LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reader's Digest Benelux

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door dhc »

Leuk en interessant ......oud topic bumpen....

Flikker die zooi in de krantenbak! Probleem opgelost!

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door plumber »

[quote="dhc"]Leuk en interessant ......oud topic bumpen....

Flikker die zooi in de krantenbak! Probleem opgelost![/quote]



Moet je hem wel op tijd legen anders blijf je er nog mee zitten.

triol13
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mei 2010 13:25

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door triol13 »

Reeds weer een brief ontvangen van RD. Deze keer gericht aan een geheim adres welk alleen bij een curator en rechtbank bekend is. Deze keer heb ik al weer een prijs gewonnen van Euro 100.000,-
De Limo komt me zelfs ophalen op het adres dat alleen bekend is bij bovengenoemde instanties. Wat moet ik hier nu weer van denken????
Klaarblijkelijk trek ik nu dus weer een verkeerde conclusie door te zeggen dat niet alleen bedrijven adressen doorverkopen, maar waarschijnlijk ook anders instanties.
Graag wil ik aan allen vragen of iemand mij kan helpen aan het juiste telefoonnummer van mevrouw Susan de Groot, Manager Prijzenfestijnen van Readers Digest. Ik zou mevrouw de Groot graag willen vragen waarom ze zich schuldig maakt aan het schenden van de wet op de privacy.
Mijn gegevens moesten circa 5 jaar geleden al verwijderd zijn bij RD. Waarschijnlijk hoeft RD niet aan deze wet te voldoen, waarom? Staan zij boven de wet?
Geachte overheid waarom roepen jullie een wet in het leven omdeze vervolgens niet na te leven!!!!!!!

In ieder geval bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand mij kan helpen aan het telefoonnummer.

Triol13

fonsa
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2011 14:23

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door fonsa »

@Triol13

exact een zelfde schrijven heb ik vandaag ontvangen van RD. Teruglezend in dit forum zag ik een telefoonnr van die Susan de Groot, 0900-8212225. Ik weet niet of dat nog bruikbaar is; ik bel ze in ieder geval niet want ik laat me niet op kosten jagen door die leugenaars. Er staat geen datum op de brief, geen tel nr. etc. Zegt genoeg. Zeer onfatsoenlijk.
Sinds kort sta ik ingeschreven in Postfilter ivm ongewenste reclame-post. Wellicht iets voor U?. Voor dat effect heeft duurt ca. 6 weken. Maar hopen DAT het effect heeft, want ik word ziek van deze nutteloze en behoorlijk agressieve reclame. Met u hoop ik dat ook de regering dit soort berichten leest en men bedrijven als RD en zoveel anderen aan de wet gaat houden. Maar ja........... ik heb geen hoge pet op van dit kabinet!
:twisted:

Succes en groet

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door kuklos »

fonsa schreef:Met u hoop ik dat ook de regering dit soort berichten leest en men bedrijven als RD en zoveel anderen aan de wet gaat houden. Maar ja........... ik heb geen hoge pet op van dit kabinet!
:twisted:
Maar wel van de vorige kabinetten die aan dit probleem ook niks gedaan hebben?

simionii
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2011 17:34

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door simionii »

Na wat spitten ben ik hier op uitgekomen.

Susan de Groot.
Reader's Digest Amsterdam.
[email protected].
Telefoon 0205678377

Ik heb naar dit nummer gebeld maar kreeg de boodschap dat op dit moment de telefoon niet kon worden aangenomen. Wat wel kon was een bericht inspreken en dat zou er zo spoedig mogelijk worden teruggebeld.

Wellicht dat dit sommige mensen helpt die even een gepeperd telefoontje willen plegen.

Mvg,

Edwin

arjan is dik
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2011 20:08

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door arjan is dik »

hey,
ik heb die brief ook gekregen, wat gebeurd er nou als ik hem wel stuur ?
kunnen ze dan geld van me bankrekkening halen?

groetjes,

Tamskii
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2011 22:55

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door Tamskii »

mijn vriend heeft deze brief tevens ontvangen. Bij het zien van de brief kun je goed zien dat het gaat om misleiding, de brief is totaal niet formeel.

waarom zou je kennis maken met werknemers als je 100.000 heb gewonnen?
waar zijn de datum en telefoonnummer?
de zinsopbouwen zijn krom.
de envelope is belachelijk.

Volgens de brief zitten ze in amsterdam en volgens de envelope in lelystad.

snap niet dat mensen hierin kunnen trappen..

stoop
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2012 17:37

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door stoop »

Die zogenaamde RQ-code is hartstikke nep... Dat is geen RQ en whatever het is voor rare troep, ze komen allebij overeen. Amsterdam heeft dezelfde 'code' als je woonplaats... iig met deze 'code' kan niemand (ook geen computer) er iets mee. Maar zeg zelf, het ziet er wel indrukwekkend uit. :lol:

joostlek
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2012 21:09

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door joostlek »

als je googled naar de naam van de zogenaamde chaffear (bij mij joost martens) komik bij linkedin http://be.linkedin.com/pub/joost-martens/5/141/8a7 komt hij uit belgie ik zou gek worden als je uit belgie naar nederland moet rijden

jessica33
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2012 15:13

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door jessica33 »

Vandaag een brief ontvangen van Susan de Groot reader`s Digest!

Ze beloven dat je opgehaald word in een limo naar Amsterdam en dat je iets moet invullen ook je bankrekeningnummer en dan maak je misschien kans op 100.000,- euro! De brief is slecht opgemaakt en het zijn kopieën! En wat ik ook vermelden wil is dat ze het verstuurden naar mijn vriend met een buitenlandse naam en die ook nog fout spelden!!!!! Ik trap er niet in maar kan me voorstellen dat als je niet heel goed Nederlands kan en je dit soort brieven niet kent er toch misschien wel intrapt.
Hard aanpakken die oplichters!!!

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door Mousy »

Ja die heb ik vandaag ook gehad heb m gelijk door de shredder gehaald hahaha

wickidt
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2012 16:51

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door wickidt »

Ik heb vandaag dezelfde brief ontvangen. :twisted:

Ik heb wel een oplossing om voor goed van deze onzin af te komen. Helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid om dit idee uit te voeren maar misschien een van de lezers wel.

Ik begin maar even met een vraag.
Weet iemand of Reader's Digest gebruik maakt van een Antwoordnummer ?

Als dit namelijk het geval is hoop ik dat er een drukker in ons midden is die de volgende kaartjes kan drukken in "grote oplage". met de volgende tekst

Recept ( iritante oplichters nekken )

Formaat ( 4 X 6 cm )

Kant A:

Bedankt namens een tevreden klant !


Kant B:
Antwoordnummer

Ca. 10.000.000 stukst drukken en verzenden. hiervoor zal per antwoord ca. 18 cent in rekening worden gebracht bij de eigenaar van het antwoordnummer.

TnT blij ! :D

Als dat niet helpt !!!! recept herhalen ? :lol:


Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door Mousy »

Wat je ook kan doen is t niet open maken , je adres doorstrepen en retour afz naar de oplichters sturen heb k ook gedaan met die post van "gratis" busreisjes (lees verkoopshows) en krijg geen post meer.

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door witte angora »

Ca. 10.000.000 stukst drukken en verzenden.
En wie mag dat drukken betalen? O nee, jij niet, jij was 'niet in de gelegenheid'.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door kuklos »

Reader's Digest. En terecht. Moeten ze maar geen reclame sturen.

wickidt
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2012 16:51

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door wickidt »

Ik weet dat ze in drukkerijen als ze grote oplages moeten maken, ze eerst de machine moeten afstellen en proefdrukken.

Proefdrukken worden weggegooid.

Dit is beter voor het milieu en voor een goed doel ! 8)

amerkzoon21
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2012 19:15

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door amerkzoon21 »

goede avond ik heb een brief ontvangen met dat ik misschien 100 duizend euro heb gewonnen ik lees veel over dat het onzin is.. en ze zeggen dat ik misschien ook een auto heb gewonnen (een mazda).
Nou denk ik idd dat het onzin is. ik had bijna als antwoord ja gedaan maar nu ik dit allemaal gelezen heb dan begin ik te twijfelen..
wat ik goed las hoefde ik alleen een boek te nemen (voeding die baat, voeding die schaadt) die kost 20 euro..
maar ik vragen wie deze brief ook gekregen heeft

Bedankt!!
Amerkzoon

lalaya
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2008 10:17

Re: Reader's Digest Benelux

Ongelezen bericht door lalaya »

Hallo,

Ook ik heb nu een tweetal brieven toegestuurd gekregen.
Ook dat ik mogelijk een mazda heb gewonnen.
Ik ga niks terug sturen en heb overal al gelezen dat dit nep is en nooit een prijs vrij komt. Het staat ook bij 'Kassa'.
Erg irritant, want je moet alles goed doorlezen voor je pas merkt dat je opgelicht wordt. Geen telefoonnummer niks om te bellen.
Heb ze een mail gestuurd per direct uit het adressenbestand gehaald wil worden en daar ook een bevestinging van krijg.
Ik ben benieuwd!

Gesloten