LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TAF BV arbeidsongeschiktheidsverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
een klant
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2011 05:25

Re: TAF BV arbeidsongeschiktheidsverzekering

Ongelezen bericht door een klant »

Beste allemaal,

Word wel persoonlijk zo op deze manier!!!
Zelf zou ik niet snel zijn overgestapt maar € 350,00 per maand minder en aanbevolen door adviseur vind ik wel veel.
Zeker als je als bedrijfje je hoofd boven water moet houden en toch eerst op je eigen kosten gaat letten ipv dat van personeel. Ok, de voorwaarden zijn misschien niet duidelijk of goed of wat maar ook, maar een beetje respect en nakoming mag toch wel verwacht worden?

Groet Gerald

Tie
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mei 2012 15:24

Re: TAF BV arbeidsongeschiktheidsverzekering

Ongelezen bericht door Tie »

Beste allemaal,

Ook ik heb een zeer slechte ervaring met de TAF zie hieronder...

Ik ben ondernemer en heb daarom een arbeidsongeschikheidsverzekering afgelsoten bij de TAF. Ik heb jaren lang premie mogen betalen en in januari 2011 overkwam mij een ramp waarin ik uren lang de dood in de ogen gekeken heb. Hierdoor heeft mijn bedrijf maanden stil gelegen omdat ik mij er toen niet toe kon zetten om psychische redenen. Vandaag ontving ik een brief dat mijn GAF score te laag is waardoor ik niet in aanmerking kan komen voor een uitkering. Een score bepaald of wel of niet in staat bent te werken. Ik adviseer de TAF luister eens naar je klant(en),\. Ik wil daarom iedereen adviseren voordat u een verzekering afsluit hier naar te kijken. Uit ervaring kan ik zeggen doe vooral GEEN TAF verzekeringen.

mvans
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 nov 2008 21:12

Re: TAF BV arbeidsongeschiktheidsverzekering

Ongelezen bericht door mvans »

Ook al reeds gemeld in een ander TAF-topic:

Niet vervelend bedoeld voor je maar TAF is geen volwaardige AOV. TAF is een maandlastenbeschermer zeg maar een soort van budget AOV en dat nog niet eens. Dit soort gevallen ga je steeds meer zien doordat mensen de noodzaak van advies niet inzien. Welkom in de wereld die meneer de Jager graag wil zien.

Wat hier al eerder gezegd wordt. Een AOV mag vaak niets kosten of wordt als te duur ervaren. Bedenk dan dat als je in loondienst bent er nog veel meer betaald wordt om je te verzekeren tegen AO. En met een (volwaardige) AOV ben je BEROEPS-arbeidsongeschikt. Een veel ruimere dekking dan het UWV biedt. Namelijk arbeids-ongeschikt.

Helaas zijn er ook nog te veel TP's die AOV's adviseren en er te weinig kaas van hebben gegeten. Een AOV is namelijk heel adviesgevoelig.
Succes met de afhandeling bij TAF.

blueglasses
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2012 19:28

Re: TAF BV arbeidsongeschiktheidsverzekering

Ongelezen bericht door blueglasses »

Geachte medestanders,
Ik ben Zzp ér en ik zit al vanaf januari thuis en heb ook nog niks uitkeerd gekregen je wordt van het kastje naar de muur gestuurd brieven sturen daar zijn ze een kei in en de premie afschrijven daar zijn ze ook heel snel mee maar uitkeren ho maar alleen zijn ze nu de verkeerde aan het belazeren en gaan ze hier heel veel spijt van krijgen ik heb namelijk wel eerder eens verzekering genaamd OZ verzekeringen gewaarschuwd en die hebben toen ook
€ 1.200.000,- moeten betalen voor mijn zoontje die 1 van de ernstige hersenziektes ter wereld had dus de TAF kan zijn borst nat gaan maken want papa is nu boos niemand belazert mij meer en als jullie samen willen werken dan hoor ik dat wel Met vriendelijke groet,een boze vader

Tie
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mei 2012 15:24

Re: TAF BV arbeidsongeschiktheidsverzekering

Ongelezen bericht door Tie »

Blueglasses, Ik hoop oprecht dat je iets kunt gaan krijgen van de TAF. Het is inderdaad zo dat ze erg goed zijn in brieven schrijven. Ik ontving er wekelijks brieven van dat het onderzoek liep. Elke week maar weer...Na 4 maanden kreeg ik dan de uitslag en je raad het al negatief voor mij.....Ben ondertussen jaren verzerkerd bij de TAF maar zelfs vaste klanten worden heeeeel slecht te woord gestaan en niet geholpen. Mijn bedrijf heeft ongeveer 3 maanden niet op volle kracht kunnen werken en soms nog met een terugslag, maar dat boeit hun helemaal niks. Elke maand de automatische incasso is hun doel.KASSA! Ik heb mijn verzekering opgezegd en zal het niet nalaten mensen te waarschuwen voor dit soort bedrijven en praktijken.

blueglasses
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2012 19:28

Re: TAF BV arbeidsongeschiktheidsverzekering

Ongelezen bericht door blueglasses »

Hallo Tie,

Nou ik ben lid van de FNV ZBO die heb ik er nu achter gezet en die zijn al aardig aan de slag voor me want indderdaad ze maken je gewoon kapot op deze manier maar als dit hun manier van werken is dan raken ze een hoop klanten kwijt als ik zo met mijn klanten omga dan kan ik wel stoppen met mijn bedrijfje maar ze moeten nu binnen 10 dagen reageren anders wordt er een kort geding tegen ze aangespannen en laat het maar voor de rechter komen dan zal ik ze is even de waarheid vertellen en ik denk dat ik SBS 6 er ook nog bij ga halen voor al de mensen die ook zo gedupeerd worden want ik kan hier heel slecht tegen hardwerkende mensen die door die 'grote bedrijven' zo worden behandeld maar laat de moed nooit zakken Tie anders hebben ze gewonnen.
Groetjes

Gesloten