LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kletscorner - december 2013

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Chocomelk schreef:Zo'n Nordman is wel heel mooi maar duur.
Wij hebben een Nordman kunst, was ook duuuuuur maar na de kerstmis gekocht
en dat scheelde heel veel 50% namelijk.

Ja,idd dat heb ik toen ook gedaan met 15 jr garantie!! Nou ik zit u op jaar 10 denk ik,maar ziet er nog tip top uit,
Dat is dan weer het leuke in de uitverkoop,ja is een uitgave want hij is groot,en mooi,maar je ziet echt bv houtzitten ( nep natuurlijk) nagemaakt,die ik hu heb staan zie je gelijk,nep!
Bij die echt niet...

MAr ja ach voor 1 keertje,.
En wie waar het makkelijk voor is...wie weet gaan we ipooit met kerst naar een huisje of,dan kan ie mee...

Wilde geen echte,ben dan bang dat het gaat lekker op mijn dressoir en aangezien alles nog niet zo,oud is...zuinig op...
Dus dat durfde ik niet aan...meestal moe je ze toch watergeven..??.hiernaast wel??


o,lig even lekker lui op de bank...heerlijk 24 kitchen op,je zal een baktik hebben en alles willen maken van rudolph van veen,zo dan groei je zo dicht,ziet er wel lekker uit!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

rozemarijntje schreef:Ik vind hem wel heel goed ihihihi,zonen hebben wel humor :lol:
Hebben ze vast van hun moeder :)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

o, lig even lekker lui op de bank...heerlijk 24 kitchen op, je zal een bak tik hebben en alles willen maken van rudolph van veen, zo dan groei je zo dicht, ziet er wel lekker uit!
Gelukkig dan maar dat jij geen bak tik hebt; zou nu al helemaal niet uitkomen. Lijkt me al moeilijk voor je om een ordinaire (lekkere) gehaktbal te draaien. Nou ja, de puree stamper erop en je hebt een hamburger.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:Ik vind hem wel heel goed ihihihi,zonen hebben wel humor :lol:
Zeer zekers en vooral : wij moeten van onze moeder..ipv namens onze moeder wens...

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Hahhaha je zak toch van die draakjes hebben zou niet eens boos kunnen worden ihiihihi

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:Hahhaha je zak toch van die draakjes hebben zou niet eens boos kunnen worden ihiihihi
Nee joh om zoiets kun je alleen maar lachen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

:mrgreen: Heerlijk zulke zoons....die het beste voorhebben met hun - oude :wink: - moedertje.

Sinterklaas heeft mij goed bedacht vanmiddag :D was gezellig.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumleden,

Een aantal berichten hebben we verwijderd i.v.m. ruzie maken.
Gelieve hiermee te stoppen.

Een prettig weekend toegewenst.

Vriendelijke groet,

TROS Radar Forummoderatie

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Een prettig weekend toegewenst.
Vriendelijke groet, TROS Radar Forummoderatie[/b]
Beetje laat, zie het berichtje pas nu, maar u een prettige zondag toegewenst.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door eleven »

weetnietveel schreef:Eleven ik wens jou:

Afbeelding
@weetnietveel

Bedankt, maar ik ben altijd aan de late kant met mijn wensen, dus nog ff geduld.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Ik heb (meestal) engelengeduld. Dus als je vóór morgenmiddag 12.00 een leuke kaart terugstuurt vind ik het goed. Wel een leuke kleurige of een grappige of een mooie kaart. Anders ga ik klagen en dat ga je echt niet leuk vinden. (dit is geen dreigement, maar een waarschuwing)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jolijn schreef::mrgreen: Heerlijk zulke zoons....die het beste voorhebben met hun - oude :wink: - moedertje.

Sinterklaas heeft mij goed bedacht vanmiddag :D was gezellig.
Sinterklaas, weet je wel zeker dat het sinterklaas was en niet de kerstman Jolijn ?
Sinterklaas is toch al terug naar Spanje.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door weetnietveel »

tenormin schreef:
weetnietveel schreef:En wat heeft jouw link nu met dit topic te maken?
Als je het gelezen had was dit antwoord helemaal overbodig geweest.
Tenormin de link waar bovenstaande reactie betrekking op had was een link die ging over een familie die een mondelinge afspraak had gemaakt met de ex-partner over het verwerpen van een nalatenschap van een overleden familielid. Dit omdat deze vrouw voor haar overleden had nagelaten haar ex-partner (met wie zij al 2 jaar geen relatie meer had), uit haar testament te laten verwijderen.
De vraag van de familie was of deze mondelinge afspraak met de ex-partner rechtsgeldig was enz.

Nadat ik mijn reactie plaatste heb je deze link en wat je erbij schreef verwijderd en schreef je: "verkeerde link". Ik ga even eten".
Vervolgens heb je ook deze reactie verwijderd en heb je de link + tekst geplaatst die er nu staat.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door eleven »

weetnietveel schreef:Ik heb (meestal) engelengeduld. Dus als je vóór morgenmiddag 12.00 een leuke kaart terugstuurt vind ik het goed. Wel een leuke kleurige of een grappige of een mooie kaart. Anders ga ik klagen en dat ga je echt niet leuk vinden. (dit is geen dreigement, maar een waarschuwing)
Ik hoop aan jou wensen te voldoen tot morgen middag, niet dat er bij forummoderatie over mij geklaagd wordt. :lol:

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Nou dat was ik niet van plan. Ik klaag wel gewoon bij jou. En ik ben een vrouw en als man moet je weten hoe vervelend vrouwen kunnen zijn. Maar zorg er nou maar gewoon voor dat je op tijd bent én met de juiste kaart, dan bespaar je jezelf een hele hoop ellende.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Tenormin voor de duidelijkheid

Bericht door tenormin » 01 nov 2013 16:49

http://www.huurwoningen.nl/info/huurcontract/
Waaruit ik hier opmaak dat een mondelinge afspraak rechtsgeldig is als er een getuige bij zou zijn je een sterk(er) punt hebt.
Laatst bijgewerkt door tenormin op 01 nov 2013 18:33, in totaal 2 keer bewerkt.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

Chocomelk schreef:
Jolijn schreef::mrgreen: Heerlijk zulke zoons....die het beste voorhebben met hun - oude :wink: - moedertje.

Sinterklaas heeft mij goed bedacht vanmiddag :D was gezellig.
Sinterklaas, weet je wel zeker dat het sinterklaas was en niet de kerstman Jolijn ?
Sinterklaas is toch al terug naar Spanje.
Z'n kadootjes waren in elk geval nog hier.
Het kost soms wat moeite alle neuzen bij elkaar te krijgen. :)

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door weetnietveel »

tenormin schreef:
Het antwoord staat in de kletscorner.
Titel van dit topic is: Kan vriend zomaar weggaan; kletscorner is voor andere zaken.
Hoeft niet. Weet je nog toen ik voorstelde de off topic discussie die was ontstaan in het Uwoon topic over de linken trosradar.nl en trosrader.nl voort te zetten in de kletscorner en jolijn 3 quotes uit dat topic in het kletstopic plaatste?
De moderator heeft het niet verwijderd omdat dit toegestaan was. Dus je mag off topic berichten uit een andere topic in het kletstopic plaatsen.
Maar waarom nu zo moeilijk doen? Ik heb toch gelijk. Dus waarom zeg je dat niet en haalt het dan weg uit dat topic?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Hallo vrienden, denk niet dat er mensen zijn geweest die een stukje van Holland Got's Talent heeft gezien? Ik zag nog een staart en Opa Piet, die Frank Sinatra nadeed zit in de finale. Wat leuk hé, een man van 81 jaar. Er werd gevraagd wanneer hij was gaan zingen. Ach, was zijn antwoord, mijn pensionering kwam in zicht, dus heb ik maar een hobby gezocht. Chantal Janzen zei: Oh, ik wilde dat ik zo'n opa Piet had. Alert als hij is zei hij: ik ga gelijk maandag naar het Stadhuis om de papieren te regelen. Echt schattig.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

tenormin schreef:Hallo vrienden, denk niet dat er mensen zijn geweest die een stukje van Holland Got's Talent heeft gezien? Ik zag nog een staart en Opa Piet, die Frank Sinatra nadeed zit in de finale. Wat leuk hé, een man van 81 jaar. Er werd gevraagd wanneer hij was gaan zingen. Ach, was zijn antwoord, mijn pensionering kwam in zicht, dus heb ik maar een hobby gezocht. Chantal Janzen zei: Oh, ik wilde dat ik zo'n opa Piet had. Alert als hij is zei hij: ik ga gelijk maandag naar het Stadhuis om de papieren te regelen. Echt schattig.
Ja, ik heb hem vanavond gezien en gehoord! :D Ook in de voorrondes al. Heb de uitslag niet gezien, dus wist nog niet dat hij nu door is naar de finale, wat leuk !!!!! Wie is de andere finalist? Paal'danseres'?

Gesloten