LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betalingsherinnering Nederlandse Inspectiedienst B.V.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
frontpage007
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2012 21:24

Betalingsherinnering Nederlandse Inspectiedienst B.V.

Ongelezen bericht door frontpage007 »

Ik heb zelf 3 webwinkels en heb vandaag 3 betalingsherinneringen ontvangen per e-mail van Nederlandse Inspectiedienst B.V.. Bedragen per shop zijn €181,50 die ik volgens de mail binnen 7 dagen moet overmaken naar rekeningnummer: 43.15.78.249.

Heb nooit een factuur ontvangen en verwacht dus dat dit een nieuwe vorm is van oplichting d.m.v. spookfacturen!

De website ziet er gelikt uit, zie http://www.nederlandseinspectiedienst.nl/ - deze domeinnaam staat geregistreerd op [email protected] wat mij onwaarschijnlijk lijkt dat dit een officiële Nederlandse instantie is.

Opletten dus!!!

ermomies
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2013 10:06

Re: Betalingsherinnering Nederlandse Inspectiedienst B.V.

Ongelezen bericht door ermomies »

Heb deze mail factuur vanmorgen ook gekregen, schok me rot betalingsherindering? helemaal onderaan de mail haast niet leesbaar staat: Op deze aanbieding zijn onze algemene voorwaarden van toepassing en rust geen factureringsgrondslag.

maar met dikke letters :Betalingsvoorwaarden
Wij willen u verzoeken het te betalen bedrag binnen 7 dagen na dagtekening van deze herinnering aan ons over te maken op rekening 43.15.78.249 onder vermelding van het betalingskenmerk ACYV2204003711. Indien betaling uitblijft worden mogelijke herinneringskosten in rekening gebracht.

Hoop dat de ondernemers hier niet intrappen!! maar aangifte doen bij politie ?

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Betalingsherinnering Nederlandse Inspectiedienst B.V.

Ongelezen bericht door Berenice »

Ik heb hem ook gehad. En al gemeld bij steunpunt acquisitiefraude

Gesloten