LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opmaak website

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat probleem kan ook op een iets andere manier opgelost worden. Toevallig vandaag heb ik me op een ander forum ingeschreven, daar is het de bedoeling dat je even kennismaakt. Het eerste kwartier/half uur/weet ik veel, kon ik mijn bericht nog wijzigen, naderhand zag ik iets dat niet naar mijn zin was, en de mogelijkheid was weg.

Mensen kunnen altijd typefoutjes maken, of iets verkeerd neerzetten waardoor de boodschap niet goed overkomt, dan is het fijn als je even wat tijd hebt om dingen aan te passen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik denk dat het ff aanmodderen wordt voor iedereen :D

emmy

daar kan je wel gelijk in hebben dat mensen dan de berichten niet meer kunnen weg halen..
ik vond het wel fijn met wijzigen,dat gaf mij de kans om soms nog even woorden aan te passen qua letters ...als het echt niet te lezen was/is :oops:

dus uh, gij wees gewaarschuwd....ik doe mijn best...

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Overigens ik vind de homepage wel een stuk mooier erop geworden.
Alleen het forumonderdeel vind ik nog wat haken en ogen hebben.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door Emmy75 »

hé waar is de meldknop gebleven, om spammers, trollen enzo te melden..

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door Radar »

De opmaak van het forum is bij de overzetting naar het nieuwe design inderdaad nog niet optimaal. Wij werken er momenteel hard aan om ook dit onderdeel te verbeteren en zo snel mogelijk weer overzichtelijk te maken.

Onze excuses voor het ongemak!

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door Radar »

En ook de gebruikelijke meldknoppen en andere functies zullen wij uiteraard zo snel mogelijk weer beschikbaar maken.

Alvast bedankt voor uw geduld.

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door witte angora »

Bedankt voor jullie reactie. Wij als forumhangers zitten wel weer een beetje te mopperen, aan de andere kant, het is wel klip en klaar waar de pijnpunten zitten. :wink:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ah kijk, work in progress dus. Dat verklaart veel.

Bedankt voor de toelichting!

@wa
het was niet als mopperen bedoeld.. maar was gewoon eens rond aan het kijken en stuitte op een en ander wat ik mistte.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door trail46 »

Even wennen maar ik denk dat het een vooruitgang word/is. Ook al omdat het nu op een stuk beter software draait waar lastpakken minder kans gaan krijgen in de toekomst. Nu ontbreekt er nog het 1 en ander (Quoteknop/meldknop) maar ik heb er wel vertrouwen in en wens TrosRadar veel succes met hun ( een beetje van ons :lol: ) nieuwe site/forum.

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Trial46, Je bedoelt dat dit geen phpp software is, of wat het wezen mocht?

@ Emmy, ik bedoel niet specifiek jou, gewoon het hele topic.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ik weet niet....het ziet eruit alsof de pagina niet helemaal goed wil laden, ik heb 3 keer op herladen geklikt voor ik geloofde dat het er écht zo uit moest zien....hoop dat het nog wat wordt aangepast hier en daar, de startpagina van het forum is écht onleesbaar zo. En ik moet de webpagina nu standaard vergroten, de lettertjes zijn ineens ieniemienie (ik zie de puntjes op de kleine i niet eens meer....).

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ohja, en de tekst bovenaan (vanaf 'uitloggen' tot aan 'toon actieve onderwerpen', alles dus) staat helemaal door elkaar heen gedrukt, ook niet zo handig.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door manondoris »

ooooo vreselijk deze nieuwe opmaak :(

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door brieziet »

Ik ben nu even overgeschakeld op IE, want als je met Chrome werkt is het helemaal niet te lezen. Ik ga er maar van uit dat dat ook een kinderziekte is.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door snepke »

witte angora schreef:
Het quoten van complete berichten, inclusief gebruikersnaam en quotes, lukt me nu ook niet meer. Fijn. :evil:

En nee, berichten verwijderen en wijzigen zie ik ook niet meer.

Kortom, het forum is verarmoed.
Verwijderen en wijzigen staat boven de berichtjes
En ik vind het er niet beter op geworden met deze opmaak.
Laatst gewijzigd door snepke op 22 aug 2012 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door brieziet »

Bij chrome heb je dan wel weer de optie 'meld dit bericht', die zie ik hier niet.


en ...[ wijzig dit bericht.] kan ook in Chrome,

dus ff geduld denk ik maar, het komt vast wel goed :)
Laatst gewijzigd door brieziet op 22 aug 2012 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door trail46 »

@witte angora.... Het is ook van de phpBB Group,alleen een jongere versie. Je kunt het vinden helemaal onderaan.

Er word toch ook gezegd dat het nog niet allemaal werkt en dat zij ermee bezig zijn. Afwachten maar dus. :mrgreen:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door tenormin »

Ja, en dan zijn de meeste reageerders nog knap. Ik snap er geen zak meer van, zou nog een PB sturen, maar ja, wat niet kan, kan niet, maar ik zie dus wel goed dat je niet kunt quoten/niet wijzigen/geen bericht waarschuw de redactie enz. Als iemand me dit even bevestigd (graag) is dit voor mijn hersenpan geen vraag meer, want ik dacht dat die me in de steek hadden gelaten (dat beetje grijze brein wat over is).

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door Radar »

Ook hier intern ziet het forum er nog niet op elke computer netjes uit - op sommige wel, maar op andere dus nog niet. Langzaamaan is het forum bij steeds meer mensen in orde. Dit heeft zeer waarschijnlijk (mede) iets met caching te maken. Als het goed is zal de opmaak ook op steeds meer van úw computers correct te zien zijn. Een kwestie van tijd dus.

Het ontbreken van (meld)knoppen en andere schoonheidsfoutjes hebben uiteraard ook onze aandacht.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door brieziet »

tenormin schreef:Ja, en dan zijn de meeste reageerders nog knap. Ik snap er geen zak meer van, zou nog een PB sturen, maar ja, wat niet kan, kan niet, maar ik zie dus wel goed dat je niet kunt quoten/niet wijzigen/geen bericht waarschuw de redactie enz. Als iemand me dit even bevestigd (graag) is dit voor mijn hersenpan geen vraag meer, want ik dacht dat die me in de steek hadden gelaten (dat beetje grijze brein wat over is).

IN chrome kan je wel quoten en een bericht sturen. Bij IE zijn die functies er blijkbaar nog niet.

Gesloten