LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar checkt: Eindeloze strijd voor schadevergoeding via rechtsbijstandsverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Radar checkt: Eindeloze strijd voor schadevergoeding via rechtsbijstandsverzekering

Ongelezen bericht door chrisd1 »

DASwebcare schreef:
29 mar 2019 09:28
Beste korpusdeli,

We hebben je bericht gezien. Als je een zaak hebt of hebt gehad bij DAS kun je jouw dossiernummer en je contactgegevens naar [email protected] e-mailen. Of je kunt er voor kiezen om een klacht in te dienen via de volgende link: https://www.das.nl/over-das/klachtenregeling.

Groet,

Het webcareteam van DAS

Enige tijd geleden postte Achmea RB (RelatieBeheer??) iets dergelijks al dan niet naar aanleiding van posts mijnerzijds.
Ikzelf ben daar toen niet op ingegaan, omdat ik er b.v. geen behoefte aan had om ook nog eens op een zwarte lijst te worden gezet, zoals deze mede-forumgebruiker overkwam.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Radar checkt: Eindeloze strijd voor schadevergoeding via rechtsbijstandsverzekering

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat een idiote en niet-onderbouwde verbanden leg jij.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Radar checkt: Eindeloze strijd voor schadevergoeding via rechtsbijstandsverzekering

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Moneyman schreef:
29 mar 2019 20:38
Wat een idiote en niet-onderbouwde verbanden leg jij.
Zeker b,v. de uitzending van Radar van afgelopen maandag niet gezien??

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Radar checkt: Eindeloze strijd voor schadevergoeding via rechtsbijstandsverzekering

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik reageer slechts op wat je hier schrijft, niet op wat er klaarblijkelijk nog meer in jouw hoofd omgaat.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Radar checkt: Eindeloze strijd voor schadevergoeding via rechtsbijstandsverzekering

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Moneyman schreef:
29 mar 2019 20:48
Ik reageer slechts op wat je hier schrijft...
Verder kijk je nergens naar??

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Radar checkt: Eindeloze strijd voor schadevergoeding via rechtsbijstandsverzekering

Ongelezen bericht door Moneyman »

chrisd1 schreef:
29 mar 2019 21:45
Moneyman schreef:
29 mar 2019 20:48
Ik reageer slechts op wat je hier schrijft...
Verder kijk je nergens naar??
Als jij nou begint met fatsoenlijke standpunten formuleren, volgt er héél misschien eens een fatsoenlijke discussie.

Gesloten