LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
be3a18
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 apr 2015 13:53
Locatie: Friesland

Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door be3a18 »

Ik zeg maar gewoon waar het op staat, ik ben lid geworden van de sex datingsite Duskdeluxe.nl. Gisteren heb ik zo'n 20 euro besteed aan praatjes met diverse dames (op zich heel leuk), maar vanochtend dacht ik toch dat ik dit eerst even verder wil uitzoeken. Wat blijkt, meestal is bij sex datingsites sprake van nep dames die je gewoon lekker maken. Ik vond het ook al merkwaardig, net ingeschreven met alleen maar een gebruikersnaam zonder meer details én dan al bijna 70 reacties. Vanochtend ook weer een hele lading reacties van dames die dit dan blijkbaar midden in de nacht doen?!
Kan ik er vanuit gaan dat ik wordt genept of is Duskdeluxe echt wat ze beweert te zijn?
Ik kan een testje doen waarin ik vraag om een wat recentere foto van een dame. Dat kost me dan eenmalig nog wat geld. Is dat een goed idee (even afgezien van het geld dat ik dan kwijt ben)?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door bprosman »

maar een gebruikersnaam zonder meer details én dan al bijna 70 reacties.
Als je (echte) naam niet Don Juan en/of Leonardo di Caprio is zou ik hier inderdaad mn twijfels bij hebben :wink: .
Gisteren heb ik zo'n 20 euro besteed aan praatjes met diverse dames (op zich heel leuk)
Vinden die "dames" ook heel leuk, 20 Euro / dag = 600 Euro / maand - per klant. :wink:

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door jerwarm »

be3a18 schreef:Ik zeg maar gewoon waar het op staat, ik ben lid geworden van de sex datingsite Duskdeluxe.nl. Gisteren heb ik zo'n 20 euro besteed aan praatjes met diverse dames (op zich heel leuk), maar vanochtend dacht ik toch dat ik dit eerst even verder wil uitzoeken. Wat blijkt, meestal is bij sex datingsites sprake van nep dames die je gewoon lekker maken. Ik vond het ook al merkwaardig, net ingeschreven met alleen maar een gebruikersnaam zonder meer details én dan al bijna 70 reacties. Vanochtend ook weer een hele lading reacties van dames die dit dan blijkbaar midden in de nacht doen?!
Kan ik er vanuit gaan dat ik wordt genept of is Duskdeluxe echt wat ze beweert te zijn?
Ik kan een testje doen waarin ik vraag om een wat recentere foto van een dame. Dat kost me dan eenmalig nog wat geld. Is dat een goed idee (even afgezien van het geld dat ik dan kwijt ben)?
nee zeg je!! hold the phone!> je gaat toch niet zeggen dat het nep is.... :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door jerwarm »

het is altijd pure nep die dating/seks sites.

ook degenen die zeggen dat ze het niet zijn.
ik heb al diverse van die datingsites gehad die claimden "echt" te wezen, degenen die dat het hardste riepen waren ook zo fake als wat.

bv>> als niet betalende lid [trial] kreeg je diverse dames die je profiel zo leuk vinden/ je zit net in de juiste doelgroep met je leeftijd.
dat geeft een egobooster in het begin, maar al gauw kom je erachter dat het allemaal pure nep is.

omdat er namelijk als je eenmaal een periode hebt betaald ineens haast geen hond meer reageert en/of op je profiel kijkt nu je een betalend lid bent, ze hebben nu inmiddels hun geld binnen.
de grootste sites werken op deze manier helaas... :idea:

en dit was nog maar een tip van de sluier.
de rest moeten jullie zelf maar gaan uitvinden. :wink:


dus ja; been there, done that. :shock: :| :roll:
Laatst gewijzigd door jerwarm op 27 apr 2015 19:43, 2 keer totaal gewijzigd.

sweet-devil
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door sweet-devil »

Ik zou je geld in je zak houden, dan hoef je je niet zorgen te maken over nep of niet...

Mucha

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

be3a18
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 apr 2015 13:53
Locatie: Friesland

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door be3a18 »

Om het hele verhaal af te sluiten nog de verbijsterende antwoorden van Duskdeluxe op mijn vraag:

Antwoord 1
Re: Contact pagina Duskdeluxe.nl - Overige vragen/opmerkingen
Beste,

Bedankt voor je mail welke wij in goede orde hebben ontvangen. Onze website bevat echte profielen en entertainment profielen en die entertainment profielen zijn fictieve profielen waarmee geen fysieke afspraken mogelijk zijn.

Met vriendelijke groet,
(Helpdesk)
duskdeluxe,nl

Antwoord 2
Re: Contact pagina Duskdeluxe.nl - Overige vragen/opmerkingen
Beste,

Bedankt voor je bericht terug.

Met de fictieve profielen is een afspraak niet mogelijk, maar met de niet fictieve profielen is een afspraak wel mogelijk. Het is niet mogelijk om onderscheid te maken tussen de profielen. Ondanks dat een flink deel van onze vrouwelijke profielen niet fictief is kun je er misschien het beste vanuit gaan dat vrouwelijke profielen fictief zijn. Onze websites bevatten nu eenmaal fictieve profielen.

Met vriendelijke groet,
(Helpdesk)
duskdeluxe.nl
Laatst gewijzigd door Radar op 13 mei 2015 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door Barre Barry »

be3a18 schreef: Kan ik er vanuit gaan dat ik wordt genept of is Duskdeluxe echt wat ze beweert te zijn?
Ze zijn echt wat ze beweren. Dat jij niet oplet omdat het bloed naar andere delen van je lichaam stroomt, dan die waar je mee na hoort te denken is jouw probleem.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door prem »

be3a18 schreef:Ik zeg maar gewoon waar het op staat, ik ben lid geworden van de sex datingsite Duskdeluxe.nl. Gisteren heb ik zo'n 20 euro besteed aan praatjes met diverse dames (op zich heel leuk), maar vanochtend dacht ik toch dat ik dit eerst even verder wil uitzoeken. Wat blijkt, meestal is bij sex datingsites sprake van nep dames die je gewoon lekker maken. Ik vond het ook al merkwaardig, net ingeschreven met alleen maar een gebruikersnaam zonder meer details én dan al bijna 70 reacties. Vanochtend ook weer een hele lading reacties van dames die dit dan blijkbaar midden in de nacht doen?!
Kan ik er vanuit gaan dat ik wordt genept of is Duskdeluxe echt wat ze beweert te zijn?
Ik kan een testje doen waarin ik vraag om een wat recentere foto van een dame. Dat kost me dan eenmalig nog wat geld. Is dat een goed idee (even afgezien van het geld dat ik dan kwijt ben)?
Als je nou toch van Bill will...gun het dan een paar leuke Thaise meiden, massage en de rest naar gelang behoeften.
Die sites moeten wel nep zijn als je 70 reacties hebt midden in de nacht...die heb ik nog niet op Trosradartv.nl :mrgreen: :mrgreen:

Jacky2006
Berichten: 87
Lid geworden op: 21 jun 2010 20:43

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door Jacky2006 »

Puur geld-uit-de-zak klopperij. Je moest eens weten hoeveel sites zo werken. Het schijnt zelfs zo te zijn dat er personeel is ingehuurd om die mails van die mannen te beantwoorden. Uit naam van een bepaalde vrouw. En er zijn genoeg mannen die erin trappen.

AadTomaad
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 dec 2015 17:40

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door AadTomaad »

En als je pech hebt zijn de nep dames niet eens echte dames. Dit soort sites werkt met online software waarmee, als je het leuk vindt van uit je luie stoel, een flinke duit mee kunt bijverdienen. Denk je met een dame te chatten, zou je wel eens bedrogen uit kunnen komen. Zit je te chatten met een nep heer, die zich voordoet als nep dame. :mrgreen: :mrgreen:

Black Lion
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2016 17:14
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nepdames bij Duskdeluxe.nl?

Ongelezen bericht door Black Lion »

AadTomaad schreef: Denk je met een dame te chatten, zou je wel eens bedrogen uit kunnen komen. Zit je te chatten met een nep heer, die zich voordoet als nep dame. :mrgreen: :mrgreen:
En daar heb je helemaal gelijk in AadTomaat. Ik kan het weten want een kennis van mij deed ook mee aan zo'n site. Zat op Curacao en maakte per dag 1200 gesprekken a 1 Nafl. per gesprek. Lekker via de PC. Hij was van alle markten thuis, was Gay, Lesbisch,Bi, Hetro en noem maar op. Was man, vrouw, Oma,Opa ga maar door. Tja misschien betaalde B3A18 wel zijn salaris waarvan hij lekker zat te eten en uitging en een dure auto reed. :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Gesloten