LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eurosparen: vouchers voor verkeerde bioscoop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Marjanneke52

Eurosparen: vouchers voor verkeerde bioscoop

Ongelezen bericht door Marjanneke52 » 19 dec 2016 17:48

Ik heb via Eurosparen Pathé vouchers besteld maar krijg in plaats van Pathé vouchers vouchers van VUE waar ik niks mee kan. Ze zeggen dat ik die besteld heb maar er is op die hele site en bij de bestelling geen VUE te vinden, heel sneaky gedaan. Mensen trap er niet in om een Pathé voucher te bestellen via Eurosparen want dan krijg je een voucher van VUE waar je niks mee kunt tenzij je een VUE in je woonplaats hebt maar die heb ik dus niet. [Ongefundeerd statement verwijderd door moderator] :evil: :twisted:
Laatst gewijzigd door Radar op 20 dec 2016 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast om onderwerp te verduidelijken

dmv

Re: Eurosparen: vouchers voor verkeerde bioscoop

Ongelezen bericht door dmv » 19 dec 2016 18:31

Er worden weldegelijk Vue-tickets aangeboden.
Er worden pathe vouchers idd aangeboden, te besteden bij meerdere pathe vanaf 6 euro plus3,50 eurosparen-euro's.
Er wordt een film -eticket Vue aangeboden vanaf 6 euro plus 3.30 eurosparen-euro's

Wat heeft u betaald en wordt dit op uw bevestiging nog vermeld?
Laatst gewijzigd door Radar op 20 dec 2016 14:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

Marjanneke52

Ongelezen bericht door Marjanneke52 » 19 dec 2016 18:37

Ik heb voor twee kaartjes 14 euro betaald + 7 euro eurosparen, ik heb wel 8 keer gekeken of er toch niet iets te zien was over VUE maar niks, er staat alleen Pathé, als je verder kijkt staat er in een van de 22 bioscopen en ook bij het afrekenen kon ik niets kiezen. Ze hebben een fout gemaakt maar geven dit niet toe.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 dec 2016 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

kokka

Ongelezen bericht door kokka » 19 dec 2016 20:32

Wat heeft pathe dan fout gedaan?
Laatst gewijzigd door Radar op 20 dec 2016 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

taxikemperman

Ongelezen bericht door taxikemperman » 20 dec 2016 08:56

Pathé heeft hier niets mee te maken.
Wat zei Eurosparen toen u op een nette manier dit aan hun vroeg?
Laatst gewijzigd door Radar op 20 dec 2016 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 » 20 dec 2016 10:37

taxikemperman schreef:Wat zei Eurosparen toen u op een nette manier dit aan hun vroeg?
Dat had TS al aangegeven:
Ze zeggen dat ik die besteld heb maar er is op die hele site en bij de bestelling geen VUE te vinden
Maar TS moet maar eens aangeven wat dan op de bestelbewijs stond, want ik neem toch aan dat daar een copy van is.
Zonder bestelbewijs, geen bewijs. Om dan over oplichting te spreken lijkt me onjuist, immers dan is niet aan te tonen of het juiste daadwerkelijk besteld is.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 dec 2016 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 20 dec 2016 10:47

als ik bij hen op de site kijk, zie ik voor bioscoop 2 verchillende e-tickets staan. Er zijn e-tickets te bestellen voor VUE en er zijn tickets voor Pathé. Zo geven ze het tenminste aan. Bij Pathé zie ik niets staan over VUE en andersom ook niet. Dus als er Pathé besteld is, en bevestigd is op de bevestiging van de bestelling en er zijn tickets voor VUE geleverd, dan gaat er wel ergens iets mis. Ik zie alleen niet in hoeverre Pathé onderdeel is van de oplichting, maar goed. Men is nogal snel geneigd om alles en iedereen maar uit te maken voor oplichters, zonder uberhaupt te beseffen wat oplichting is, en wat voor gevolgen hun beschuldigingen kunnen veroorzaken.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 dec 2016 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten