meldingsplicht mede omdat u in het bezit van een geldig rijbewijs bent en zal de verzekeraar bij onverhoopte schade gewoon uitkeren behalve als u wederom onder invloed verkeerd.
Hoe zit het dan als ik een extra verzekering wil voor bijvoorbeeld een motor. Moet ik deze dan via de vereende doen en komt mijn huidige verzekeraar er dan niet achter?

DeZevendeHenk
Berichten: 774
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Kan ik normale verzekering krijgen na rijontzegging?

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

BenH26 schreef:
05 jun 2023 19:13
snuffel1 schreef:
26 mei 2023 13:00
Als u nog een autoverzekering heeft dan heeft u geen meldingsplicht mede omdat u in het bezit van een geldig rijbewijs bent en zal de verzekeraar bij onverhoopte schade gewoon uitkeren behalve als u wederom onder invloed verkeerd.
Hoe zit het dan als ik een extra verzekering wil voor bijvoorbeeld een motor. Moet ik deze dan via de vereende doen en komt mijn huidige verzekeraar er dan niet achter?
Je moet bij een aanvraag voor een verzekering eerlijk zijn en dan geef ik je vrijwel 100% kans dat je enige optie inderdaad de Vereende is.

Plaats reactie