LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Luis_in_pels_Yarden
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jun 2014 12:10

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Luis_in_pels_Yarden »

Hallo Pluutje66, dan ben je sowieso nog steeds verzekerd voor het naturapakket, dus voor de goederen en diensten. Welke rechtenlijst op jou van toepassing is, hangt onder meer af van je polis. Je kunt dit alles teruglezen op mijn website www.hansvrij.nl. Kies als inlognummer 06 en typ als toegangscode 'uitvaart' (zonder aanhalingstekens). Klik vervolgens op 'Klik hier om te bevestigen'. En mocht je dan nog vragen hebben: ook mijn e-mailadres staat op deze website.

Webcare Yarden
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 feb 2012 10:36

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Webcare Yarden »

Graag komen wij met u in contact, zodat wij dit voor u kunnen nakijken. Wilt u ons via een privébericht uw gegevens doorgeven? ^AWIN

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Moraalridder »

Webcare Yarden schreef:Graag komen wij met u in contact, zodat wij dit voor u kunnen nakijken. Wilt u ons via een privébericht uw gegevens doorgeven? ^AWIN

Jullie moeten mij nog steeds mailen maar reageren nergens op. Mijn polisvoorwaarden werden na bijna 20 jaar aangepast terwijl ik hiermee nooit akkoord ben gegaan en uiteraard de oude polisvoorwaarden nog in bezit heb en Yarden hieraan heb gehouden. Ik heb destijds een crematie verzekering afgesloten voor mijn dochter en mij je zou voor de periode van 20 jaar betalen fl 6.70 per maand en fl.9.10 per maand echter 4 jaar voor afloop van de periode stuurt Yarden een nieuwe polis met winstdeling.

Aangezien ik nog in het bezit was van de oude polis en en rechten lidmaatschap kon Yarden niet anders dan zich houden aan de polis voorwaarden zoals deze destijds waren afgesloten, mijn klacht werd pas na 11 maanden gegrond verklaard waarna ik een brief ontving dat de oude voorwaarden van toepassing blijven indien de klant dit wil.

Bij mij vroegen jullie waar ik de rechten van lidmaatschap vandaan had dus dat bewaren van 20 jaar elektronisch zoals jullie beweren is niet helemaal correct.

1( regeling uitvaart. 2) verzorgen formaliteiten en algehele leiding uitvaart. 3)dokterskosten voor schouw en zegeling kist.4)dragers sterfhuis/begraafplaats. 5)uitvaarkist. 6)verzorging van het kisten.7)opbaring.) 8.) 50 rouwbrieven. 9)vervoer van overledene. 10)volgauto's ed. 11)gebruik aula crematorium/begraafplaats. 12) koffie/cake na afloop plechtigheid. 13)crematie/begafenis. 14) bezorging van as ed. 15)condoleance register die door Yarden beschikbaar wordt gesteld. 16) uittreksel van het register van overlijden of akte daarvan en punt 17 de nazorg.

Nadat men in november 2011 mij gelijk gaf en aan de polis betaalverplichting van 20 jaar was voldaan heeft Yarden nooit meer iets van zich laten horen ja een sukkel aan de deur die de polisvoorwaarden wil omzetten omdat crematie zo duur is geworden, na zijn lulkoek verhaal te hebben aangehoord even de rechten van lidmaatschap laten zien waarop hij afdroop.

Ik weet dus niet of ik bijvoorbeeld administratie kosten moeten betalen elk jaar omdat men niet reageert op mail terwijl mail gelijk staat aan een schriftelijke schrijven.

Gesloten