LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzekeringstussenpersoon is ineens ASR gevolmachtigde

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Verzekeringstussenpersoon is ineens ASR gevolmachtigde

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:Mijns inziens hebt u zelf het meest aan dit topic gehad. En nog wel helemaal gratis.
En dat is toch exact waar dit forum voor is?

Succes met herverzekeren Babylon. Mooie afloop zo.

stofzuigertje

Re: Verzekeringstussenpersoon is ineens ASR gevolmachtigde

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn Univé kantoor vertelde;

Als gevolmachtigde kun je in plaats van aanvraag en op acceptatie wachten gelijk een polis afgeven en word die altijd geaccepteerd.
Dus niet voorlopige dekking en kans op maar zeker een polis.

Dan doe je beoordeling voor de verzekeraar en zul je meer polissen daar onderbrengen.
Ze zijn dus minder onafhankelijk maar mogen nog overal alles afsluiten......

Wel zullen ze meer reclame krijgen en vele laten overstappen.
Ik krijg dus ook pas een andere polis als Univé deze niet kan leveren.... of als er betere voorwaarden zijn.
Dat weet ik als ik binnenloop!

Dat zal voor ASR ook gelden, voor tussenpersoon meer winst omdat hij naast aanvraag ook beoordeling mag doen.
Geen nogmaals zoeken wegens afwijzing en meer werk is meer beloning.
Voor tussenpersoon dus win/win en klant heeft zekerheid.

Wel zal deze minder snel in systeem zoeken naar voordeliger elders en als je vraag hierom zal hij dat wel doen...
Beter een klant dan iemand die met rest pakket weg loopt.... vele doen het direct online dus hij moet wel doen wat U gevraagd heeft.

Gezien de scherpe online aanbieders en verlies aan klanten moet hij wel dit doen om te overleven......

babylon_nl
Berichten: 74
Lid geworden op: 08 jan 2010 10:26

Re: Verzekeringstussenpersoon is ineens ASR gevolmachtigde

Ongelezen bericht door babylon_nl »

@Moneyman - Dat sws, maar ik lees ook graag dingen van anderen en soms denk, vóór het te laat is @Lady1234, verrek, hoe zit dat eigenlijk bij mij? Wie weet, ooit, bij iemand, je weet maar nooit.. Dankje Moneyman!

@stofzuigertje - Dat is wel helder, bedankt! Ik heb binnenkort een afspraak met een gezand van het zaanse clubje, wel fijn om deze wetenschap mee te nemen in dat gesprek, altijd prettig om te weten hoe degene tegen over je 'er in' staat.. Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek komt, uit het telefoongesprek kwam al dat de op het overzicht staande glasverzekering van 500,- per jaar niet klopte, dus het zal wel een wonderlijk gesprek worden, gezien het overzicht bij hun vandaan komt haha.. Als er heel spannende dingen uit komen laat ik het weten, bedankt voor je reactie!

Lady1234
Berichten: 27099
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verzekeringstussenpersoon is ineens ASR gevolmachtigde

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Heeft u dan van een torenflat het glas verzekerd?

En ik denk zeker niet: Hoe zit dat bij mij, want ik weet hoe het bij mij zit.

babylon_nl
Berichten: 74
Lid geworden op: 08 jan 2010 10:26

Re: Verzekeringstussenpersoon is ineens ASR gevolmachtigde

Ongelezen bericht door babylon_nl »

Lady1234 schreef:Heeft u dan van een torenflat het glas verzekerd?
Valt reuze mee, een woonhuis met een winkeldeel, waarvan het nog maar de vraag is of dat verzekerd kan zijn, logischer is dat de huurder dat verzekerd.. maar zoals gezegd, dat klopt dus niet en de conclusie dat het een wonderlijk gesprek gaat worden..
Lady1234 schreef:En ik denk zeker niet: Hoe zit dat bij mij, want ik weet hoe het bij mij zit.
Ik kan weer lekker slapen.. Maar het ging ook om meelezers, het is niet vreemd dat mensen die bezig zijn met hun verzekeringen weten 'hoe het zit', zelfs ik begin er langzaam in te komen..

Lady1234
Berichten: 27099
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verzekeringstussenpersoon is ineens ASR gevolmachtigde

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan zou ik ook maar even kijken wat u met de huurders van dat winkelpand afgesproken hebt.

En als dat woonhuis zo “verweven” is met die winkel (bij wijze van spreken) is het niet zo slecht om al die ruiten op één polis te hebben.

Erthanax
Berichten: 9677
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Verzekeringstussenpersoon is ineens ASR gevolmachtigde

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mede dankzij het gevoel voor humor van TS is dit een van de leukste topics van de laatste tijd!

Gesloten