Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Radar
Site Admin
Berichten: 4417
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Ongelezen bericht door Radar » 30 sep 2019 16:05

Je zou van een bedrijf als Tesla toch verwachten dat wanneer er problemen zijn met je auto, de klantenservice bereikbaar is om je te helpen. Toch staan er online veel klachten over de slecht bereikbare klantenservice van Tesla. Onderdelen zijn niet op voorraad, je staat lang in de wacht en een app die foutmeldingen geeft. Hoe gaat Tesla de klachten oplossen?

Radar maandagavond 30 september 2019 om 20:30 op NPO 1

Edgar2
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2019 20:53

Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Ongelezen bericht door Edgar2 » 30 sep 2019 21:05

De problemen zijn nog verre van opgelost of verbeterd zoals Tesla aangaf richting Radar in de uitzending. Mooi onderwerp om binnenkort weer op televisie te plaatsen.

Revoked
Berichten: 914
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Ongelezen bericht door Revoked » 01 okt 2019 01:37

Oud nieuws. Zelfs hier wordt er overgestapt naar een ander merk. Ja, ook ik.

fonsflons
Berichten: 1414
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Ongelezen bericht door fonsflons » 01 okt 2019 10:50

Ik heb hier ng zo'n mini tesla staan die je kreeg als je iemand anders aanmeldde die ook een Tesla kocht. (kadootje van zakenrelatie want ik heb zelf geen Tesla) Nog nooit een reserve onderdeel voor nodig gehad en de buurtkinderen maken daar toch heel wat km's mee.

Arizonakid
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Klantenservice Tesla moeilijk te bereiken

Ongelezen bericht door Arizonakid » 01 okt 2019 19:22

Jammer dat Radar helemaal niets heeft gedaan met de vele positieve reacties die zijn gegeven. Maar ja, dat levert geen onderwerp op. Zelf Tesla rijder, en service is prima. Ook afspraak via de app werkt goed. Ja, er zijn zeker groeistuipen, maar iedereen doet zijn uiterste best voor de klant, is mijn ervaring.

Plaats reactie