Radar

toggle menu

SHOP & fly

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

SHOP & fly

door Thymblauwtje » 11 aug 2017 16:16

Ben telefonisch benaderd geweest ivm SHOP & FLY.

Een éénmalige betaling wordt gevraagd om te kunnen profiteren van een percentage op vakantie reizen.
Ook ristourne klantenkaart kreeg je erbij . Bij heel veel handelaars bruikbaar zo blijkt ...

Die dame ging me een mail bezorgen , 14 dagen had ik de tijd om JA of Neen hierop te antwoorden. Kostprijs dacht ik /+_ 75 Euro
Dit was op 7 augustus . Tot op heden geen mail ontvangen ! Is dit hun manier om klanten te werven door die mail op het laatse nippertje te zenden ??
En de mensen zo te strikken soms ??

Hun website kan ik ook nergens vinden .. die stuurt men ook door ...???

Heeft iemand hier ervaring mee aub ?

Dank ..

Thymblauwtje
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 11 aug 2017 09:11

RE: SHOP & fly

door aarie25 » 12 aug 2017 15:36

Heb jij jou rekening nummer gegeven?
Want het lijkt erop dat het jou geld gaat kosten omdat je niet binnen 14 dagen kunt opzeggen.
Mensen die bellen dat jij korting kunt krijgen tegen betaling, is altijd te mooi om waar te zijn.
Nooit mee in zee gaan, dit kost jou alleen maar geld en mogelijk zit je aan een abonnement vast.
aarie25
 
Berichten: 272
Geregistreerd: 23 apr 2013 08:14

RE: SHOP & fly

door kokka » 12 aug 2017 17:42

Ts zit helemaal nergens aan vast. Voor een abonnement op kortingen bij online winkelen is er een schriftelijkheidsvereiste.
kokka
 
Berichten: 2726
Geregistreerd: 30 mei 2012 10:32

RE: SHOP & fly

door JohnTheBassist » 12 aug 2017 18:08

Thymblauwtje schreef:Ben telefonisch benaderd geweest ivm SHOP & FLY.

Een éénmalige betaling wordt gevraagd om te kunnen profiteren van een percentage op vakantie reizen.
Ook ristourne klantenkaart kreeg je erbij . Bij heel veel handelaars bruikbaar zo blijkt ...

Die dame ging me een mail bezorgen , 14 dagen had ik de tijd om JA of Neen hierop te antwoorden. Kostprijs dacht ik /+_ 75 Euro
Dit was op 7 augustus . Tot op heden geen mail ontvangen ! Is dit hun manier om klanten te werven door die mail op het laatse nippertje te zenden ??
En de mensen zo te strikken soms ??

Hun website kan ik ook nergens vinden .. die stuurt men ook door ...???

Heeft iemand hier ervaring mee aub ?

Dank ..


Geen ervaring mee. Wel veel over gelezen.

Ik kan het u nu al vertellen: u krijgt geen mail. En als straks die 14 dagen voorbij zijn kunt u er niet meer zo makkelijk onderuit. Ik zou toch proberen op te zeggen nu het nog kan, dus voor 21 augustus. En u in het vervolg niet meer met dit soort onzinkortingen inlaten. Betalen om korting te ontvangen? Kom op zeg! Maar hier geldt wel een schriftelijkheidsvereiste; met andere woorden, aan zo'n abonnement zit u in principe alleen vast als u ergens een handtekening voor gezet hebt. Telefonisch 'ja' zeggen geldt hier niet. Maar goed, daar zal Shop&Fly het waarschijnlijk niet mee eens zijn.
JohnTheBassist
 
Berichten: 717
Geregistreerd: 02 okt 2015 12:57

RE: SHOP & fly

door Thymblauwtje » 12 aug 2017 23:39

Ik heb ook het gevoel dat er geen mail gaat komen .

De vraag is uiteraard , hoe geraak ik op hun website.. Lukt langs geen kanten.

Bedankt voor de info .
Thymblauwtje
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 11 aug 2017 09:11

RE: SHOP & fly

door kweenie » 13 aug 2017 06:37

De bedenktijd begint niet te lopen bij het telefoontje, maar pas als ze je de papieren hebben gegeven waarmee je ook de mogelijkheid hebt om op te zeggen. Dus bellen en niets meer van je laten horen werkt niet.
kweenie
 
Berichten: 11436
Geregistreerd: 24 okt 2007 15:04

RE: SHOP & fly

door Thymblauwtje » 15 aug 2017 17:26

Heb een mail van hun ontvangen .

Op www.shopenfly.online zou ik moeten inloggen met de door hun gegeven details. Ik heb dat uiteraard niet gedaan en hun gevraagd mijn account te deactiveren, eveneens een leesbevestiging gevraagd.

Nu maar hopen dat het in orde is.
Thymblauwtje
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 11 aug 2017 09:11

RE: SHOP & fly

door Brahms » 15 aug 2017 17:53

Ik hang altijd METEEN op als zulk soort bedrijven mij bellen. Zo snel dat ik geen tijd heb om ook maar iets te zeggen.
Brahms
 
Berichten: 1590
Geregistreerd: 15 okt 2015 23:09

RE: SHOP & fly

door Thymblauwtje » 30 aug 2017 20:22

Vanmorgen telefoon gekregen , indien ik niet betaal wordt het Incasso bureau ingeschakeld.
Heb hun nogmaals gezegd dat ik de deactivatie van mijn account tijdig aangevraagd heb. Daar zou ik nu een bewijs moeten van leveren.

Wat meer kan ik doen ?
Thymblauwtje
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 11 aug 2017 09:11

RE: SHOP & fly

door NeoDutchio » 30 aug 2017 20:33

Thymblauwtje schreef:Vanmorgen telefoon gekregen , indien ik niet betaal wordt het Incasso bureau ingeschakeld.
Heb hun nogmaals gezegd dat ik de deactivatie van mijn account tijdig aangevraagd heb. Daar zou ik nu een bewijs moeten van leveren.

Wat meer kan ik doen ?


U hoeft niets te doen. U bent geen contract aangegaan. Binnenkort zal u wel een brief/mail ontvangen van een incassoburo. U kunt hier simpelweg eenmalig op reageren dat u geen contract heeft en niets getekend heeft. Mocht het incassoburo wel bewijs hebben wilt u dat graag weten, maar wilt verschoont blijven van verder contact.
Zoals u hierboven kunt lezen, zonder getekend contract is er geen overeenkomst. Dit is wettelijk opgezet voor bescherming van de consument.
NeoDutchio
 
Berichten: 1713
Geregistreerd: 17 jan 2014 23:39

RE: SHOP & fly

door reasilvana » 06 sep 2017 21:50

hoi ik heb vorig jaar ook zo n telefoontje gehad ....was toen in het buitenland n toen ik terug kwam hadden ze niks opgestuurd..geen pakket ..geen brief ..geen mail..maar wel geld afgeschreven en die heb ik toen gestoneerd 69 euro..nu werd ik opgebeld een paar dagen geleden dat ik ze 200 euro verschuldigd ben....zonder ooit een pakket of brief te hebben afgeleverd....ze gaan terugbellen....ben benieuwd...neem de advies ter harte...ik heb niks getekend dus geen overeenkomst n nooit iets ontvangen
reasilvana
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 06 sep 2017 21:37

RE: SHOP & fly

door andvla » 11 sep 2017 12:00

3 weken geleden heb ik ook een telefoonje gehad van Shop & Fly. Mail hebben ze niet gestuurd. Dezelfde dag (maandag) heb ik gebeld, ze hadden beloofd om dit op vrijdag te doen. Ik was het ondertussen compleet vergeten en hun mail belandde in Spam. Nu krijg ik vandaag een telefoon waarbij mevrouw me laat weten dat ik een openstaande rekening van 76 euro heb... Direct nadat ik gezegd heb dat ik 14 dagen bedenktermijn heb na het ontvagen van e-mail, werd mervouw onbeleefd en begon me mijn rechten te vertellen... Ze eindigde het gesprek met: "Het badrag maakt u best zo snel mogelijk over. In geval we het morgen voor 17u nog niet op de rekening hebben staan, zullen we extra kosten aanrekenen". Nadien legde ze toe zonder me aan woord te laten... Wat een professionele aanpak...

Ik kan haar wel begrijpen, meest waarschijnlijk belt ze al hele morgen naar de mensen die het niet willen betalen, aangezien de meesten niet eens de kans hadden om aanbod te bekijken. Maar helaas met zo'n aanpak zullen ze heel veel mensen hebben die het niet wil betalen...
andvla
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 sep 2017 11:49

RE: SHOP & fly

door Thymblauwtje » 19 sep 2017 11:26

Vanmorgen weer telefoon gekregen van het Incassobureau ( Mediation agencybv.com ) Heb hun nogmaals gezegd mijn account gedeactiveerd te hebben op 13 augustus 2017
Dus tijdig gedaan , daar ik op 7 augustus een mail ontvangen had !!
Nu willen ze die mail van mij krijgen als bewijs .. Ok , begrijp ik. Alleen probleem met computer om door te sturen . Had die mails bijeen gezet in een map en blijkbaar kan ik dat vandaar uit niet doorsturen .. Moet oplossing zoeken hiervoor .

Wou gewoon even zeggen dat ze niet loslaten !!
Thymblauwtje
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 11 aug 2017 09:11

RE: SHOP & fly

door Thymblauwtje » 19 sep 2017 18:10

Het vervolg !!!
From: Mediation Agency BV
Sent: Tuesday, September 19, 2017 2:17 PM
To: 'Baumans Gaby'
Subject: RE: Deactivering Account





Geachte mevrouw Baumans



Kunt u de mail van 13 augustus naar ons door mailen. Uit deze mail kunnen we helaas niet uitmaken dat de mail op 13 aug 2017 is verstuurd


Met vriendelijke groet,



Algemeen Secretariaat



http://mediationagencybv.com/images/2014/09/logo22.png
Mediation Agency B.V.

a:
Transpolispark Siriusdreef 17-27, 2132 WT Hoofddorp

t:
+31 23 568 91 52

k:
69056447 b. NL857709045B01

e:
info@mediationagencybv.com







From: Baumans Gaby [mailto:baumans.gaby@skynet.be]
Sent: Tuesday, September 19, 2017 1:32 PM
To: info@shopandfly.online
Cc: info@mediationagencybv.com; radarinternet@avrotros.nl
Subject: Fw :Deactivering Account

Op 13 augustus 2017 heb ik onderstaande mail naar jullie gestuurd en kreeg toch reeds 2 maal een telefoon gekregen van Incasso bureau.

Ik ben helemaal niet tevreden met jullie manier van werken!!


Beste,

Ik heb dit met mijn partner besproken.

Ik wil GEEN gebruik maken van de Shop and Fly voordelen.

Bij deze deactiveer ik mijn account.


Graag ontvang ik een bevestiging hiervan.

Vriendelijke groeten
Mevr. Baumans
Thymblauwtje
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 11 aug 2017 09:11

RE: SHOP & fly

door Moneyman » 20 sep 2017 09:24

Tsja, dat ze jouw originele email even doorgestuurd willen hebben vind ik niet gek (al is dat net zo makkelijk te manipuleren). Wat is het probleem om dat gewoon even te doen?
Moneyman
 
Berichten: 5928
Geregistreerd: 18 feb 2015 12:36

RE: SHOP & fly

door joeri33 » 27 sep 2017 10:46

Ik ben ook zo gebelt, heb die mail dan niet gehad of gezien. Nu zou ik 76 euro moeten overschrijven voor vrijdag 17u. Wat doe ik het best ? Dit laten of overschrijven?
joeri33
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 27 sep 2017 10:44

RE: SHOP & fly

door Nijogeth » 27 sep 2017 14:20

joeri33 schreef:Ik ben ook zo gebelt, heb die mail dan niet gehad of gezien. Nu zou ik 76 euro moeten overschrijven voor vrijdag 17u. Wat doe ik het best ? Dit laten of overschrijven?

Niet betalen als het om Shop and Fly gaat en je geen contract getekend hebt.
Nijogeth
 
Berichten: 1188
Geregistreerd: 28 apr 2017 19:51

RE: SHOP & fly

door Dieke83 » 27 sep 2017 14:28

joeri33 schreef:Ik ben ook zo gebelt, heb die mail dan niet gehad of gezien. Nu zou ik 76 euro moeten overschrijven voor vrijdag 17u. Wat doe ik het best ? Dit laten of overschrijven?


Niet overschrijven en als ze bellen aangeven dat je geen mail hebt ontvangen en dat er zonder een schriftelijke overeenkomst geen contract is. Hebben ze een schriftelijke overeenkomst met uw handtekening wilt u daar graag bewijs van.
maar niet betalen.
Dieke83
 
Berichten: 365
Geregistreerd: 04 mei 2017 12:32

RE: SHOP & fly

door Elsenpeter » 27 sep 2017 20:05


ik ben vandaag ook opgebeld dat ik voor morgen 17 uur moet betalen
Wat moet ik doen ?
Hun mail adres blokkeren ?
Hun tel laten blokkeren?
Klacht indienen bij de politie ?
Wie kan me tips geven.
Elsenpeter
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 27 sep 2017 19:52

RE: SHOP & fly

door NeoDutchio » 27 sep 2017 20:28

Elsenpeter schreef:ik ben vandaag ook opgebeld dat ik voor morgen 17 uur moet betalen
Wat moet ik doen ?
Hun mail adres blokkeren ?
Hun tel laten blokkeren?
Klacht indienen bij de politie ?
Wie kan me tips geven.


U kunt beginnen met bovenstaande antwoorden te lezen. U heeft pas een contract als u iets getekend en terug gestuurd heeft. Zo lang dat niet het geval is hoeft u niets te doen.
NeoDutchio
 
Berichten: 1713
Geregistreerd: 17 jan 2014 23:39

Volgende
Geef de vorige berichten weer
Sorteer op

Keer terug naar Diversen