LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kletscorner - december 2013

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hey vrienden.nee heb dat niet gezien.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Hoi Jolijn, de andere was een jongeman die ik dan weer niet gehoord heb: Nicolas! Gordon was "weg" van hem :lol: . Heb de paaldanseres ook niet gezien, jammer, maar goed, die twee zijn dus de finalisten. Oud en jong tegenover elkaar. Ik weet wie er volgende week gaan winnen :wink: Welterusten.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tenormin, welterusten !

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

tenormin schreef:Hoi Jolijn, de andere was een jongeman die ik dan weer niet gehoord heb: Nicolas! Gordon was "weg" van hem :lol: . Heb de paaldanseres ook niet gezien, jammer, maar goed, die twee zijn dus de finalisten. Oud en jong tegenover elkaar. Ik weet wie er volgende week gaan winnen :wink: Welterusten.
O ja Nicolas, mmm vond ik een dertien in een dozijn zanger.
Bij HGT vind ik dat leuk dat een niet zanger(es) wint.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Welterusten vrienden en morgen alle weer gezond op.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Uh jolijn :lol: hihih,vd week had je het over de roe.....hihih oh oh toch ook niet met de roe gehad :lol:

Tenormin,nee niet gekeken ,maar wel stukjes gezien andere keer,die man idd een stem!!!

Paaldanseres krijgt flinke concurrentie weet ik wel...
Twee wk terug waren er twee ook door,die komen de 21 ste...vriendin van mij is nk geweest en kent hun persoonlijk,sportief paaldansen..knap hoor,als ik er naar kijk..hihij mieter ik er bij wijze al uit.
Vriendin ook flinke armen en benen,ze is nk geworden en gestopt,vond het leuk zo..
Maar ja krijg je weer mannen opmerkingen..typisch..hier ook hoor...zo ze heeft toch zeker ook wel paal thuis...oh ze mag wel mee gezellig naar strand,moet ze ff vlaggemast een show geven pffff..( grapje he)
Die was echt heeeel goed,niks erotisch aan

Maar zei wAs kritisch nou zegt ze ,ze hebben niet alles laten zien,nee je moet zo laag mogelijk beginnen

vrienden wens jullie fijne zondagik ga weer proberen te slapen...

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

Afbeelding

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door eleven »

eleven schreef:
weetnietveel schreef:Ik heb (meestal) engelengeduld. Dus als je vóór morgenmiddag 12.00 een leuke kaart terugstuurt vind ik het goed. Wel een leuke kleurige of een grappige of een mooie kaart. Anders ga ik klagen en dat ga je echt niet leuk vinden. (dit is geen dreigement, maar een waarschuwing)
Ik hoop aan jou wensen te voldoen tot morgen middag, niet dat er bij forummoderatie over mij geklaagd wordt. :lol:
Bij deze dan:

Afbeelding

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door sjohie »

tenormin schreef:Hallo vrienden, denk niet dat er mensen zijn geweest die een stukje van Holland Got's Talent heeft gezien? Ik zag nog een staart en Opa Piet, die Frank Sinatra nadeed zit in de finale. Wat leuk hé, een man van 81 jaar. Er werd gevraagd wanneer hij was gaan zingen. Ach, was zijn antwoord, mijn pensionering kwam in zicht, dus heb ik maar een hobby gezocht. Chantal Janzen zei: Oh, ik wilde dat ik zo'n opa Piet had. Alert als hij is zei hij: ik ga gelijk maandag naar het Stadhuis om de papieren te regelen. Echt schattig.
Nee niks van gezien, sowieso ben ik niet zo'n fan van dat soort programma's, maar we zijn druk bezig met het regelen van de uitvaart van mijn oma, dus TV kijken schiet er wat bij in. Dit wordt overigens niet vergemakkelijkt door een verkeerde datum en tijd voor de condoleance in de advertentie, ze hadden het laatste mailtje bij de krant niet gelezen, stelletje prutsers. :x

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door weetnietveel »

eleven schreef:
Afbeelding
Okee deze kaart heeft kleur (niet veel maar genoeg), is heel creatief en ook wel grappig én bijzonder en mooi is ie zeker én ook nog op tijd. Daar ben ik dus heel blij mee.

Dus....ik ben zou niet moeten klagen, maar.....omdat ik een lid ben van Tros Radar forum moet ik kritisch zijn, dus...ik heb toch een klacht.

Want er staat niet: een goed, gelukkig, gezegend o.i.d nieuwjaar of 2014 bij. Dus dat moet je nog wel even doen he. Ik wil dus nog een nieuwjaars kaart.

Ik stel je dus nu officieel in gebreke en geef je nog 14 dagen om deze fout te herstellen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »


witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

sjohie schreef: maar we zijn druk bezig met het regelen van de uitvaart van mijn oma, dus TV kijken schiet er wat bij in. Dit wordt overigens niet vergemakkelijkt door een verkeerde datum en tijd voor de condoleance in de advertentie, ze hadden het laatste mailtje bij de krant niet gelezen, stelletje prutsers. :x
Gecondoleerd en sterkte, sjohie.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Nee niks van gezien, sowieso ben ik niet zo'n fan van dat soort programma's, maar we zijn druk bezig met het regelen van de uitvaart van mijn oma, dus TV kijken schiet er wat bij in. Dit wordt overigens niet vergemakkelijkt door een verkeerde datum en tijd voor de condoleance in de advertentie, ze hadden het laatste mailtje bij de krant niet gelezen, stelletje prutsers. :x
Oh sjohie, mijn condoleance met het verlies van je oma. En buitengewoon irritant dat er fouten in de advertentie zijn gemaakt: dubbele stress wat jullie al helemaal niet kunnen gebruiken. Veel sterkte toegewenst.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door eleven »

weetnietveel schreef:
eleven schreef:
Afbeelding
Okee deze kaart heeft kleur (niet veel maar genoeg), is heel creatief en ook wel grappig én bijzonder en mooi is ie zeker én ook nog op tijd. Daar ben ik dus heel blij mee.

Dus....ik ben zou niet moeten klagen, maar.....omdat ik een lid ben van Tros Radar forum moet ik kritisch zijn, dus...ik heb toch een klacht.

Want er staat niet: een goed, gelukkig, gezegend o.i.d nieuwjaar of 2014 bij. Dus dat moet je nog wel even doen he. Ik wil dus nog een nieuwjaars kaart.

Ik stel je dus nu officieel in gebreke en geef je nog 14 dagen om deze fout te herstellen.

Ik hou helaas niet van kermisachtige bomen, dus gewoon simpel.
Zoals eerder geschreven, doe ik het stap voor stap, dus de nieuwjaarswensen, komen dan wel op tijd en dan voor alle mensen niet allen hier op het forum.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

@sjohie, gecondoleerd met het overlijden van je oma.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Sjohie, gecondoleerd met het overlijden van je oma.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Lees dit net op Telegraaf site: http://www.telegraaf.nl/prive/22121896/ ... rger_.html
Zo zie je maar, dat, al mankeert er het één of ander, je toch veel kan, in haar geval zingen.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door trail46 »

@ Sjohie, ook van mij gecondoleerd met het overlijden van je oma.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door ciske »

@sjohie , gecondoleerd met je oma.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

tenormin schreef:Lees dit net op Telegraaf site: http://www.telegraaf.nl/prive/22121896/ ... rger_.html
Zo zie je maar, dat, al mankeert er het één of ander, je toch veel kan, in haar geval zingen.
Het kan veel uitmaken voor iemand persoonlijk, maar ook voor de -naaste- omgeving om te weten wat je mankeert. Dan weet je hoe je ermee om kunt gaan, wat de juiste manier van omgaan met iemands -on-volkomenheid is.

Gesloten