LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Positieve ervaring: Unigarant Mobiele apparatuurverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
svdmeer
Berichten: 222
Lid geworden op: 23 jun 2006 13:25

Positieve ervaring: Unigarant Mobiele apparatuurverzekering

Ongelezen bericht door svdmeer »

Een zeer positieve ervaring. Ongeveer 10 jaar geleden heb ik mijn toen pas gekochte laptop verzekerd met een mobiele apparatuurverzekering van UniGarant (premie ongeveer 24 Euro per jaar).

Het is een klein laptopje dat ik altijd bij mij heb dus er kan altijd wat gebeuren. Twee maanden geleden ontdekte ik na overstappen tijdens een treinreis dat de laptop was verdwenen. Of ik de laptop in de vorige trein had laten liggen of dat iemand de laptop ongemerkt uit mijn tas heeft gepakt, wist ik niet. De conducteur kon geen controle regelen in mijn vorige trein. Dus aangifte gedaan van verlies bij NS, niks gevonden en vervolgens van diefstal bij de politie. Claim ingediend bij Unigarant.

Vandaag bericht: Nieuwwaarde van laptop is overgemaakt minus de 20 euro eigen risico.

Geweldig! Er waren genoeg dingen om moeilijk over te doen, zoals de vraag of het nou verlies of diefstal was en het feit dat de claim wat langer duurde (wachten op papieren van NS en vervolgens de politie). Aangezien je bij een claim pas weet wat je aan een verzekeraar hebt, lijkt het mij zinvol om ook deze positieve ervaring te posten.

Gesloten