LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service vergoeding DFD verzekeraar

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jongesander
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 mei 2009 13:21

Re: Service vergoeding DFD verzekeraar

Ongelezen bericht door jongesander »

Als ik tussenpersoon was zou ik ongeveer 750 euro per jaar vragen aan iedere klant, te verrekenen met IEDERE provisie. Ik weet zeker dat ik dan nog steeds op een boel klanten verlies zou lijden, als ik reken met een uurtarief van 100 euro ex. btw en onkosten. Klanten zouden dan overigens goedkoper uit zijn dan nu, maar toch is er bijna geen klant die hier aan wil.
Nederlandse (particuliere) klanten moeten gewoon nog wennen dat je voor iemand met alle assurantiediploma's gewoon per uur moet betalen.

Prinsenland
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2009 13:57

Re: Service vergoeding DFD verzekeraar

Ongelezen bericht door Prinsenland »

Nemo_Tigru schreef: www.prinsenland-adviseurs.nl

Volgens mij is die laatste vooral interessant voor officieren, helaas behoort manlief momenteel tot de manschappen...

Vind overigens naar verhouding de verzekeringen ook duur, maar goed, dat zal aan mij liggen.
Goedenmiddag,

Het klopt dat wij ons voornamelijk richten op Officieren werkzaam bij Defensie. Dat wij relatief duur zijn in premie klopt echter niet. Voor wat betreft verzekeringen met bijzondere voorwaarden voor militairen is een pakket bij een conculega duurder dan bij ons.

Daarnaast bieden wij op het gebied van bijvoorbeeld autoverzekeringen en hypotheken nagenoeg alle verzekeringsmaatschappijen en banken, wij zijn niet gebonden aan 1 of 2 aanbieders. Het kan dus onmogelijk zijn, dat zoals u het stelt, wij naar verhouding duurder zouden zijn.

Mvg,

Lubbe

Gesloten