Hallo,
Ik ben nu al tijden bezig om mijn telefoon verzekering te beëindigen bij Chubb van T- mobile
Je krijgt geen contact met deze zooi, heb via T -mobile de verzekering opgezegd per maart 2019 daar ook een bevestiging van .
En ze blijven maar dreigen dat ik moet betalen . Terwijl ik betaald heb tot en met maart 2019 .
ik ga echt niet meer betalen. Laat dat incasso bureau maar komen heb bewijs zat.
Wat is dit voor maffia bende ? Weet iemand raad
Op voor hand bedankt
Karin
Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen
Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jun 2019 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen
U heeft dus bewijs dat u de verzekering op heeft gezegd? Dat zou dan toch voldoende moeten zijn? Ik neem aan dat op die bevestiging staat per welke datum de verzekering eindigt? Dan zult u daarnaast ook in uw bankafschriften terug moeten kunnen vinden welke premies er zijn betaald en over welke periode. Dus als u gewoon kunt aantonen dat u alle premies betaald heeft tot en met de einddatum dan lijkt mij dat u van een incassobureau niets te vrezen heeft.Hoekveen schreef: ↑11 jun 2019 20:03Je krijgt geen contact met deze zooi, heb via T -mobile de verzekering opgezegd per maart 2019 daar ook een bevestiging van .
En ze blijven maar dreigen dat ik moet betalen . Terwijl ik betaald heb tot en met maart 2019 .
ik ga echt niet meer betalen. Laat dat incasso bureau maar komen heb bewijs zat.
Het zijn automatische processen, dus als aan bovenstaande is voldaan, zal er in de systemen ergens iets mis zijn gegaan met een niet correct geregistreerde betaling of een niet correct uitgevoerde opzegging.
-
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen
Maak een account aan en check daar of je polis inderdaad beëindigd is
https://t-mobile.chubbverzekering.nl/fa ... how&cat=32
Zo niet, dan kan je hem alsnog online opzeggen
En hoezo geen contact?
https://www.chubb.com/benelux-nl/contact-us/:
T-Mobile toestelverzekering:
Schade melden of polisgegevens beheren?
Regel het eenvoudig, 24 uur per dag, online via https://t-mobile.chubbverzekering.nl/
[email protected]
Voor ACE-verzekeringen: T 034 8462 813
Voor Chubb-verzekeringen: T 034 8462 845
Overige schades:
[email protected]
T 010 2893 545
Customer Services en overig:
[email protected]
T 0800 2255 223 (kosteloos)
T 010 2893 500
https://t-mobile.chubbverzekering.nl/fa ... how&cat=32
Zo niet, dan kan je hem alsnog online opzeggen
En hoezo geen contact?
https://www.chubb.com/benelux-nl/contact-us/:
T-Mobile toestelverzekering:
Schade melden of polisgegevens beheren?
Regel het eenvoudig, 24 uur per dag, online via https://t-mobile.chubbverzekering.nl/
[email protected]
Voor ACE-verzekeringen: T 034 8462 813
Voor Chubb-verzekeringen: T 034 8462 845
Overige schades:
[email protected]
T 010 2893 545
Customer Services en overig:
[email protected]
T 0800 2255 223 (kosteloos)
T 010 2893 500
Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen
Ze zijn helemaal van de pot gerukt daar!
Heb december 2019 mijn contract opgezegd bij chub. Tot mijn verbazing werd er nog steeds afgeschreven. Heb toen weer contact opgenomen met chub en de mail met afzeggen doorgestuurd. Zei melde me toen ineens dat er nog een mobile verzekering bij hun liep. Wat bleek dat was dezelfde echter heb ik 1 dag een samsung a8 gehad en gelijk dezelfde dag omgeruild voor een s8. De verzekering liep dus ook op de s8 en niet op de a8 wat chub zei. Tevens heb ik nooit dubbel betaald, dus sloeg die opmerking al nergens op.
Maar goed ze verzekerde mij dat het klaar was en ik niets meer van hun zou vernemen. Tot mijn verbazing kreeg ik smsjes waarin stond dat ik moest betalen anders zouden ze een deurwaarder inschakelen. Nou die dag brak aan, want ik weigerde te betalen.
De deurwaarder vroeg een berdag van 47 euro. Heb gebeld met een medewerker van Emma deurwaarders die mij in behandeling had. Na en kort gesprek over de gevolgen enz heb ik besloten te betalen. Tevens verzekerde ze mij dat ik na betaling nooit meer last van hun en of chub zou hebben.
Dit ging 3 maanden goed, tot en ineens op 1 dag 4 incasso ä 10.95 gedaan werden door chub. Heb per direct hun rekening laten blokkeren en heb het geïncasseerde bedrag terug gevorderd.
Nu een tijdje verder komt uiteraard Emma deurwaarders weer aan mijn dreig mails. Ben er zo klaar mee!
Ik betaal niks en ben zo klaar met hun gedreig.
Ik beantwoord elke mail zowel van chub als van Emma. Hierin verwoord ik mijn verleden met hun en stuur waar nodig die vorige mails mee om ze te laten zien wat er gebeurd en betaald is.
Niks of niemand van beide partijen lijkt zich daar wat vanaan te trekken.
Wat mij helemaal verbaasd, en daarom maak ik me een stuk minder druk, is dat er onderin de mail van chub een regel staat, en ik citeer:
(Conform de geldende polisvoorwaarden is de dekking opgeschort (geen vergoeding bij schade). Het uitblijven van uw betaling kan aanleiding zijn om de verzekering definitief te beeindigen.)
Nu moet ik toch echt heel hard lachen, want hoe dom ben je om dit in je eigen mail te zetten en dan vervolgens door gaan met claimen hahahahahha
Suc6 met jullie cartel gedrag, hopelijk is er eens een rechter of dergelijke die jullie halt toe roept
Heb december 2019 mijn contract opgezegd bij chub. Tot mijn verbazing werd er nog steeds afgeschreven. Heb toen weer contact opgenomen met chub en de mail met afzeggen doorgestuurd. Zei melde me toen ineens dat er nog een mobile verzekering bij hun liep. Wat bleek dat was dezelfde echter heb ik 1 dag een samsung a8 gehad en gelijk dezelfde dag omgeruild voor een s8. De verzekering liep dus ook op de s8 en niet op de a8 wat chub zei. Tevens heb ik nooit dubbel betaald, dus sloeg die opmerking al nergens op.
Maar goed ze verzekerde mij dat het klaar was en ik niets meer van hun zou vernemen. Tot mijn verbazing kreeg ik smsjes waarin stond dat ik moest betalen anders zouden ze een deurwaarder inschakelen. Nou die dag brak aan, want ik weigerde te betalen.
De deurwaarder vroeg een berdag van 47 euro. Heb gebeld met een medewerker van Emma deurwaarders die mij in behandeling had. Na en kort gesprek over de gevolgen enz heb ik besloten te betalen. Tevens verzekerde ze mij dat ik na betaling nooit meer last van hun en of chub zou hebben.
Dit ging 3 maanden goed, tot en ineens op 1 dag 4 incasso ä 10.95 gedaan werden door chub. Heb per direct hun rekening laten blokkeren en heb het geïncasseerde bedrag terug gevorderd.
Nu een tijdje verder komt uiteraard Emma deurwaarders weer aan mijn dreig mails. Ben er zo klaar mee!
Ik betaal niks en ben zo klaar met hun gedreig.
Ik beantwoord elke mail zowel van chub als van Emma. Hierin verwoord ik mijn verleden met hun en stuur waar nodig die vorige mails mee om ze te laten zien wat er gebeurd en betaald is.
Niks of niemand van beide partijen lijkt zich daar wat vanaan te trekken.
Wat mij helemaal verbaasd, en daarom maak ik me een stuk minder druk, is dat er onderin de mail van chub een regel staat, en ik citeer:
(Conform de geldende polisvoorwaarden is de dekking opgeschort (geen vergoeding bij schade). Het uitblijven van uw betaling kan aanleiding zijn om de verzekering definitief te beeindigen.)
Nu moet ik toch echt heel hard lachen, want hoe dom ben je om dit in je eigen mail te zetten en dan vervolgens door gaan met claimen hahahahahha
Suc6 met jullie cartel gedrag, hopelijk is er eens een rechter of dergelijke die jullie halt toe roept
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 jul 2020 16:56
Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen
Hallo Stefan36,
Dat is een vervelende situatie.
Ik werk als klachtenbehandelaar bij Chubb en wil dit graag voor u oplossen.
Zou u mij een mailtje kunnen sturen via [email protected]?
Vriendelijke groet,
Jeroen
Dat is een vervelende situatie.
Ik werk als klachtenbehandelaar bij Chubb en wil dit graag voor u oplossen.
Zou u mij een mailtje kunnen sturen via [email protected]?
Vriendelijke groet,
Jeroen