LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

=janssen


Ron1872.

Zo ken ik je weer, het kwam bij mij een beetje over als stoffig slecht. maar mischien in andere delen van ons land dus positief. bedankt voor je toelichting.
:D :D :D :D

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 28 nov 2007 17:35, 3 keer totaal gewijzigd.

kalsbeek
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2007 12:31

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door kalsbeek »

Ik werd vanmiddag telefonisch door een van de medewerkers van Vivenda benaderd in
verband met een eventuele belangstelling voor een uitvaartverzekering.

Ik vond het een uitermate agressieve manier van verkopen. Eerst werd me gevraagd of "het even uitkomt" en ofschoon ik
aangaf geen tijd te hebben, wordt dat eigenlijk genegeerd. Een héél
klein momentje maar...
Vervolgens wil deze persoon persé een brochure toesturen terwijl ik al
een uitvaartverzekering heb! Ik moet me bijna verdedigen waarom ik dat
niet wil. Om er van af te wezen geef je dan toch je adresgegevens. Stom, maar ja. Dan
blijkt dat je daarna ook nog telefonisch benaderd gaat worden over deze
uitvaartverzekering. Als ik deze procedure wil stoppen moet ik maar een mail sturen naar www.vivenda.nl Na dit gedaan te hebben kreeg ik een mailtje terug met de mededeling dat dit bedrijf helemaal niet in verzekeringen doet. Vreemd..

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

=kalsbeek

Ik werd vanmiddag telefonisch door een van de medewerkers van Vivenda benaderd in
verband met een eventuele belangstelling voor een uitvaartverzekering.

Ik vond het een uitermate agressieve manier van verkopen. Eerst werd me gevraagd of "het even uitkomt" en ofschoon ik
aangaf geen tijd te hebben, wordt dat eigenlijk genegeerd. Een héél
klein momentje maar...
Vervolgens wil deze persoon persé een brochure toesturen terwijl ik al
een uitvaartverzekering heb! Ik moet me bijna verdedigen waarom ik dat
niet wil. Om er van af te wezen geef je dan toch je adresgegevens. Stom, maar ja. Dan
blijkt dat je daarna ook nog telefonisch benaderd gaat worden over deze
uitvaartverzekering. Als ik deze procedure wil stoppen moet ik maar een mail sturen naar www.vivenda.nl Na dit gedaan te hebben kreeg ik een mailtje terug met de mededeling dat dit bedrijf helemaal niet in verzekeringen doet. Vreemd..
Als je kijkt op de items van radar onder verzekeringen vind je Vivenda uitvaart (werft voor yarden)


groetjes ayla

codri
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 apr 2007 19:07

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door codri »

Yarden heeft vandaag na vele onbeantwoordde brieven toch de premie teruggestort die aan het begin van het jaar ten onrechte was ingehouden.[/quote]
Laatst gewijzigd door codri op 30 nov 2007 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »


De polissen liepen pas één jaar, daarom heb ik deze opgezegd met terugwerkende kracht naar 1 januari, omdat ik niet akkoord ging met de nieuwe polisvoorwaarden.
De premie van april kon ik nog terugboeken. Twee keer heb ik aangetekend verzocht om teruggave van de premies januari t/m maart 07. Yarden weigert terug te betalen. Daarna heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld en deze heeft mij schadeloos gesteld, omdat ze met meerdere klachten geen gehoor krijgen bij Yarden en de kosten hoger waren dan de baten.
Yarden kan dus ongestraft zijn gang gaan.
Raar verhaal, hoezo de rechtsbijstand heeft je schadeloos gesteld, ik neem aan dat hun dat toch verhalen op yarden, het kan toch niet zo zijn dat we door andere schadeloos gesteld worden om dat een verzekering de boel flest !!!!!!

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 24 dec 2007 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.

TwinCamDude
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 apr 2006 21:58

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door TwinCamDude »

Wellicht is deze vraag al voorbijgekomen, maar gelet op het aantal pagina's (157 ofzo) kan ik de vraag zo niet vinden.

De halfbroer van mijn moeder is enkele maanden geleden overleden. Hij had 2 verzekeringen bij Yarden (types zijn mij niet bekend). Op de ene verzekering was een luttel bedrag verzekerd en daarom diende de familie bepaalde zaken (bloemen, dragen van de kist) zelf te regelen.

Ná de crematie bleek dat er nog een verzekering was, die niet bij de familie bekend was. Hierop is een bedrag verzekerd van EUR 3.500, -. Na aftrek van bepaalde zaken (notariskosten e.d.) blijft er een bedrag over van EUR 2.900, -, waar niets mee kan worden gedaan, aangezien de crematie achter de rug is.

Yarden wenst het overgebleven bedrag van EUR 2.900, - niet uit te keren aan de naaste familie. "Het is wel mogelijk het bedrag over te nemen bij een nieuw af te sluiten verzekering bij Yarden", luidde het antwoord van Yarden.

De familie wil helemaal niets met Yarden te maken hebben en wenst het geld te ontvangen. Heeft Yarden het recht om dit zomaar vast te houden? De verzekerde is niet meer, dus de polis houdt toch op te bestaan zou je denken.

Anyone?

Malou55
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2007 19:13

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Malou55 »

Ook wij hebben ons na de poliswijziging bij laten verzekeren bij Yarden.
ons werd verteld als een van ons overlijd en het verzekerde bedrag niet op gemaakt word dat het over geschreven kan worden op de gene die nog leeft.
Dus of mijn man of ik.
Het kan niet overgeschreven worden op bijvoorbeeld mijn zoon.
Wat verder verteld werd was dat de verzekering gebruikt kan worden voor allerlei kosten die met de uitvaart te maken hebben
Bijvoorbeeld gekochte kleding OF een afsluitend etentje.
Dus mocht je nog bonnen hebben van vlak voor of na de uitvaart......wie weet kan je die declareren

Inmiddels zijn we door schade en schande wijzer geworden wat de gewijzigde polisvoorwaarden betreft.
mijn broer is overleden en zoals beloofd was zou er niets veranderen door de gewijzigde polisvoorwaarden........beloofd ja maar wel een gepeperde rekening.
Gezien hetgeen op hun site staat en wat er per telefoon allemaal beloofd en gezegd word heb ik inmiddels een brief naar Yarden gestuurd met de vraag om de rekening aan te passen .
Extra dingen wil ik best betalen maar niet de dingen waar je vroeger dus gewoon voor verzekerd was.
Het enige extra was gekleurd drukwerk !!
Daar ga ik geen 400 euro voor bijbetalen
Verder is er een brakke cd geleverd vol hikjes en haperingen.
Die ga ik ook niet betalen.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wat heb ik hiervan geleerd???
Yarden geeft valse voorlichting !!
Als een speer de voorbeeldbrief gedownload bij Yarniek en op gestuurd
Wij hebben inmiddels onze oude polisvoorwaarden terug uit 1974 !!

picobello
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:14

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door picobello »

vervallen
Laatst gewijzigd door picobello op 02 sep 2008 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Schriftelijke reactie van Yarden (Achtergrond)
Gepubliceerd op 17 september 2007
Schriftelijke reactie van Yarden
- Waarom heeft Yarden ervoor gekozen alleen de 1600 klanten die
onoverkomelijke bezwaren hebben ingediend tegen de gewijzigde
polisvoorwaarden tegemoet te komen?
"Van de 900.000 polishouders heeft slechts een kleine groep aangegeven onoverkomelijke bezwaren te hebben tegen de poliswijziging van Yarden. Alle andere vragen en klachten zijn inmiddels naar tevredenheid opgelost.

- Wat gebeurt er als klanten van Yarden nu alsnog een klacht over de
gewijzigde polisvoorwaarden indienen naar aanleiding van de
berichtgeving van afgelopen donderdag 13 september?

Yarden zal nagekomen klachten over de poliswijziging gewoon in behandeling nemen en oplossen.

- Krijgen zij hoe dan ook dezelfde tegemoetkoming als de 1600 klanten
die eerder een klacht hebben ingediend?

Nagekomen klachten worden door Yarden individueel bekeken. De oplossing die wordt geboden is uiteraard afhankelijk van de aard van de klacht

Aldus een reactie van yarden.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Geplaatst op 02 Dec 2007 14:28 door TwinCamDude


--------------------------------------------------------------------------------
Wellicht is deze vraag al voorbijgekomen, maar gelet op het aantal pagina's (157 ofzo) kan ik de vraag zo niet vinden.

De halfbroer van mijn moeder is enkele maanden geleden overleden. Hij had 2 verzekeringen bij Yarden (types zijn mij niet bekend). Op de ene verzekering was een luttel bedrag verzekerd en daarom diende de familie bepaalde zaken (bloemen, dragen van de kist) zelf te regelen
.

Yarden had dit zelf moeten constateren. dus niet de nabestaanden.
Ná de crematie bleek dat er nog een verzekering was, die niet bij de familie bekend was. Hierop is een bedrag verzekerd van EUR 3.500, -. Na aftrek van bepaalde zaken (notariskosten e.d.) blijft er een bedrag over van EUR 2.900, -, waar niets mee kan worden gedaan, aangezien de crematie achter de rug is.
Het is correct dat Yarden aan de nabestaanden geen geld mag uitkeren, natura verzekering, dus alleen dienstverlening.
Maar als de nabestaanden zelf hebben moeten bijbetalen, en of dit nu gedaan is uit de erfenis, of uit eigen beurs maakt geen verschil..
Yarden wenst het overgebleven bedrag van EUR 2.900, - niet uit te keren aan de naaste familie. "Het is wel mogelijk het bedrag over te nemen bij een nieuw af te sluiten verzekering bij Yarden", luidde het antwoord van Yarden
.

Is na de crematie een factuur door Yarden ingediend bij de nabstaanden, en er zou voldoende kapitaal bij Yarden staan voor de gehele crematie, dan is Yarden verplicht deze factuur te crediteren, en het betaalde bedrag terug te storten.
Want dan is het geen restitutie, maar ten onrechte in rekening gebrachte kosten, daar ligt de point.
De familie wil helemaal niets met Yarden te maken hebben en wenst het geld te ontvangen. Heeft Yarden het recht om dit zomaar vast te houden? De verzekerde is niet meer, dus de polis houdt toch op te bestaan zou je denken.

Anyone?
Dat is natuurlijk een eigen keuze.
Het balangrijkste is, wie betaalde aan wie.en de reden van betalning.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Geplaatst op 03 Dec 2007 15:13 door Malou55


--------------------------------------------------------------------------------
Ook wij hebben ons na de poliswijziging bij laten verzekeren bij Yarden.
ons werd verteld als een van ons overlijd en het verzekerde bedrag niet op gemaakt word dat het over geschreven kan worden op de gene die nog leeft.
Dus of mijn man of ik.
Het kan niet overgeschreven worden op bijvoorbeeld mijn zoon.
Wat verder verteld werd was dat de verzekering gebruikt kan worden voor allerlei kosten die met de uitvaart te maken hebben
Bijvoorbeeld gekochte kleding OF een afsluitend etentje.
Dus mocht je nog bonnen hebben van vlak voor of na de uitvaart......wie weet kan je die declareren
Bij het afsluiten van een natura verzekering, moet iedereen volldedig geinformeerd worden, over den financiéle afwikkeling.

Dus de persoon die jullie verteld heeft, dat er eventueel wel geld terug betaald zou kunnen worden, is derhalve geen goede assurantie persoon.
Als deze persoon in het bezit is van een assurantie B diploma, kan hij zelf bij de SER uitgeschreven worden, omreden dat hij de stand van assurantie adviseurs te schande heeft gemaakt.

Stonebox
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2007 21:37

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Stonebox »

Goedenavond,

Ik ben hier nieuw. Naar aanleiding van een bezoekje van mijn verzekeringsadviseur heb ik op internet rondgekeken en kwam ik dit uitgebreide topic tegen. Ik heb al veel hier gelezen. Ook bij mijn verzekeringen is wat veranderd waardoor ik met vragen zit. Ik hoop dat men mij hiermee kan helpen.

Ik heb (nog steeds) sinds 1992 een natura basis verzekering bij de locale begravenisondernemer. Volgens Yarden calculator pm 2000 euro. Ik heb mij toen meteen aanvullend verzekerd (Fl 3500 per persoon). De aanvullende verzekering werd later via NUVA (65 jaar FL 5000). Later werd dit Yarden en uiteindelijk had ik in 2006 een natura sommen index verzekering (85 jaar pm3500 euro per persoon).

Rond 1996 kwamen de 2 kinderen en in de verzekering bij NUVO en dit is nu ook Yarden elk met een natura sommen verzekering (geen index! 85 jaar 3700 euro).

De adviseur meldde vorige week dat ik veel te laag verzekerd was. Dat moest minstens 6 a 7000 euro worden. Ik begreep dat niet, is toch geindexeerd? (index) en heb daarnaast een natura verzekering! Deze laatste wordt door de adviseur geschat op 900 euro.

Ik ben er net achter dat kinderen bij de natura verzekering gratis tot hun 20e zijn meeverzekerd en bij Yarden tot hun 18e gratis zijn meeverzekerd. Ook ben ik er net achter (door het doorlezen van de polissen, dat bij Yarden er sinds 1 januari geen sprake meer is van een Natura sommen index verzekering, maar gewoon van een uitvaart verzekering. Uiteindelijk ben ik accoord gegaan met het verhogen van de polis van mij en mijn vrouw van 3500 naar 5000 en ik heb aangegeven dat ik de polissen van mijn kinderen wil afkopen.

Ik heb nu net binnen gekregen: 2 polissen van 1500 euro (naast de 2 polissen van 3500 euro en de natura basisverzekering). Ook kreeg ik 2 polissen voor mijn kinderen waarop staat dat zij nu gratis op onze polissen zijn meeverzekerd.

Sorry voor dit lange verhaal maar ik zit een beetje met een onbestemd gevoel. Ik dacht het goed voor elkaar te hebben met die natura en daarnaast die indexpolis. Het is dan niet fijn te horen dat 3500 eigenlijk 6 of 7000 moet zijn (wie ligt er dan te slapen?).

Klopt het nu wel, zoals het nu is? Is die index nu echt weg? Krijg ik nu om de 5 jaar er een polis bij? Is het juist dat ik heb aangegeven dat ik die polissen van mijn kinderen wil afkopen? Klopt het dat die adviseur uitgaat van een interne pakketprijs van 900 euro voor dat basispakket? Ben ik nu wel of niet goed verzekerd?

Alvast bedankt; groet Stonebox.

Malou55
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2007 19:13

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Malou55 »

Nee Janssen er is ons niet verteld dat we geld terug zou krijgen
Nee dat zeker niet
Het bedrag waar we ons voor bij hebben laten verzekeren kan gebruikt worden om de extra dingen van te betalen, die met de uitvaart te maken hebben.
Mocht bijvoorbeeld ik als eerste komen te overlijden en er zou geld overblijven van MIJN verzekering dan zou dat overgeschreven kunnen worden op de polis van mijn man.

Alle kosten die dus te maken hebben met de uitvaart die zouden dus gedeclareerd kunnen worden volgens de medewerker van Yarden.
Al zouden we als famillie na die tijd een afsluitend etentje doen bij een restaurant dan zou dat dus gedeclareerd kunnen worden........volgens Yarden...........en laat ik daar nu ter plekke ineens grote twijfels bij krijgen.
Ik ben er de laatste weken achter gekomen dat de voorlichting van Yarden aardig rammelt

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Geplaatst op 05 Dec 2007 22:38 door Stonebox


--------------------------------------------------------------------------------
Goedenavond,

Ik ben hier nieuw. Naar aanleiding van een bezoekje van mijn verzekeringsadviseur heb ik op internet rondgekeken en kwam ik dit uitgebreide topic tegen. Ik heb al veel hier gelezen. Ook bij mijn verzekeringen is wat veranderd waardoor ik met vragen zit. Ik hoop dat men mij hiermee kan helpen.


Goedemorgen Stonebox.

Eerste overal rond kijken, is natuurlijk een verstandige zaak.

Ik heb (nog steeds) sinds 1992 een natura basis verzekering bij de locale begravenisondernemer. Volgens Yarden calculator pm 2000 euro. Ik heb mij toen meteen aanvullend verzekerd (Fl 3500 per persoon). De aanvullende verzekering werd later via NUVA (65 jaar FL 5000). Later werd dit Yarden en uiteindelijk had ik in 2006 een natura sommen index verzekering (85 jaar pm3500 euro per persoon).
Dan de uitvaart verzekeringen. Je schrijft hier over diverse bedragen. 1992 f 2000,-- is €910,--
Aanvullende verzekering f 5000,-- = € 2.273,-- premie betalen t/m 85 jaar NUVA systeem bedoelt wordt levenslang, ik moet ook betalen t/m 85 jaar v/h NUVA
Totaal verzekerd bedrag € 3.183,-- is niet voldoende voor een gemiddelde uitvaart of crematie.
Rond 1996 kwamen de 2 kinderen en in de verzekering bij NUVO en dit is nu ook Yarden elk met een natura sommen verzekering (geen index! 85 jaar 3700 euro
).

Yarden is wat traag met indexering, dat was bij de NUVA beter geregeld, daar werd elke jaar de premie aangepast aan de indexering kosten stijging uitvaart/ crematie.

De adviseur meldde vorige week dat ik veel te laag verzekerd was. Dat moest minstens 6 a 7000 euro worden. Ik begreep dat niet, is toch geindexeerd? (index) en heb daarnaast een natura verzekering! Deze laatste wordt door de adviseur geschat op 900 euro.
Dat is nu weer een beetje overdreven, gemiddelde kosten uitvaart/ crematie zijn ongeveer € 4.500,-- Maat je kunt het natuurlijk net zo duur maken als je zelf wilt, c.q de nabstaanden willen.
Wel is er sprake van een stiijgende kosten lijn per gemeente i.v.m stijging grafkosten in Meppel b.v. zal het komende jaar de kosten voor een uitvaart gemiddeld met 30% onhoog gaan.

Daarom hebben wij ook gestreden met yarden, Natura verzekering omzetten in een sommen verzekering,.
Zo als je op deze site hebt kunnen lezen hebben wij onze natura verzekering weer terug, zij het met een paar beperkingen i.v.m wijzigingen verzkerings voorwaarden 2003.
Het grote verchil zit hem hier in.
Natura sommen verzekering, Yarden stelt een bedrag beschikbaar .en wat het meer kost moet door de nabestaanden bij betaald worden.
Sommen pakket verzekeringen, v/h NUVA maar ook AVVL stelden een diensten pakket samen, en die moeten zij uitvoeren, als daarom gevraagd wordt.
Dus niet praten over beschikbaar kapitaal, maar over beschikbaar dienstverlenings pakket.
Daar zit het grote verschil.
Als iemand recht heet op 60 kop koffie, dan kan de koffie prijs stijgen zo ver als yarden het nodig vind, maar zij moeten wel 60 kop koffie blijven verkstrekken, bij natura sommen verzekering, hoe hoger de
kosten hou minder je krijgt voor je belegde , en vooraf afgespoken kapitaal.
Ik ben er net achter dat kinderen bij de natura verzekering gratis tot hun 20e zijn meeverzekerd en bij Yarden tot hun 18e gratis zijn meeverzekerd. Ook ben ik er net achter (door het doorlezen van de polissen, dat bij Yarden er sinds 1 januari geen sprake meer is van een Natura sommen index verzekering, maar gewoon van een uitvaart verzekering. Uiteindelijk ben ik accoord gegaan met het verhogen van de polis van mij en mijn vrouw van 3500 naar 5000 en ik heb aangegeven dat ik de polissen van mijn kinderen wil afkopen.


Nee dat is niet correct, Yarden heeft iedereen de natura verzekering terug gegeven die daarom gevraagd hebben.
Dus als jij een natura verzkering hebt, ( maar zo als ik het nu lees is het een natura sommen verzekering, en geen diensten pakket verzekering.
Ik heb nu net binnen gekregen: 2 polissen van 1500 euro (naast de 2 polissen van 3500 euro en de natura basisverzekering). Ook kreeg ik 2 polissen voor mijn kinderen waarop staat dat zij nu gratis op onze polissen zijn meeverzekerd.


Als ik goed begrijp moet het dus nu in orde zijn, zo niet dan lees ik dat wel
Sorry voor dit lange verhaal maar ik zit een beetje met een onbestemd gevoel. Ik dacht het goed voor elkaar te hebben met die natura en daarnaast die indexpolis. Het is dan niet fijn te horen dat 3500 eigenlijk 6 of 7000 moet zijn (wie ligt er dan te slapen?).


Ja soms zie je door het bos de bomen niet meer. maar het verhaal is eingelijk telang om daar mede een volledig inzicht te krijgen in de bestaande situatatie.
Klopt het nu wel, zoals het nu is? Is die index nu echt weg? Krijg ik nu om de 5 jaar er een polis bij? Is het juist dat ik heb aangegeven dat ik die polissen van mijn kinderen wil afkopen? Klopt het dat die adviseur uitgaat van een interne pakketprijs van 900 euro voor dat basispakket? Ben ik nu wel of niet goed verzekerd?

Alvast bedankt; groet Stonebox.
Dat is allemaal nog een beetje onduidelijk, Yarden heeft beloofd dat er over 5 jaar opnmieuw een evaluatie gemaakt zal worden, en dat dan bekeken zal worden hoeveel wij moeten bijbetalen, om de zelfde rechten tehouden.
Ja hadden wij nog maar onze Onderlinge NUVA verzekering nog maar
en geen Yarden Nv-BV -ledenraad-Vastgoed b.v enz.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Geplaatst op 05 Dec 2007 23:04 door Malou55


--------------------------------------------------------------------------------
Nee Janssen er is ons niet verteld dat we geld terug zou krijgen
Nee dat zeker niet
Het bedrag waar we ons voor bij hebben laten verzekeren kan gebruikt worden om de extra dingen van te betalen, die met de uitvaart te maken hebben.
Mocht bijvoorbeeld ik als eerste komen te overlijden en er zou geld overblijven van MIJN verzekering dan zou dat overgeschreven kunnen worden op de polis van mijn man.
Nee ook dat is niet correct, de verzekering is afgesloten op naam, en kan niet geconvonteerd naar een andere polis.
Dus is nooit overdraagbaar.
Alle kosten die dus te maken hebben met de uitvaart die zouden dus gedeclareerd kunnen worden volgens de medewerker van Yarden.
Al zouden we als famillie na die tijd een afsluitend etentje doen bij een restaurant dan zou dat dus gedeclareerd kunnen worden........volgens Yarden...........en laat ik daar nu ter plekke ineens grote twijfels bij krijgen.


Ook hier zijn grenzen aangesteld,er kan niet een uitgebreidt diné genuttigd worden, want Yarden betaald wel.

Yarden stelt zelfs, dat als zij het beheer hebben over de aula, alleen recht op vergoeding bestaat als je gebruitk maakt van deze aula, en niet als er dicht in de buurt ook een restaurant gevestigd is.
Ik ben er de laatste weken achter gekomen dat de voorlichting van Yarden aardig rammelt

Daar zijn velen van ons m.n die op deze site meerdere keren geschreven hebben, allang achter gekomen.
Zij nemen het niet altijd zo nou met de waarheid. Misschien is het ook wel ondeskundigheid van hen die de voorlichting moeten geven, dat kan ik niet beoordelen.

Maar ik heb al zoveel verschillende verhalen gelezen, dat ik twijfel over elemnetaire kennis van de yarden mederwerkers.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 28 dec 2007 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

overname
Berichten: 140
Lid geworden op: 01 jul 2007 13:08

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door overname »

Ik probeer iets te zeggen op je site . Aangezien dat niet lukt, hier dan maar. Heb je van de AVVL ook nog oudere polisvoorwaarden?

TwinCamDude
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 apr 2006 21:58

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door TwinCamDude »


Gesloten