Radar

toggle menu

ABN-AMRO Adreswijzigen onmogelijk!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

RE: ABN-AMRO Adreswijzigen onmogelijk!

door Moneyman » 12 okt 2017 19:14

vlietjvan schreef:Je hebt dan in ieder geval een e.reader. Een must om zaken online te kunnen regelen.

Eh... Huh?
Moneyman

door atlas1302 » 12 okt 2017 19:49

Wat een e.reader?? leg dat eens uit want mijn verstand gaat niet zover!
atlas1302

door SoundBoard » 13 okt 2017 10:12

sylvesterb schreef: Maar u heeft geen volmacht om namens u moeder bankzaken te regelen. Prima dat de ABN Amro duidelijk regels heeft voor het wijzigen van een adres, ben erg blij dat de bank de privacy van haar klanten serieus neemt en dat iemand zonder volmacht niet zomaar wijzigingen kan aanbrengen. Ik snap dat het voor u vervelend is maar uw bericht stemt mij zeer positief over de ABN.

Het is nog niet genoemd, maar de ING voert heel simpel een correspondentieadres door als ik dat opgeef. Doet daar in het geheel niet moeilijk over. En dat is toch ook geen kleine bank, dus die zou dan heel lichtvoetig omspringen met de fraudegevoeligheid en privacy?
SoundBoard

door Moneyman » 13 okt 2017 10:24

SoundBoard schreef:
sylvesterb schreef: Maar u heeft geen volmacht om namens u moeder bankzaken te regelen. Prima dat de ABN Amro duidelijk regels heeft voor het wijzigen van een adres, ben erg blij dat de bank de privacy van haar klanten serieus neemt en dat iemand zonder volmacht niet zomaar wijzigingen kan aanbrengen. Ik snap dat het voor u vervelend is maar uw bericht stemt mij zeer positief over de ABN.

Het is nog niet genoemd, maar de ING voert heel simpel een correspondentieadres door als ik dat opgeef. Doet daar in het geheel niet moeilijk over. En dat is toch ook geen kleine bank, dus die zou dan heel lichtvoetig omspringen met de fraudegevoeligheid en privacy?

Hetgeen in jouw optiek ongetwijfeld iets positiefs zegt over servicebereidheid, maar in mijn optiek vooral iets negatiefs over privacy en veiligheid. Het is maar net wat je belangrijk vint.
Moneyman

door kweenie » 13 okt 2017 10:26

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij kan dat bij ING toch alleen nadat je bent ingelogd of als je bij een servicepunt langsgaat?
kweenie

door vlietjvan » 13 okt 2017 10:27

atlas1302 schreef:Wat een e.reader?? leg dat eens uit want mijn verstand gaat niet zover!

oke e.dentifier, verhaal blijft hetzelfde.
vlietjvan

door SoundBoard » 13 okt 2017 10:29

Ik denk dat het meer een kwestie is van kunnen inschatten van het werkelijke probleem.
ING is naar mijn mening realistisch bezig, ABN is dat niet en hanteert domweg regeltjes waar geen plaats is om daar ook maar een letter van af te wijken.
SoundBoard

door vlietjvan » 13 okt 2017 10:31

SoundBoard schreef:

Breek mij de "bek" niet open over hoe ING omgaat met gegevens wijzigen.
Ondanks papieren, en bezoek aan vestiging, zit ik nog steeds naar "Erven van..." te kijken op mijn dagafschrift.
Maar, off-topic.
vlietjvan

door atlas1302 » 13 okt 2017 11:17

Straks heb je nog alleen maar E - banken waar ook ABN en RABO naar streven, dus even langskomen is dan verleden tijd en we moeten allemaal achter de PC kruipen. Dat vinden de banken klantvriendelijk en bellen maar met 009..

Dat ouderen mensen hier gek van worden..ja natuurlijk, even een opfriscursus PC herkenning en de inlog procedure`s uitleggen, en oma van 93 kan weer fris haar overboekingen doen en haar adres wijzigen.
atlas1302

door webshopeigenaar14 » 13 okt 2017 12:29

atlas1302 schreef:Dat ouderen mensen hier gek van worden..ja natuurlijk, even een opfriscursus PC herkenning en de inlog procedure`s uitleggen, en oma van 93 kan weer fris haar overboekingen doen en haar adres wijzigen.

En wellicht het radar forum ontdekken wat weer zeer interessante verhalen kan opleveren. :D
webshopeigenaar14

Vorige
Sorteer op

Keer terug naar Diversen