LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote=leo en jennie""[quote[
Geplaatst op: 01 Nov 2007 18:07 Onderwerp: Waarde verzekering.


Beste Henk,
Jij mag dan bericht hebben gehad dat je Natura verzekering is omgezet naar een Waarde (sommen) verzekering. Maar wij hadden al een Waarde c.q. Sommen verzekering zonder gespecificeerde diensten sinds 2000. En nu kregen we bericht dat onze oorspronkelijke inleg in 2000 geen € 5000,- was maar slechts € 3500,- en dat dus de verzekerde waarde die in 2000 was berekend was op die €5000,- van € 10.000,- nu slechts nog € 5500,- verzekerde waarde is
!

Ik weet niet welke Henk jullie bedoelen, maar ik wil hier wel op ingaan
Het gaat als ik het goed begrijp op inleg kapitaal en gegarandeerde waarde.
Dit is nooit van te voren vast te stellen, gestort kapitaal is gelijk aan koopsom, en bij een koopsom met winst deling, zijn jullie al zo wie zo afhankelijk van de kapitaal markt.
Die is de laatse jaren zeer laag wat winst deling betreft.
Nu weet ik niet wat voor polis julle bezitten, en welke gegarandeerde bedragen daar op staan, maar mocht er inderdaad een gegarandeerd bedrag op staan.
Dan is Yarden verplicht zich aan die regels te houden.

Op telefoontjes, aangetekende brieven E-mails en de Rader voorbeeldbrief wordt niet gereageerd sinds 10 weken! Nu dus maar afwachten waar mijn gestolen geld heen gesluist is. Van klantvriendelijke relatie binding weten ze niets bij Yarden. Ik ben in staat om de lopende verzekering van onze dochter af te kopen (tegen vlijkenpikkers bij Yarden.
M.v.g. in diepe rouw over het consumenten vertrouwen
erlies) want met zo'n bedrijf wil ik eigenlijk niets meer te maken hebben. Je zal toch maar bestolen worden door je begrafenis verzekering, stelletje communicatie gestoorde
Dus kan ik u maar één advies geven. schrijf Yarden aan: per aangetekende brief ,en vraag om een voor beroep vatbare beslissing.
Die door zenden naar KiFiD financiéle dienst verlening, het adres kunt u vinden op deze site van wim: www.yarniek.nl
Veel succes. geef niet op, maar kom op voor julie rechten, als daaraan tenminste een grondslag ligt die voor beroep vatbaar is.

picobello
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:14

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door picobello »

Aan Leo en Hennie,

De bedragen die jullie noemen in het jaar 2000 zijn natuurlijk
guldens. Als die fl. 10000,00 nu een waarde van € 5500,00 heeft
is er toch een winstdeling. 5500 X 2,20371 = omgerekend in guldens fl. 12120,41

Leo en Jenny
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 aug 2007 17:17

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Leo en Jenny »

Geachte Hr. Janssen,
Bedankt voor uw reactie, die naam Henk kwam van het "oudste" bericht op dit forum van henkhuijser Geplaatst op 23 Mrt 2007, die automatisch bij mij boven aan in beeld verscheen. Nu kies ik dus voor nieuwste bericht bovenaan.
Wij hebben nooit recht op winstdeling gehad op onze polis omdat men er best een hoog verzekerde som/bedrag aan geld tegenoverstelde, volgen Yarden kwam dit toen door onze "jonge" leeftijd van 50 jaar dus;
€ 5000,- betalen gaf ons een Natura uit te keren "Sommen" verzekering op Twee Levens van € 9000,- vrij te besteden zonder gespecificeerde diensten. Wij hebben het idee dat iedereen die wel een uitvaart in Natura met gespecificeerde diensten had, nu dus ook het zelfde krijgt als wij al hadden in 2000. Gewoon een geld bedrag of som die in natura besteed moet worden en ongespecificeerd. Wat je te kort komt leg je er dan zelf ( nabestaande) nog bij. Is dit ongeveer zo? Op mijn aangetekend schrijven (radar brief) etc. heb ik nog geen bericht, ik hoop dat ik nog wel als er wat gebeurt voor het oude sommen bedrag verzekerd ben. Maar dat weet ik nog steeds niet. Wel ga ik met Kifid contact opnemen en Kifid de polissen toesturen.

Hartelijk dank voor uw reactie,
Leo en Jenny

picobello
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:14

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door picobello »

Voor Twentenaren !

Per september 2007 is er een uitvaartburo. Het uitvaartburo werkt op de manier als de vroegere AVVL en is sociaal bewogen.
Het buro is een grote concurrent. Voor dezelfde uitvaart behoorlijk minder kosten en/of
aanmerkelijk meer te besteden. En het maakt niet uit bij welke
maatschappij men verzekerd is.
Ook voor een uitvaartverzekering krijgt men bij het uitvaartburo
een goed advies wat nog meer voordeel op kan leveren.
Laatst gewijzigd door picobello op 09 nov 2007 16:06, 2 keer totaal gewijzigd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote="leo en jennie"[quote]
Geplaatst op: 02 Nov 2007 15:57 Onderwerp: Toelichting op Hr. Janssen



Geachte Hr. Janssen,
Bedankt voor uw reactie, die naam Henk kwam van het "oudste" bericht op dit forum van henkhuijser Geplaatst op 23 Mrt 2007, die automatisch bij mij boven aan in beeld verscheen. Nu kies ik dus voor nieuwste bericht bovenaan.
Wij hebben nooit recht op winstdeling gehad op onze polis omdat men er best een hoog verzekerde som/bedrag aan geld tegenoverstelde, volgen Yarden kwam dit toen door onze "jonge" leeftijd van 50 jaar dus;
€ 5000,- betalen gaf ons een Natura uit te keren "Sommen" verzekering op Twee Levens van € 9000,- vrij te besteden zonder gespecificeerde diensten. Wij hebben het idee dat iedereen die wel een uitvaart in Natura met gespecificeerde diensten had, nu dus ook het zelfde krijgt als wij al hadden in 2000. Gewoon een geld bedrag of som die in natura besteed moet worden en ongespecificeerd. Wat je te kort komt leg je er dan zelf ( nabestaande) nog bij. Is dit ongeveer zo? Op mijn aangetekend schrijven (radar brief) etc. heb ik nog geen bericht, ik hoop dat ik nog wel als er wat gebeurt voor het oude sommen bedrag verzekerd ben. Maar dat weet ik nog steeds niet. Wel ga ik met Kifid contact opnemen en Kifid de polissen toesturen.

Hartelijk dank voor uw reactie,
Leo en Jenny


Leo en Jennie.

Niet te lang wachten op antwoord van Yarden.
Als jullie per aangetekend schrijven Yarden benaderd hebt, is het voldoende om KiFiD in te schakelen.
Stuur gewoon kopién van alle correspondentie plus het bewijs van aantekenen van TNT. Naar KiFiD en zij nemen het echt wel in behandeling.
Want Yarden houdt tot op heden iedereen aan het lijntje.
Nu weer over de polis natura waarde, is het de laatse die je ontvangen hebt, is het een polis van 2005 Yarden voorwaarden, die niemeand
ontvangen heeft.
Vok heeft daar ook al het nodige over geschreven,
Ik zelf was van plan om niet meer te te reageren, maar nu komen er weer diverse vragen naar boven, Mijn vertouwen in Yarden is nog steeds nul komma nul.. :idea:

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

verwijderd voegt niets toe
Laatst gewijzigd door Ayla op 13 nov 2007 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote=äyla"[qoute]Dag janssen
Tot mijn verbazing vond ik toch nog polisvoorwaarden van novenber 2004, en dan ja ja de polisvoorwaarden van november 2005 Bijzondere
voorwaarden yarden Select- uitvaartverzekeringen , dus ik heb ze wel ontvangen.

groetjes ayla.

Hallo Ayla.
Ik heb echt geen polis voorwaarden van Yarden gehad.
Maar de voorwaarden van 2005 , wat dan de laatste voorwaarden zouden moeten zijn. Komen toch bijna overeen met de voorwaarden die ik heb van de NUVA.
Alleen wordt er bij kaarten en koffie etc, gesproken over aantallen en bij nuva over een tebesteden bedrag.

Groetjes janssen.

Leo en Jenny
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 aug 2007 17:17

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Leo en Jenny »

Hallo Hr. Janssen, onderstaande brief ontvingen wij 1 dec. 2005
met de tekst ; Bijgaande treft U de Aangepaste Bijzonder Voorwaarden ingaande per 1 jan. 2006. Echter nergens kan ik die Aangepaste Bijzonder Voorwaarden per 1 jan. 2006 terug vinden. Ik denk dat ook verzekeringmaatschappijen hun post maar eens aangetekend moeten gaan versturen want waarom zouden wij dit wel moeten doen.

Hr. Janssen, onderstaande brief was gedateerd; 1 december 2005

Polisoverzicht 2006

Per 1 januari 2006 gelden voor u de onderstaande premiebedragen voor uw uitvaartverzekeringen bij Yarden.
Verzekerd
Naam Type verzekering Premie bedrag
Leo Natura-sommen verzekering *** € 0,00 € 4500,00
Leo Twee leven sommen verzekering € 0,00 zie toel.
Jenny Twee leven sommen verzekering € 0,00 € 5500,00

Toelichting;

- Indien bij Verzekerd bedrag “zie toel.” staat, bent u verzekerd voor
een dienstenpakket het verzekerde bedrag wordt niet genoemd.
- Indien U een Depositofonds, Kostende-prijs lidmaatschap en/of
Serviceverzekering hebt, wordt ook geen verzekerd bedrag genoemd.
- Indien de premie 0,00 bedraagt is de verzekering premie vrij.


M.V.G. Leo en Jenny (wij hebben dus geen Select verzekering maar een geld bedrag of Sommen verz. vrij te besteden en wat we te kort komen leggen we er zelf dan nog bij)

alderwood
Berichten: 273
Lid geworden op: 20 feb 2006 16:34

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door alderwood »

Eindelijk, ik ontvang net de brief van Yarden, dat mijn nabestaanden kunnen kiezen of zij het oude pakket van diensten afnemen, zoals ik dat ook tot 1 januari 2007 had, ongeacht de kosten van dat pakket.
Of de uitvaart te laten uitvoeren overeenkomstig de dan geldende polis met ledenkorting.

Toch wel een opluchting.

Ik zal mijn rechtsbijstandsverzekering mailen, dat men de kwestie als afgedaan kunnen beschouwen.

Aan een kant wel jammer, want nu weet ik niet, hoe zij e.e.a. voor mij zouden hebben behandeld.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote"leo en Jenny"[qoute]
Geplaatst op: 03 Nov 2007 15:59 Onderwerp: Aangepaste Bijzonder Voorwaarden per 1 jan. 2006



Hallo Hr. Janssen, onderstaande brief ontvingen wij 1 dec. 2005
met de tekst ; Bijgaande treft U de Aangepaste Bijzonder Voorwaarden ingaande per 1 jan. 2006. Echter nergens kan ik die Aangepaste Bijzonder Voorwaarden per 1 jan. 2006 terug vinden. Ik denk dat ook verzekeringmaatschappijen hun post maar eens aangetekend moeten gaan versturen want waarom zouden wij dit wel moeten doen.
Hr. Janssen, onderstaande brief was gedateerd; 1 december 2005
Polisoverzicht 2006



Per 1 januari 2006 gelden voor u de onderstaande premiebedragen voor uw uitvaartverzekeringen bij Yarden.
Verzekerd
Naam Type verzekering Premie bedrag
Leo Natura-sommen verzekering *** € 0,00 € 4500,00
Leo Twee leven sommen verzekering € 0,00 zie toel.
Jenny Twee leven sommen verzekering € 0,00 € 5500,00

Hallo Leo en Jenny.



Jullie hebben dus een sommen verzekering welke in natura uitbetaald wordt.
Daar worden juist veel denkfouten gemaakt. tussen natura verzekering en sommen verzekering.
Natura verzekering, is bij een uitvaart verzekering dus een verzekeringspakket.
Zonder de kaiptaal waarde te noemen.
Natura sommen verzekering is een verzekering waarbij gesproken wordt van een tebesteden bedrag, .Het restant moet worden bij betaald.
Dan zijn er nog de levensverzekerirngen die ook overlijdensverzekeringen verkopen, maar die keren alleen een bedrag uit. dus nooit levering van diensten.
Alleen de polisvoorwaarden van 2006 moet Yarden verstrekken als jullie daarom vragen. dat is geen gunst maar een juridiche verzekeringsplicht.
Iedereen heeft recht op een kopie polis als daarom gevraagd wordt.
Yarden kan hooguit een administratieve kostenpost in rekening brengen, wat meestal niet gedaan wordt.
- Indien bij Verzekerd bedrag “zie toel.” staat, bent u verzekerd voor
een dienstenpakket het verzekerde bedrag wordt niet genoemd.
- Indien U een Depositofonds, Kostende-prijs lidmaatschap en/of
Serviceverzekering hebt, wordt ook geen verzekerd bedrag genoemd.
- Indien de premie 0,00 bedraagt is de verzekering premie vrij.
Dit spreekt dus voor zich zelf, is volgens mij voor iedereen duidelijk, mocht het anders zijn, dan hoor ik dit wel.
M.V.G. Leo en Jenny (wij hebben dus geen Select verzekering maar een geld bedrag of Sommen verz. vrij te besteden en wat we te kort komen leggen we er zelf dan nog bij)


Klopt zo als jullie het beschrijven. Alleen komt de vraag het gestorte kapitaal is dat waarde vast,of rente dragend.
Bij kapitaal vast wordt vooraf een bedrag vast gesteld.
Bij rente dragend kapitaal word begonnen met een standaard bedrag, waar bij men er van uit gaat afhankelijk van leeftijd dat het over een x aantal jaren minimaal een x waarde moet heben, dus voldoende voor een uitvaart of crematie.
Dan nog even de fiscale kant, want daar heb ik ook reeds vaker over geschreven. Mensen denken als hun verzekering omgezet wordt in een kapitaal verzekering dat dan de premie niet meer fiscaal aftrekbaar zou zijn dat is niet het geval, uitbetaling in natura geschiedt is de betaalde premie volledig fiscaal aftrekbaar.
Er moet wel nadrukkelijk vermeld worden, dat er nooit geen geld aan de verzekerde wordt uitbetaald. maar alleen dienstenverlening.

Hopende juliie met deze uitleg van dienst te zijn.


Vriendelijke groeten.
janssen

Leo en Jenny
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 aug 2007 17:17

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Leo en Jenny »

Geachte Hr. Janssen, u bent iemand die nuchter en helder denkt en een goed interpetatie vermogen heeft, wij zijn heel blij :D met uw uitleg die zeer duidelijk en zo simpel is als 1+1=2.
Eigenlijk zouden alle soorten verzekeringen waar we in de loop van jaren mee overspoeld zijn eens op een rijtje gezet moeten worden met uitleg over de polis voorwaarden, zoals u al schreef over een natura verzekering die levert een vast verzekeringspakket en een natura sommen verzekering een naar eigen keuze te besteden bedrag aan dienstenpakket. Volgens mij weten de meeste mensen niet wat ze afgesloten hebben. En zijn ze af gegaan op een verzekerings agent die ze iets voorschoteld zonder de verzekerings menukaart te laten zien met toelichting wat er nog meer mogelijk is. Waar wij ook van verdwalen in het bos van polissen is dat elke keer als de polis voorwaarde gewijzigd worden, we weer een nieuw polisnr. krijgen. Ondanks dat bij een natura sommen verzekering er eigenlijk "niets kan" veranderen aan diensten of äan het verzekerde bedrag want dat blijft zo als het was afgesproken. En Yarden trekt dus zelf, sinds 2000 jaarlijks de rente van ons ingelegde bedrag van groot; € 5000,-. Het is mij een raadsel wat er zou moeten wijzigen.
Maar al met al, volgens Yarden nu in 2007, hadden wij in 2000 slechts €3500 ingelegd ipv €5000 en stellen zij er nu slechts €5000 tegenover
ipv het waarde vaste bedrag van €10.000,-

Fiscaal gezien heb ik het idee dat Yarden bezig is de belastingdienst te bedotten mbt hun inkomsten uit het verleden. Want als ik heb opgeven bij de aftrekpost bijzondere lasten mbt de naturasommen polis met het bedrag van €5000, doet Yarden nu voorkomen dat ze daar slechts €3500 van mij hebben ontvangen. Maar.....al met al wij zijn niet meer zo onzeker na de heldere toelichting van Hr. Janssen, hartelijk dank, u zou bij Yarden moeten gaan werken hahaha! Gr. namens Leo en Jenny

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote="leo en Henny"
Maar al met al, volgens Yarden nu in 2007, hadden wij in 2000 slechts €3500 ingelegd ipv €5000 en stellen zij er nu slechts €5000 tegenover
ipv het waarde vaste bedrag van €10.000,-


Het moet toch mogelijk zijn om a.d.h.v.d bank/giro afschriften na te gaan welk bedrag door jullie gestort is.
Dan schrijven jullie over het jaar 2000 toen hadden wij nog onze gulden.
Is dit wel omgerekend.???

Want het kan nooit zo zijn, dat er in twee duizend een polis is afgegeven van het bedrag dat jullie noemen, en Yarden later maar schrijft 3500 dan klopt er iets niet.
Ook heeft de fusie tussen NUVA en AVVL plaats gevonden in 2001.
Die hebben samen de naam Yarden bedacht.
Ik wil jullie adviseren dit nog eens even na te kijken.
Dan wat jullie over mij schrijven een paar opmerkingen schrijf s.v.p geen u maar gewoon jij. Werken doe ik nog een kleinbeetje maar alleen op fiscaal gebied. verzekering heb wel wat in gedaan maar meer in voorlichting dan afsluiting, ik was dus wel gediplomeerd erkend assurantie agent. maar een hele slechte .ik had dan ook maar een heel kleine porteuiille . Maar belangsteling ligt meer op fiscaal gebied.
Wel heb ik getracht op deze site over Yarden met vele anderen mijn steentje bij te dragen.
En als jjulie deze site een beete gevolgd hadden dan konden jullie weten dat ik inmiddels 74 jaar ben, dus geen loondienst meer bij Yarden. :lol: :lol:
Vriendelijke groeten.

janssen.

Leo en Jenny
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 aug 2007 17:17

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Leo en Jenny »

Beste Janssen,
Dat jij in je één 'tje een kleine portefeuille beheerde betekend juist dat het overzichtelijk, beheerbaar en klantvriendelijk bleef. Bij Yarden hebben ze gezien hun trage en onduidelijke reacties vermoedelijk heel veel portefeuilles en heel weinig mensen in dienst, dus niet overzichtelijk en slecht beheerbaar. Ik vraag me af of wij de enige zijn die zo met een "sommen" verzekering geplukt zijn. Maar nu even over je vragen mbt mijn vorige bericht;

Wij hebben de originele ondertekende voorlopige dekking afsluit nota nog wel, met te betalen en verzekerde bedragen van de verzekeringadviseur (handgeschreven) in euro's ondertekend bij ons thuis door beide partijen. Bankafschriften bewaren we 5 jaar voor de belastingdienst, dus die zijn nu vernietigd. En gezien die 5 jaar zonder problemen, mag je aannemen dat alles dus financieel en fiscaal kloppend is geweest gedurende de laatste 6 jaar.
De aanmelding bij Kifid is deze week verzonden, zodra ik hun oordeel binnen heb laat ik je het hier weten,
Mvg …ex. zéér kundige assurantie expert, die ons weer een goede nachtrust bezorgt!
(werken op fiscaal gebied is best interessant en de belastingdienst is zo slecht nog niet, er valt genoeg terug te halen (mits je er recht op hebt) mits je de weg maar weet)
Leo&Jenny

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Hallo Leo en Jenny.

Ik zal Yarniek wel even vragen of hij mijn e mail adres aan julie wil geven, ik ga er van uit dat jullie je ook bij yarniek hebben laten registreren.
Dan zijn de lijnen korter.
En als ik iemand kan helpen met bepaalde problemen zal ik dat i.z.v het binnen mijn vemogen ligt graag doen


Groeten.

janssen.

ron1872
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jun 2007 19:30

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door ron1872 »

Leo en Jenny schreven:
Geachte Hr. Janssen, u bent iemand die nuchter en helder denkt en een goed interpetatie vermogen heeft, wij zijn heel blij Very Happy met uw uitleg die zeer duidelijk en zo simpel is als 1+1=2.
Ach, die meneer Janssen behoort zo onderhand tot de stoffige inventaris van het Yarden draadje en kent inmiddels dondersgoed de klappen van de zweep wat Yarden betreft.

Ook ik zou verder niet meer reageren, maar wilde toch even kijken hoe dit draadje verder loopt. Het is rustig geworden en de Almerense lijkenpikkers zijn vast een eindejaars feestje aan het organiseren op kosten van degenen die geen bezwaar hebben aangetekend. Gelukkig zit daar geen rooie cent van ons bij, maar we blijven waakzaam waar de boeven over vijf jaar mee gaan komen. Of zouden ze in die tijd een flinke computer crash gehad hebben, zodat ze alle beloftes zijn kwijtgeraakt? Helaas voor hun, staat hun belofte ook dit keer zwart op wit en ligt hier weer netjes opgeborgen bij de Yarden spulletjes :P

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

vervallen
Laatst gewijzigd door janssen op 09 nov 2007 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

ron1872
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jun 2007 19:30

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door ron1872 »

Aha hebben die ook een forum? Moet ik ook maar eens incognito gaan infiltreren dan ;)

Maar mijn opmerking richting jou was uiterst positief bedoeld hoor! Je was (en mogelijk bent) in ieder geval iemand die steeds met nieuwe informatie kwam aandragen, waar wij ook iets aan gehad hebben. En 'stoffig' was om aan te geven, dat je er hier al heel vroeg bij was!

Je bloemlezing wat betreft resultaten sta ik eigenlijk helemaal niet zo van te kijken. Men is tegenwoordig misschien wel mondiger dan vroeger, maar daar staat tegenover dat men tegenwoordig veel minder strijdbaar is en dat is soms wel eens jammer om iets in gang te kunnen zetten. Als je 10 'ja-knikkers' achter je lijkt te hebben, dan heb je mazzel als er ééntje achter je aan hobbelt ;) Vaak hebben mensen zoiets van: 'het zal allemaal wel' en berusten zich in de feiten, negatief of niet.

Eerlijk gezegd kan ik er ook niet eens mee zitten: er is toch redelijk wat aandacht in de media aan besteed en als mensen dan nog niet wakker te schudden zijn of bereid zijn om in de pen te klimmen, dan houdt het toch ergens op Janssen. Jij en anderen hebben stinkend hun best gedaan om de klok te luiden en meer kan je op een gegeven moment ook niet meer doen. Zelf heb ik de klok in de familie geluid en dat heeft gelukkig als resultaat gehad dat er een stuk of 15 polissen zijn gered. Er de boer mee op gaan, is niet echt mijn insteek, maar ik heb waardering voor al diegenen dat dat wel gedaan hebben :!:

picobello
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:14

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door picobello »

tekst laten vervallen.
Laatst gewijzigd door picobello op 09 nov 2007 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.

ron1872
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jun 2007 19:30

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door ron1872 »

Ik denk niet dat er één rechter in Nederland je gelijk zal geven. Over tien jaar een keer reageren op een forse poliswijziging, zal er niet snel ingaan.

Afgezien daarvan heb ik begrepen dat Yarden intern de datum op 1 januari 2008 heeft gesteld. Wie daarna protesteert zal waarschijnlijk wat minder medewerking vanuit Yarden kunnen verwachten of mogelijk keihard achter het net gaan vissen.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Ron1872.

Zo ken ik je weer, het kwam bij mij een beetje over als stoffig slecht. maar mischien in andere delen van ons land dus positief. bedankt voor je toelichting. :lol: :lol:

Gesloten