LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Kreeh00
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2007 11:33

Yarden

Ongelezen bericht door Kreeh00 »

Mijn ouders hadden een lidmaatschap bij AVVL afgesloten voor 10 euro per jaar pp.
Dit hield in dat ze gebruik konden maken van de natura verzekering ze zouden dan voor een vast bedrag begraven of gecremeerd worden.
AVVL regelt de uitvaart en je betaald dan met je polissen die vrij komen hun af.
Inmiddels is AVVL overgenomen door Yarden.

Mijn vader ernstig ziek heeft ze in april heeft langs laten komen om nog wat te regelen ineens wisten ze nergens van. Maar mijn vader hield vol en inderdaad de andere dag wist iedereen ineens overal van.
In mei is hij overleden en is hij voor het uitvaartbedrag van Yarden gecremeerd.

Maar met de rekening kwam een wijziging mee voor mijn moeder.
Ze hadden de regeltjes gewijzigd en nu kan ze een korting krijgen op haar uitvaart van 250 bij 5 jaar lidmaatschap en 500 bij 10 jaar lidmaatschap.
Zonder verdere uitleg.
Ik vraag me af of dit zo maar mag. Wij hebben het lidmaatschap afgesloten bij AVVL en of Yarden dit dan zo maar eenzijdig mag veranderen?

Wie heeft er meer informatie over en wat kan ik doen?
Ik heb inmiddels wel een afspraak gemaakt met een verzekeringsagent van Yarden. En ben zeker niet van plan alles zo maar te pikken.

Ayla

Re: Yarden

Ongelezen bericht door Ayla »

kijk eens bij het grote forum van yarden, daar is heel veel informatie,
daar vind je echt wel wat je moet weten

ayla

Muse
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 jan 2007 19:59

Re: Yarden

Ongelezen bericht door Muse »

Hè ja, ga maar even fijn 153 paginas doornemen :roll:

Wordt die hap nog eens voor de rechter gesleept?

Ayla

Re: Yarden

Ongelezen bericht door Ayla »

[quote]=muse
Hè ja, ga maar even fijn 153 paginas doornemen

Wordt die hap nog eens voor de rechter gesleept?

[quote]

Je begrijpt het niet echt geloof ik.

Muse
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 jan 2007 19:59

Re: Yarden

Ongelezen bericht door Muse »

Ben zelf helaas ook klant bij Yarden en voel me ook knap belazerd door ze, maar zie het lezen van 153 pagina's voor het antwoord waarom de starter van deze draad vraagt als kolder.

Voor mezelf weet ik ook echt niet waar ik beginnen moet.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden

Ongelezen bericht door janssen »

quote="muze"

Geplaatst op: 07 Okt 2007 21:07 Onderwerp:


Ben zelf helaas ook klant bij Yarden en voel me ook knap belazerd door ze, maar zie het lezen van 153 pagina's voor het antwoord waarom de starter van deze draad vraagt als kolder.

Voor mezelf weet ik ook echt niet waar ik beginnen moet.
Het advies wat Ayla je gaf is het beste wat er momenteel aanwezig is.
het is toch wel een zot idee, dat er over het zelfde probleem op de zelfde site verschillende forums aanwezig zijn.
Uitzending Yarden radar.
Yarden uitvaartverzkering.
Laat je niet kisten door Yarden.
Yarden: zonder verdere omschrijvingen.
Maar als je werkelijk wilt dat je zaak zo goed mogelijk opgelost wordt, neem dan het advies van Ayla over, je hoeft echt geen 153 pagina,s door te worstelen.
Of kijk even op de site Yarniek.nl
Daat staan ook diverse voorbeelden
Velen van ons hebben gewoon hun oude rechten van voor 2007 terug gekregen, en daar staat geen antal jaren bij. Dus kunnen zij niet over 5 jaar zeggen nu trekken wij ons voor stel weer in.

Gesloten