
Omdat de 2 weken na aanschaftermijn al verstreken waren, kreeg ik geen nieuw apparaat maar werd het opgestuurd ter reparatie.
Apparaat gisteren terug ontvangen: beschadigd (krassen op voorkant, ziet er uit als een lang gebruikt apparaat) , maakt vreemd geluid, koffie lekt nog steeds (alleen nu niet elke keer) en heel vies van binnen. Je zou toch denken dat als er iets gerepareerd wordt, het ook gelijk van binnen schoongemaakt wordt?

Diverse keren Nespresso verzocht om een nieuw apparaat want dit slaat gewoon nergens op, ik heb feitelijk geen nieuw apparaat gehad voor mijn geld.
Reactie van Nespresso: "U mag er vanuit gaan dat uw machine na reparatie werkt zoals u mag verwachten van uw Nespresso machine"
Mijn reactie: "Een machine hoort goed te werken vanaf dag 1 na aankoop, deze is nieuw en hoort niet pas goed te werken na een reparatie"
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het enige wat ik wil is een nieuw apparaat maar bij Nespresso is de klant dus duidelijk geen koning(in).
Ik heb nu rommel gekocht
