LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedrijf van vorige bewoner nog ingeschreven op 100e sites

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Corne3112

Bedrijf van vorige bewoner nog ingeschreven op 100e sites

Ongelezen bericht door Corne3112 » 07 mar 2012 18:25

Goededag,

Ik woon nu 1,5 jaar in een huis waarvan de vorige bewoner een bedrijf had.

Ik krijg na een half jaar gelukkig nog maar weinig post van hem binnen maar als ik
op google mijn adres + zijn bedrijfs naam intypt krijg ik 100e hits
van bedrijfs gidsen, reclame sites etc.

Ik heb meerdere malen contact met de vorige bewoner gehad maar hij zegt alle instanties opgezegd te hebben en zijn bedrijf is ook al uit geschreven bij de KvK.

Voor de rest wil deze meneer geen moeite doen om verdere instanties op te zeggen.

Kan ik hier iets tegen doen

frenkievee

Re: Bedrijf van vorige bewoner nog ingeschreven op 100e sites

Ongelezen bericht door frenkievee » 07 mar 2012 19:49

Het zal naar mijn verwachting niet voor het grootste deel de schuld van de vorige bewoner zijn. Het probleem is namelijk dat er allerlei (vage) bedrijfjes websites starten met informatie die ze (vaak eenmalig) van de Kamer van Koophandel kopen en die op hun website plaatsen (lees: plempen). Let wel dat dit soort clubs het vooral zonder de toestemming van de eigenaar van die bedrijven doet!!

Daar wordt nooit meer een controle op uitgevoerd en helaas kan het dus gebeuren dat dit soort gegevens jaren lang blijven staan. Mijn vrouw heeft aan huis ook een eigen bedrijfje gehad en heb inmiddels een aantal sites aangeschreven om de gegevens te laten verwijderen, maar nooit enige reactie mogen ontvangen......

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ » 08 mar 2012 09:33

frenkievee schreef:Mijn vrouw heeft aan huis ook een eigen bedrijfje gehad en heb inmiddels een aantal sites aangeschreven om de gegevens te laten verwijderen, maar nooit enige reactie mogen ontvangen......
De kans dat die bedrijfjes er ook mee gestopt zijn is natuurlijk best wel groot. Die websites blijven gewoon in de lucht (zeker als het bij gratis providers wordt gehost, zoals zoveel sites), maar die mensen erachter doen alweer wat anders.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 08 mar 2012 18:25

Als je bedrijf kapot gaat of stopt is verhuizen de makkelijkste manier om eraf te komen.

Helaas vervuilen de pogingen om het bedrijf te vinden Google en worden hun gegevens waardeloos.
Verkoop van bedrijfsgegevens is geld waard en als blijkt dat er veel rotzooi en oude niet meer bestaande tussen zitten zullen ook deze aanbieders verdwijnen.
Ze verkopen uw adres voor geld zonder enige controle en verwijderen betekende dus extra werk en minder inkomsten...

Vergelijk het met Bel me niet register...
die worden betaald per nummer en zullen dus ook niet graag de administratie bijwerken omdat ze per nummer betaald werden.
Alleen ben ik nu wanbetaler omdat ik ontdekte dat van de 4000 geleverde adressen er na de eerste 100 gebeld te hebben er 17 fout waren.
Dus ik betaal niets meer aan dit soort handelaren in info.
Ik wacht op de rechtszaak die zij beloven en dus niet alleen U maar ook bedrijven worden slachtoffer van adres verkopers.

Gesloten