LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitvaartverzekering met terugwerkende kracht betalen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
pietpiraat1975
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2011 20:34

Uitvaartverzekering met terugwerkende kracht betalen

Ongelezen bericht door pietpiraat1975 »

Hallo,

Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van een tussenpersoon voor de uitvaartverzekering.

Er schijnt sinds 2003 bij een wijziging een administratief foutje te zijn gemaakt.(geboorte kind) Er schijnt iemand anders voor onze premie te hebben betaald.

Nu betalen we voor 1 persoon premie voor deze verzekering en de kinderen zijn gratis.

We schrokken natuurlijk en zijn even gaan kijken op een soort slapende betaalrekening waar dit vanaf getrokken word ,en nu betalen we dus iets van 17 euro premie per 4 maanden.

De beste man wil graag een afspraak maken om een en ander te bespreken.
Hij mompelde iets over 900 euro...maar daar komen we wel uit.

Kan een zoiets met terugwerkende kracht?

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Uitvaartverzekering met terugwerkende kracht betalen

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Hoi,

lijkt me een raar verhaal van die tussenpersoon. Hoe kan je kind, die gratis mee verzekerd is plots premie moeten betalen en wie heeft dan haar gratis premie betaald?
Als ik jullie was, pak even de polis erbij en staat ze daar gewoon bijgeschreven, zou ik contact opnemen met de verzekering zelf.
Pas op met de tussenpersoon zou ik zeggen.

rcvdveen
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 dec 2010 14:16

Re: Uitvaartverzekering met terugwerkende kracht betalen

Ongelezen bericht door rcvdveen »

Uit hoeveel personen bestaat uw gezin?

U schrijft: "Nu betalen we voor 1 persoon premie voor deze verzekering en de kinderen zijn gratis".

Als er 2 volwassenen zijn en u betaalt voor 1 volwassene dan kan ik me voorstellen dat er iets fout is gegaan. Misschien een bijschrijving op een polis (bijv. na trouwen) die fout is gegaan en daardoor op iemand anders zijn polis is bijgechreven? Bedenk ook maar wat hoor, makkelijkst is eerst uw polis te bekijken wie er precies op staan en wat de polisvoorwaarden zijn t.a.v. gezinsverandering.

pietpiraat1975
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2011 20:34

Re: Uitvaartverzekering met terugwerkende kracht betalen

Ongelezen bericht door pietpiraat1975 »

De polis is voor 1volwassene en 2kinderen.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Uitvaartverzekering met terugwerkende kracht betalen

Ongelezen bericht door sephora30 »

En uit hoeveel volwassenen bestaat je gezin? Je zegt we betalen dus ik neem aan dat er nog een volwassene verzekerd zou moeten zijn.

pietpiraat1975
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2011 20:34

Re: Uitvaartverzekering met terugwerkende kracht betalen

Ongelezen bericht door pietpiraat1975 »

We alszijnde gezin. Ik heb mijn eigen polis van huis uit bij een andere firma lopen.

Gesloten