LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lexa.nl zijn oplichters

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mikeista
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2012 10:24

lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door mikeista »

BETAAL NOOIT AAN LEXA.NL!!!


Na het inschrijven bij lexa.nl, een betaling gedaan van 44,85euro voor een abbonement van 3 maanden.
Tot daar nog geen problemen, totdat ik vanmorgen mijn bankafschrift zag er er 5 keer 38,85eu en 1 keer 44,70eu. DIT IS TOTAAL 238,95euro!!!!! van mijn rekening gehaald, uit het niets. en ik kan het niet stoneren. Hun klanten service is buiten gebruik.

Hoe ga ik in godsnaam deze 238,95eu terug krijgen????

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door berndv »

Waarom kan je het niet storneren? Als het via automatisch incasso is gegaan lijkt me dat toch geen probleem?

mikeista
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2012 10:24

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door mikeista »

de normale betaling is via ideal gegaan 44,80eu. Dit was voor de eerste 3 maanden.
Ik heb hun ook geen toestemming gegeven.
Nu keek ik vandaag op mijn rekening en was er 6x een bedrag afgeschreven totaal over de 200euro.
Het rare is dat het niet gestoneerd kan worden. Zelfs mijn bank gebeld en die kunnen het niet terug halen, wel zijn ze een onderzoek gestart.

bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door bosse bol »

Als er op het bankafschrift automatische incasso opstaat
dan moet het te storneren zijn behalve bij loterijen en
eenmalige incasso..
Dus niet de bank bellen maar gewoon formulier voor storneren
invullen.Kan volgens mij ook via de PC.Bij mij in elk geval
wel.Rabobank.

mikeista
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2012 10:24

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door mikeista »

Ik heb geen opdracht gegeven voor automatische incasso. En heb alles al geprobeerd. Is niet te stoneren :(

bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door bosse bol »

mikeista schreef:Ik heb geen opdracht gegeven voor automatische incasso. En heb alles al geprobeerd. Is niet te stoneren :(
Nogmaals kijk wat er op je bankafschrift staat.
Moet er nml.opstaan op wat voor manier het afgeschreven
is.Staat de code automatische incasso erop dan is het te storneren.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door grun »

bosse bol schreef:
mikeista schreef:Ik heb geen opdracht gegeven voor automatische incasso. En heb alles al geprobeerd. Is niet te stoneren :(
Nogmaals kijk wat er op je bankafschrift staat.
Moet er nml.opstaan op wat voor manier het afgeschreven
is.Staat de code automatische incasso erop dan is het te storneren.
Misschien was het een eenmalige machtiging, die schijnen niet te storneren te zijn. Overigens, volgens de Consumentenbond is een eenmalige machtiging helemaal niet rechtsgeldig, zie onderstaande link:
http://www.consumentenbond.nl/test/geld ... ng-online/

oscarwilde
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2012 19:53

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door oscarwilde »

Automatische incasso's kun je hoe dan ook altijd storneren. Bij zowel rabo, abn, als ing staat er onder incasso's altijd een mogelijkheid tot terugboeken. verder kun je je bank opdracht geven geen automatische incasso's meer toe te staan van bepaalde bankrekeningen.
Lexa zijn hele lastige mensen. Ik ben een keer op hun site geweest om alleen rond te kijken. Gelukkig maak ik voor dat soort acties altijd een apart emailadres aan. Ik heb even rondgekeken met minimaal informatie in mijn profiel.
Ik krijg nu elke dag Spam van ze, 4 mailtjes per dag met de mededeling dat iemand geinteresseerd is in mij. Maar dat kan helemaal niet, er staat namelijk niks op. In het verleden ben ik ook een keer lid geweest.
Nadat mijn belangstelling verminderde kreeg ik ik op eens verschillende reacties van vrouwen (heel mooi natuurlijk). Uit de tekst kon ik gewoon opmaken dat Lexa die zelf schreef. Een hele enge rucktsichlose club mensen. Ik zou zeggen aanpakken die lui...,

moha
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2012 19:12

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door moha »

ja hier ook zo geval, eerst alleen betaald via ideaal en was gelijk twee keer afgeschreven 38 euro en 42 euro kwam er vandaag achter dat er nog 27 euro was afgeschreven. bank gebeld kan het niet terughalen want was een ma;llige afschrijving ? dus niet. was geen eenmalig afschrijving dit was de derde keer maar rabobank kan het niet terughalen wat te doen. Dus zo zit het, slimmeriken gebruiken steeds een ander bedrag zodat ze meerdere keren een bedrag eraf halen heb het wel gelijk geblokkeerd dat kan dan weer wel hoop ik wees alert

Rutty32
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2013 22:06

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door Rutty32 »

Ik heb al maanden afgemeld. Kom ik ook niet vanaf wordt gek. 2dagen opzeg termijn wat is dat voor onzin. Er word elke maand bijna25 euro afgeschreven. Ik wil vanaf wat rot website.

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Beste Rutty32,

u geeft in uw bericht aan al maanden te hebben opgezegd, en desondanks vinden er nog steeds afschrijvingen plaats.

Graag wil ik u eerst mijn excuses aanbieden voor de late reactie op uw bericht op dit forum. Ik hoop dat het inmiddels voor u is opgelost.

Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan bij het antwoord op de vraag naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Marieke van het Lexa Team

martello
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2013 13:42

Re: lexa.nl zijn oplichters

Ongelezen bericht door martello »

Veelzeggend dat die sympathieke Marieke hier aan damagecontrol komt doen!

Hoe kan ik je bereiken Marieke?

Want jullie telefoonnummer werkt niet, een e-mail of postadres is er ook niet en jullie 'membership beheren' - functie werkt ook na 20x klikken niet en over 2 dagen schrijven jullie weer een nieuw bedrag van mijn rekening zonder dat ik er iets aan kan doen, Marieke?

Ik heb zo mijn twijfels over jullie site en ik ben ontevreden over het aantal 'singles' dat ik er ontmoet na drie maanden membership, maar hoe kom ik er vanaf, Marieke?

Gesloten