LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yellowbrick

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rohel
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2014 21:46

Yellowbrick

Ongelezen bericht door Rohel »

Jongstleden in Tiel geparkeerd, zone code goed ingegeven, na afluisteren bevestiging bleek zone verkeerd, direct gestopt en zone code opnieuw ingevoerd, toen stond ik opeens in Rotterdam?? weer gestopt en voor de derde keer zone code ingevoerd, nu uiteindelijk wel gelukt! bellen met klantenservice en zij konden of wilden dit niet corrigeren en adviseerde een mail te sturen wat ik gedaan heb. tot twee keer nul op het rekest, ze willen niet begrijpen dat je niet op het zelfde moment in Tiel en in Rotterdam kunt parkeren! het gaat mij niet om het bedrag maar om het principe dat er kennelijk NOOIT iets fout gaat bij yellowbrick......

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Yellowbrick

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Bedankt voor de mededeling. Hier heb ik wat aan.

bramerw
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2008 15:18

Re: Yellowbrick

Ongelezen bericht door bramerw »

Vrijdag 4 april in Woerden geparkeerd. Aangemeld via telefoon bij Yellowbrick. Na het op juiste wijze invoeren van de code 4400 kregen we te horen dat we in Rotterdam stonden! Controle via de parkeerwachter gaf inderdaad aan dat we niet in Woerden aangemeld waren.
Via e-mail Klacht ingediend bij Yellowbrick. Hun reactie was als vogt:

"Bij het starten van de transactie is de zonecode niet correct of onvolledig aangeleverd vanaf uw toestel. Hierdoor is een bestaande code van een andere stad doorgekomen en daarmee is de transactie opgestart. De zonecode en de stad waarin men parkeert wordt herhaald in de bevestigingstekst bij het starten van de transactie.

We constateren dat sommige klanten wel eens moeilijkheden ervaren met het doorsturen van zonecodes met de mobiele telefoon. Na uitvoerig onderzoek is gebleken dat dit niet is te wijten aan ons systeem. De zonecode is juist geconfigureerd in ons systeem, wij zien dan ook dat er met deze zonecode transacties worden gemaakt door onze klanten. De IVR (het telefonisch aanmeldmenu) functioneerde op het moment dat u de transactie startte naar behoren. De oorzaak ligt blijkbaar aan de dataoverdracht vanaf sommige toestellen. Uiteraard zijn gebruikersfouten ook niet altijd uit te sluiten.

Workaround
Wij horen van sommige gebruikers (met zowel oude toestellen als moderne toestellen met touchscreen) dat het probleem niet meer voorkomt als ze vóór de zonecode een nul intoetsen. Als dan het eerste cijfer wegvalt wordt de zonecode alsnog juist doorgegeven. Wordt de nul wél meegezonden dan wordt deze voorloopnul genegeerd door het systeem. "

Zij geven dus simpelweg aan dat het wel aan de telefoon zal liggen. Punt is dat ze zelf het eerste cijfer niet /niet goed binnenkrijgen en dat wij dit maar moeten oplossen door eerst een o te kiezen.
Van de code 4400 viel de eerste 4 weg, 400 is een parkeerplek in Rotterdam.
Als zij soms een probleem hebben met het eerste cijfer, kunnen ze dit ook melden op hun websites en in de documentatie!

Gesloten