LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen lotto ivm voice log

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sweetiejoyce

Problemen lotto ivm voice log

Ongelezen bericht door sweetiejoyce » 01 dec 2011 19:22

Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik ben een aantal maanden geleden gebelt door een call center ivm de lotto.
Het ging om een maand gratis spelen en volgede deze man zat ik er daarna niet aan vast (ja dom om te geloven ik weet het!) :roll:

Nu zit ik dus al maanden in discussie met lotto en schrijven ze elke maand 45 euro af!! het was eerst 30 maar nu 45! :shock:

Ik heb opzeg brieven gestuurd die 'niet aankomen'

na meerdere keren blijven vragen hebben ze mij de toen door de call center opgenomen voice log toegezonden.
Volgen hun is deze goed maar ik denk hier heel anders over!
Tijden de voice log heb ik duidelijk aangegeven wel de maand gratis spelen te willen maar dat ik er niet voor wil betalen!
Ook onderbrak ik de voice log en na wat ik weet is mag een voice log nooit onderbroken worden, word deze dat wel dat hij dan niet rechtsgeldig is, plus dat ik tijdens de onderbreking aangeef er niet vast te willen zitten!
Ook is de man van het call center door zijn abnormale snelle praten nauwlijks verstaanbaar!

Wat denken/weten of vinden jullie? is de deze voice log rechtsgeldig.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Groetjes,
Joyce

JDII

Re: Problemen lotto ivm voice log

Ongelezen bericht door JDII » 01 dec 2011 19:27

Ik zou zeggen neen.
Stop met bellen met die gasten en stuur een aangetekende brief waarin je hetzelfde zet als in deze topic (maar dan iets zakelijker :wink: ) en sommeer hen om de incasso's terug te betalen.

Bij je bank kun je je bankrekeningnummer laten blokkeren voor vervolgincasso's

Gesloten