LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door bosse bol »

ciske schreef:
GJvdZ schreef:Veel mensen hebben volgens mij een heel slecht geheugen. Dat de post in de kerstperiode er langer over doet dan normaal is van alle tijden. Ook in de zogenaamde "goede oude tijd" (de tijd dat iedereen het slechter had dan nu) deed de post er langer over.

En ook toen werd er weleens post verkeerd bezorgd. Dus niet meer zo zeuren en Merry Xmas to All.

(PS: als je denkt dat ze post het zo slecht doet in deze tijd, ga eens een dienst meedraaien in deze piektijden)

jij spreekt mijn gedachten uit :mrgreen: zolang ze niet zelf lopen weten ze heel niet wat het inhoudt.
Tuurlijk ciske altijd tegen de draad in.Vroeger kreeg je twee keer per dag post
en werd er weinig verkeerd bezorgd en altijd op tijd. Liep de postbode nog met een zware tas.Heb je ze tegenwoordig gezien.Scooter-auto-poskarretje en
altijd een ander.Moet je ze af en toe zien lopen.Heb wel gezien dat ze er gewoon mee stopten want ze hadden geen zin meer met de woorden morgen weer een dag.Kijk eens over het hele jaar genomen,gewoon belabberd een ander woord heb ik er niet voor.Lees ook zo vaak de laatste tijd dat de post gewoon weg gedonderd is.Kijk die dingen had je vroeger niet.
Weet je wat goed is. De mentaliteit van vroeger in deze tijd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door ciske »

berend12 schreef:Een week is wel erg lang, is het gek dat mensen dan net zo lief een e-card versturen? Twee a drie dagen is acceptabel, een week is een beetje bezopen.

dat is met kerst niet lang hoor berend12 :wink:

heuvel4
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 aug 2006 16:46

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door heuvel4 »

....... en als aanvulling:

afgelopen vrijdag (de 23e) merkte ik dat van diverse brievenbussen "de gleuven " nu al waren dichtgeplakt en ook al dat diverse brievenbussen waren weggehaald.
Je moet nu zoeken naar een brievenbus om je "gewone" post nog te kunnen verzenden.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ja hoor, Mijdrecht ... bekend probleem gebied ...rond oud en nieuw
Heb je nog meer te zeuren of is het zo klaar
Merry Xmas, and lighten up

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door ciske »

Leo The Emperor schreef:Ja hoor, Mijdrecht ... bekend probleem gebied ...rond oud en nieuw
Heb je nog meer te zeuren of is het zo klaar
Merry Xmas, and lighten up

als de post door niet afplakken in de hens gaat dan heeft TS ook wel wat te zeuren.

fijne kerst.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door electomonteur »

vogels schreef:
als ze maar voor de kerst binnen zijn!
Dat zijn ze altijd! :lol: :lol:

alleen het jaar tal zetten we er niet bij
afgelopen september hebben ze pij post nl een zak of wat kerstpost van 2010 gevonden
zullen ze gewoon apart hebben gezet en dit keer mee gesorteerd
valt het ook niet op
misschien jaartal maar kon ook Hollandse zuinigheid zijn :oops: :oops: :oops: :oops:

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Heuvel

Als het vuurwerkvandalisme in Mijdrecht rond deze tijd al begint, heeft TNT weinig anders te kiezen. Wat je dan kunt doen is je post bij een servicepunt van TNT afgeven. Meestal is dat bij een Bruna, of een andere boekwinkel.

En ja, als je vandaag had willen posten, de bus wordt vandaag, en morgen, toch niet geleegd, dus wat dat betreft?

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door electomonteur »

heuvel4 schreef:....... en als aanvulling:

afgelopen vrijdag (de 23e) merkte ik dat van diverse brievenbussen "de gleuven " nu al waren dichtgeplakt en ook al dat diverse brievenbussen waren weggehaald.
Je moet nu zoeken naar een brievenbus om je "gewone" post nog te kunnen verzenden.
toen pas

die bij ons zijn al sinds 28 november verkleind en daar is nog nooit vandalisme geweest (staat in het gebouw)

en post mag er met een kerst zegel in de kerst periode 5 dagen over doen

het in de normale bus deponeren van kerst post met het idee dan is het er snellen werkt ook niet
de kerstzegels hebben een iets speciaals in zich waardoor de machine deze gelijk als kerstpost verwerkt met de 5 dagen verwerkings-tijd
nicht je van mij heeft een tijd bij postnl gewerkt en moest met de kerst de kerst post in de machine gewoon apart zetten en werd gemerkt met dag maar werd later verwerkt dan de reguliere post
die gaat de zelfde nacht in de sortering
de kerst post in de dag en als daar geen ruimte is de volgende dag gewoon op rekken de lege gaten in het sorteer proces vullen en70 % van de medewerkers tussen 5 dec en 5 jan is uitzendkracht en hebben geen ptt mentaliteit zo als de meeste daar wel hebben(hadden)

MAXIEM

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Als je het artikel afgelopen zaterdag in de Telegraaf over onze posttante hebt gelezen, dan weet je gewoon dat dit fout gaat aflopen. Het uurloon van de medewerkers is ver onder de maat en de motivatie om goed werk af te leveren is navenant. Het is naar mijn mening het beleid van de bonusgeile top die zorgen voor rampscenario's en de moderne slaverij en uitbuiting.

Maxiem.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

**** CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

kerstmannetje
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 dec 2011 18:47

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door kerstmannetje »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Karin079
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 jul 2011 16:47

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door Karin079 »

VioletPrue schreef:
witte angora schreef:Vorige maand rouwpost binnengehad, blijkens het stempel was dat 4 dagen onderweg. Toen was het natuurlijk ook zo druk.
Goh, heb ik in maart ook gehad.
Kaart 6 dagen onderweg geweest.
Oom inmiddels al begraven.
Klacht ingediend, en ondanks dat ik mijn adres gaf en het adres van verzenden konden ze NIET uitzoeken in welk sorteercentrum de fout lag.
Dus ook niet wát de fout was.
Om te janken, meer dan 'sorry' krijg je niet.
Gelukkig was je niet heel close met oom,was dit wel het geval was je wel via andere kanalen dan alleen via de rouwkaart op de hoogte gesteld en had je gewoon aanwezig kunnen zijn bij zijn begrafenis.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

**** CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door ciske »

als je op het minimumloon (of op stuksbasis eronder) gezet wordt, is dat ook geen blijk van waardering. Met het liefst een jaarcontractje (of liever 0-uren) zodat ze je direct buiten kunnen schuiven als ze je niet nodig hebben. Dan is het begrijpelijk dat je niet zo hard loopt voor je werkgever en geen band hebt met het bedrijf. Na mij de zondvloed. Mag je iemand een slechte werknemer noemen, maar geheel begrijpelijk.

nee niet begrijpelijk, je ken ook ( als het er is) ander werk nemen, of zoeken, post gooi je niet op straat!!

bij ons is de postbezorging prima.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

**** CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door ciske »

ik had het niet direct over weggooien van post, maar meer in de vorm van: "het regent" ik meld me wel ziek waardoor de route die dag gewoon neit gelopen wordt. Of ik spaar het wel op en bezorg het morgen wel.
okee nu snap ik jouw reactie, al zal ziekmelden zo in de gaten zijn.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Karin079 schreef:
VioletPrue schreef:
witte angora schreef:Vorige maand rouwpost binnengehad, blijkens het stempel was dat 4 dagen onderweg. Toen was het natuurlijk ook zo druk.
Goh, heb ik in maart ook gehad.
Kaart 6 dagen onderweg geweest.
Oom inmiddels al begraven.
Klacht ingediend, en ondanks dat ik mijn adres gaf en het adres van verzenden konden ze NIET uitzoeken in welk sorteercentrum de fout lag.
Dus ook niet wát de fout was.
Om te janken, meer dan 'sorry' krijg je niet.
Gelukkig was je niet heel close met oom,was dit wel het geval was je wel via andere kanalen dan alleen via de rouwkaart op de hoogte gesteld en had je gewoon aanwezig kunnen zijn bij zijn begrafenis.
Wat een ontzettende vervelend-opmerking!
Ga jij vaker naar een uitvaart waarvoor je niet (denkt te zijn) uitgenodigd, of denk je dan dat je niet welkom bent en wil je geen (mogelijk) nare situatie creëeren voor de nabestaanden?
Als je het wilt weten: een paar jaar na elkaar waren Kerst en verjaardagskaarten aan mij van hen niet aangekomen, dus dacht ik dat het contact verluwde.
Heb hen wel altijd gestuurd (zij mij ook, maar die kwamen miraculeus elke keer niet aan).
Contact verliep/verloopt nog steeds voornamelijk via mijn moeder.
Dus ik wist inderdaad niet of ik welkom was en ik ga dat niet 'gokken'.
Ik bleek dus wel welkom en dat is heel zuur.
Misschien voortaan even nadenken voor je zulke k**opmerkingen maakt?

stofzuigertje

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Van alle verstuurde kreeg ik die van mijn broer nog steeds niet.
Hij stuurde deze op 5 december op de bus.
Alle door hem verstuurde zijn aangekomen behalve ik dus!

Waar deze nu nog steeds is, niemand weet het en je hebt geen garantie.
Gelukkig was die digitale binnen 10 seconden ontvangen en beantwoord....
Alleen dezelfde kaart terug sturen met Bedankt, je broer en de rest tekst niet weghalen en/of aanpassen is wel slordig maar binnen 10 seconden een kaart terug....
Ik denk dat ik maar geen goedkope kerstzegels meer ga kopen als ze zoveel klachten hebben.

EvReijn
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2012 13:11

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door EvReijn »

Ik zie geregeld opmerkingen voorbij komen dat er "ook mensen werken" dat "5 dagen acceptabel is" en nog meer van die onzin......

Volgens mij zijn diegenen die reageerden zelf werknemers bij PostNL......

Hoe dan ook....mogen diezelfde mensen nu maar eens het volgende uitleggen:

Ik heb 51 Kerstkaarten op 6 december verstuurd waarvan:

1) 20 kaarten vlak voor kerst binnenkwamen en wel rond de 23e
2) 18 kaarten ná de kerst, maar nog vóór Oud&Nieuw binnenkwamen
3) 10 kaarten nog steeds niet aangekomen zijn!!!
4) 3 kaarten op tijd waren, namelijk binnen 5 minuten omdat ik die zelf bij mijn buren in de brievenbus gegooid heb!

Kunnen die zogenaamde "goedsprekers" mij eens verklaren waarom de kerstkaarten maar liefst MINSTENS 17 dagen onderweg zijn?

Kom niet met "het is erg druk" dat was het vroeger ook, en ook toen is de post nooit langer dan 5 dagen onderweg geweest......17 dagen is ècht over de top, en valt mijns inziens niet goed te praten!

Je zal maar een sterfgeval in deze dagen hebben......pfff

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ongelofelijk slechte Postbezorging van Kerstkaarten.

Ongelezen bericht door ciske »

Volgens mij zijn diegenen die reageerden zelf werknemers bij PostNL......

Tuurlijk als wij zeggen dat we tevreden zijn over PostNl dan werken we er ? okee weet ik dat ook weer. :lol: :lol:

sterfgevallen krijgen altijd voorrang , dus je bent niet goed op de hoogte.

Gesloten