LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vistaprint.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sandra_1976
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2013 11:09

Vistaprint.nl

Ongelezen bericht door Sandra_1976 »

Ik ben eigenlijk benieuwd of er meerdere mensen zijn die zijn onvrede hebben over Vistaprint.nl.
Vanochtend vroeg heb ik een bestelling gemaakt van 1000 visitekaartjes maar bij nader inzien wilde ik dit terug draaien naar 500. Omdat ik niet via i Deal kon betalen heb ik Vistaprint.nl een machtigig gegeven één maling het geld af te schrijven. Nu heb ik in de ochtend gebeld en gevraagd of deze bestelling aangepast kon worden, maar dit was niet mogelijk volgens de klantenservice. Verder was het ook niet mogelijk de machtiging van de bank te laten intrekken, en of de bestelling te laten annuleren.

Het enige wat wel mogelijk was, is eerst het geld laten afschrijven en daarna pas alles laten wijzigen.Dit zou dan nog eens 7 dagen duren. Dus dit snel voor de klant in orde stellen was geen optie voor Vistaprint.nl.

Na aandringen bij de klantenservice, is mijn bestelling wel geannuleerd maar de machtiging kon alsnog niet ingetrokken worden???

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Vistaprint.nl

Ongelezen bericht door sjohie »

Sandra_1976 schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd of er meerdere mensen zijn die zijn onvrede hebben over Vistaprint.nl.
Vanochtend vroeg heb ik een bestelling gemaakt van 1000 visitekaartjes maar bij nader inzien wilde ik dit terug draaien naar 500. Omdat ik niet via i Deal kon betalen heb ik Vistaprint.nl een machtigig gegeven één maling het geld af te schrijven. Nu heb ik in de ochtend gebeld en gevraagd of deze bestelling aangepast kon worden, maar dit was niet mogelijk volgens de klantenservice. Verder was het ook niet mogelijk de machtiging van de bank te laten intrekken, en of de bestelling te laten annuleren.

Het enige wat wel mogelijk was, is eerst het geld laten afschrijven en daarna pas alles laten wijzigen.Dit zou dan nog eens 7 dagen duren. Dus dit snel voor de klant in orde stellen was geen optie voor Vistaprint.nl.

Na aandringen bij de klantenservice, is mijn bestelling wel geannuleerd maar de machtiging kon alsnog niet ingetrokken worden???
Wees blij dat ze je tegemoet komen door je een maatwerk opdracht te laten wijzigen, dat hoeven ze namelijk niet te doen. :wink:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Vistaprint.nl

Ongelezen bericht door sephora30 »

Sjohie heeft gelijk, normaal gesproken kan je iets dat je speciaal laat maken helemaal niet meer afzeggen. Dus dikke duim voor Vistaprint.

Esther Vink
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 mei 2013 14:35

Re: Vistaprint.nl

Ongelezen bericht door Esther Vink »

Ik heb al meerdere keren wat wat besteld bij Vistaprint. Alles is altijd naar wens verlopen. :D

Hertje51
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 aug 2013 14:56

Re: Vistaprint.nl

Ongelezen bericht door Hertje51 »

Eigenlijk altijd al heel tevreden over ze en dat na ruim 5 bestellingen. Maar niemand is perfect ;)

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Vistaprint.nl

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Vistaprint is een vreselijk bedrijf. Zodra ze je e-mailadres hebben, kom je sowieso nooit meer van ze af.

Lees bijvoorbeeld deze emmer braaksel maar door voordat je het nog een keertje voor Vistaprint wil opnemen:

http://www.klacht.nl/vistaprint/

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Vistaprint.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Vistaprint laat in het bestelproces heel duidelijk zien dat annuleren of wijzigen van een accoord gegeven opdracht niet mogelijk is.

Dat is het moment om je te bedenken. Daarna niet meer.

Gesloten