Relatie bemiddeling

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Roelofboiten
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2018 23:48

Relatie bemiddeling

Ongelezen bericht door Roelofboiten »

Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die een goeie ervaring hebben met relatie bemiddeling bureaus, zelf zit ik nu anderhalf jaar bij een waar ik wel een date voorstel heb gehad maar nog geen afspraak heb gehad. Corona werkt in dit geval niet mee en ook niet dat ik in het noorden woon. Het is in tweede bureau waar ik nog geen succes heb gehad, wie kan mij de goeie kant op sturen?

Groet Roelof.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Relatie bemiddeling

Ongelezen bericht door moederslink »

Geen ervaring mee. De leukste contacten moet je , denk ik , toch op een onverwacht, spontaan ogenblik verwachten.
Op reis, de sportschool, de kroeg , op een terras etc etc.
Veel succes en geluk!

peter17111962
Berichten: 560
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Relatie bemiddeling

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Op marktplaats hebben ze ook een rubriek man zoekt vrouw en vrouw zoekt man, is in ieder geval gratis.

riddert
Berichten: 2116
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Relatie bemiddeling

Ongelezen bericht door riddert »

Ik dacht dat het tegenwoordig allemaal om Tinder draaide......

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Relatie bemiddeling

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een kennis was (inmiddels tien jaar geleden) zeer te spreken over Mens en relatie. Die werken met regionale consulenten, dus dat zou per regio kunnen veschillen.

Als u dat al niet gedaan heeft, kunt u ook eens kijken of er bij u in de buurt activiteiten voor alleenstaanden zijn. Her en der in het land zijn bv wandel- of fietsgroepen. Op die manier komt men op een ongedwongen manier met anderen in contact.

Gesloten