LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post.nl nog te vertrouwen?? Grof Foutje!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Post.nl nog te vertrouwen?? Grof Foutje!!

Ongelezen bericht door sombody »

Zojuist komt de post ,maak mijn post open.

Tot mijn verbazing allemaal bankgegevens van een bedrijf ,ik ken dit niet,kijk nog eens.

Het bedrijf komt uit een hele andere provincie,zelfde straat ,maar meer dan een uur rijden hier vandaan.

Postcode Woonplaats staan er juist op,maar ik zag mijn eigen straat,dus automatisme,open het.

Allemaal Bankgegevens van een bedrijf en een ,ja zal maar niet melden wat voor bedrijf,maar moeten wij nog in Post.nl geloven.

Dit kan dus ook met mijn post gebeuren ,maar een grof foutje Post.nl

Heb het ene bedrijbenaderd ,andere komt maandag ,ik zie hun privecy,en bel en handel naar eer en geweten.

Zag op tv afgelopen week Post.nl Beterschap ,nu het gaat goed/dus niet

Schandalige actie van onoplettend sorteren Post.nl :shock:

stofzuigertje

Re: Post.nl nog te vertrouwen?? Grof Foutje!!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als een bedrijf dit soort gegevens niet per online bankieren doet is dat hun risico!

Ik zou dit nooit per post willen ontvangen tenzij het de wettelijk verplichte jaarlijkse opgave is.

Gewoon dicht plakken en in bus doen, word opnieuw bezorgd.
En even op achterzijde dit bericht schrijven dat U per ongeluk het opende.
Dat is wel zo netjes en zij krijgen dan de post zo snel mogelijk alsnog.

boxer
Berichten: 89
Lid geworden op: 13 okt 2008 12:31

Re: Post.nl nog te vertrouwen?? Grof Foutje!!

Ongelezen bericht door boxer »

Voordat je post opent kijk dan ook goed of je eigen naam erop staat.
In nederland zijn meerdere plaatsen met dezelfde straatnaam.
Verder had de afzender ook goed moeten kijken naar de postcode etc.

Gewoon retoursturen.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Post.nl nog te vertrouwen?? Grof Foutje!!

Ongelezen bericht door puma73 »

boxer schreef:Voordat je post opent kijk dan ook goed of je eigen naam erop staat.
In nederland zijn meerdere plaatsen met dezelfde straatnaam.
Verder had de afzender ook goed moeten kijken naar de postcode etc.

Gewoon retoursturen.
Dit is onzin bericht. Je mag er van uit gaan dat zaken in jouw brievenbus gedeponeerd voor jouw bestemd zijn.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Post.nl nog te vertrouwen?? Grof Foutje!!

Ongelezen bericht door Dirkie »

sombody schreef:Zojuist komt de post ,maak mijn post open.

Tot mijn verbazing allemaal bankgegevens van een bedrijf ,ik ken dit niet,kijk nog eens.

Het bedrijf komt uit een hele andere provincie,zelfde straat ,maar meer dan een uur rijden hier vandaan.

Postcode Woonplaats staan er juist op,maar ik zag mijn eigen straat,dus automatisme,open het.

Allemaal Bankgegevens van een bedrijf en een ,ja zal maar niet melden wat voor bedrijf,maar moeten wij nog in Post.nl geloven.

Dit kan dus ook met mijn post gebeuren ,maar een grof foutje Post.nl
Heb het ene bedrijbenaderd ,andere komt maandag ,ik zie hun privecy,en bel en handel naar eer en geweten.

Zag op tv afgelopen week Post.nl Beterschap ,nu het gaat goed/dus niet

Schandalige actie van onoplettend sorteren Post.nl :shock:
Als U iets doet is het automatisme, als PostNL iets doet, dan is het een grove fout :mrgreen:

Maar even serieus. De bezorgers van PostNL zijn helaas niet meer de postbodes van vroeger. De betaling is slecht en commitment naar het bedrijf is er dus niet meer. Een fundamenteel probleem van PostNL.
Ik heb sinds enige dagen ook een probleem met PostNL. Wij wisten dat wij van een bedrijf een brief met waardebonnen zouden krijgen. Na 2 weken zijn we gaan bellen omdat wij nog niets gehad hebben. Het bedrijf wist mij te vertellen, dat de zij brief aangetekend met ontvangsbevestiging verstuurd hadden. En ook dat deze inmiddels in ontvangst genomen was door mij.
Na enig overleg heb ik de barcode gehad van het bedrijf en tot mijn verbazing is de brief afgeleverd op een tijdstip dat er niemand niet thuis was (wij waren een paar dagen weg). En ook de handtekening lijkt zelfs niet helemaal niet op die van mij of een van mijn gezinsleden.
Dat is volgens mij geen grove fout, maar fraude. Inmiddels is er wel een onderzoek gestart.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Post.nl nog te vertrouwen?? Grof Foutje!!

Ongelezen bericht door sombody »

puma73 schreef:
boxer schreef:Voordat je post opent kijk dan ook goed of je eigen naam erop staat.
In nederland zijn meerdere plaatsen met dezelfde straatnaam.
Verder had de afzender ook goed moeten kijken naar de postcode etc.

Gewoon retoursturen.
Dit is onzin bericht. Je mag er van uit gaan dat zaken in jouw brievenbus gedeponeerd voor jouw bestemd zijn.
Dit vind ik dus grote onzin,woon 24 jaar op dit adres en zie dit staan,mijn straat en huisnr,dus maak dat open,en zie later iets anders.

Mag er toch vanuit gaan dat zoals ik al schreef een heel andere provincie zelfs de post zijn sorteer verantwoording heeft,het bedrijf heb ik gesproken,en begrepen het helemaal ,kijken daar ook niet naar ,maar het blijkt dus wel te moeten nu.
Post.nl kost een vermogen ,gaan het weer verhogen ,mogen wij dan verwachten dat er een degelijk systeem is.

De stelling die u dus zet ,ben kik het niet mee eens .

Inderdaad merk je dat de oude vertrouwde postbode verdwenen is ,krijg soms dagen geen post of nooit,wat wel verzonden is ,zo krijg ze ook misverstanden met instantie`s.

Moest zo goedkoop mogelijk van post.nl ,en dat is te merken ,triets voor de postbode`s die zei de laan hebben gestuurd.

Falend beleid dat is wat er gebeurd is ,en dat is goed te merken,vind het echt grofe nalatigheid van post.nl.
Geloof dat ze het al hebben toegegeven ,zijn ergens aan begonnen ,reorganiseren ,maar hebben niet opgelet wat dit in heel nederland veroorzaakt heeft,hele zakken post zijn verdwenende laatste maanden,en we kunnen het niet mooier maken dat het is voor post.nl

Nuseya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2013 15:51

Re: Post.nl nog te vertrouwen?? Grof Foutje!!

Ongelezen bericht door Nuseya »

Tot vorig jaar heb ik een flat gewoond. De portaal deur stond overdag standaard altijd open.

De Post.nl bezorgers hebben toen een keer een boek dat ik op het internet heb besteld gewoon naast mijn voordeur gelegd (niet eens door de brievenbus beneden, waar hij perfect inpaste).

Mijn buren hadden nog veel meer pech; hun vers bestelde iPod dock is ook gewoon in het portaal gedumpt. Mijn huisgenoot kwam nog net op tijd aan voordat een stel jochies uit de buurt er mee aan de haal gingen.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Post.nl nog te vertrouwen?? Grof Foutje!!

Ongelezen bericht door sombody »

Nuseya schreef:Tot vorig jaar heb ik een flat gewoond. De portaal deur stond overdag standaard altijd open.

De Post.nl bezorgers hebben toen een keer een boek dat ik op het internet heb besteld gewoon naast mijn voordeur gelegd (niet eens door de brievenbus beneden, waar hij perfect inpaste).

Mijn buren hadden nog veel meer pech; hun vers bestelde iPod dock is ook gewoon in het portaal gedumpt. Mijn huisgenoot kwam nog net op tijd aan voordat een stel jochies uit de buurt er mee aan de haal gingen.
Het is schandalig,en dan gelukkig ziet iemand dat ,anders heb je veel gedoe.
Wat verlang ik toch naar de oude vertrouwde postbezorger ,die je naam wist en dit niet tot nauwelijks gebeurde,het blijft wat dat betreft mensen werk ,maar nu is het Drama.
Ben nog uit de tijd dat je les kreeg over het Staats bedrijf PTT,wat ze er nu van gebakken hebben,ik heb er geen woorden over,en nu weer terugdraaien,geld weggooien noem ik dat en dit ten koste van de oude vertrouwde die nu thuis zit!!

Gesloten