LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe berichten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door beusen »

Vraag:
je post wel volgens de regels?

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door Moneyman »

beusen schreef:Vraag:
je post wel volgens de regels?
Irrelevant ten opzichte van de kwestie. Ik ben het in dit opzicht volkomen eens met Breien .

witte angora
Berichten: 30768
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door witte angora »

Naar mijn mening mag er best wel af en toe aandacht worden gevraagd voor het reilen en zeilen van het forum, en dat ook anderen er hun mening over kunnen geven. Ook als dit topic verwijderd wordt, komt het toch onder de aandacht van de redactie. Niks mis mee.

Er zijn momenten dat je niet al te strikt aan de regels vast moet houden. Breien vind dat dit zo'n moment is, en dat mag ze vinden.

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door beusen »

Moneyman schreef:
beusen schreef:Vraag:
je post wel volgens de regels?
Irrelevant ten opzichte van de kwestie. Ik ben het in dit opzicht volkomen eens met Breien .
Het is nog altijd aan de moderatie, te beslissen of het OP naar de gedragsregels is opgesteld en niet aan leden van een forum.
Vooral niet, als deze personen zich zelf niet aan de regels houden.
Wie zonder fout is, mag de eerste steen gooien. :wink:

Er zijn momenten dat je niet al te strikt aan de regels vast moet houden. Breien vind dat dit zo'n moment is, en dat mag ze vinden.
Onzin regels zijn opgesteld om zich aan te houden.
Niet strikt aan regels vast houden, betekend, dat ik dan ook omdat het mij uitkomt, ff over het rood licht mag rijden.Pfffff

Mucha

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

mh73

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik heb het topic over Airsoft Midden Nederland gemeld bij de redactie. Ik kreeg de reactie dat er naar gekekeken is, maar het mag gewoon blijven staan? Terwijl er een hoop geroepen wordt, maar echt nergens uit blijkt dat het bedrijf iets mis heeft gedaan. En de TS niet reageert op vragen.

Het is vreemd dat er soms halve topics verdwijnen en dat allerlei andere dingen die minder in de haak zijn mogen blijven staan. Een week of wat geleden werd een post van een medeforumgebruiker verwijderd die min of meer hetzelfde reageerde als een aantal anderen in dat topic. Ik sta vaak te kijken van de manier waarop dit forum gemodereerd wordt.

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door beusen »

mh73 schreef:Ik heb het topic over Airsoft Midden Nederland gemeld bij de redactie. Ik kreeg de reactie dat er naar gekekeken is, maar het mag gewoon blijven staan? Terwijl er een hoop geroepen wordt, maar echt nergens uit blijkt dat het bedrijf iets mis heeft gedaan. En de TS niet reageert op vragen.

Het is vreemd dat er soms halve topics verdwijnen en dat allerlei andere dingen die minder in de haak zijn mogen blijven staan. Een week of wat geleden werd een post van een medeforumgebruiker verwijderd die min of meer hetzelfde reageerde als een aantal anderen in dat topic. Ik sta vaak te kijken van de manier waarop dit forum gemodereerd wordt.

Ben ik helemaal mee eens, maar neemt niet weg, dat de moderatie beslist en niet een of andere leden.

In tegenstelling van sommige voorwaarden van bedrijven, staat het toch hier duidelijk, ook is het niet voor iedereen te begrijpen. :wink:

Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze te allen tijde van het forum verwijderd. - Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn. - Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels. - Reclame-uitingen bevatten. - Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders. - Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze te allen tijde van het forum verwijderd.



De forumgebruiker is en blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de berichten die hij of zij op het forum plaatst of heeft geplaatst. AVROTROS Radar behoudt zich het recht voor om naar eigen interpretatie en goeddunken gebruikers te waarschuwen en tijdelijk of definitief de toegang tot het AVROTROS Radar forum te ontzeggen door middel van een IP-ban, hun bijdragen in te korten, te censureren, te anonimiseren en/of te verwijderen.

mh73

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door mh73 »

beusen schreef:Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze te allen tijde van het forum verwijderd. - Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn. - Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels. - Reclame-uitingen bevatten. - Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders. - Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze te allen tijde van het forum verwijderd.[/b]
Het bedrijf zonder enige vorm van onderbouwing een scam noemen, lijkt mij toch in ieder geval laster te noemen en zeker schadelijk voor het bedrijf. Maar zelfs de titel is niet aangepast door de moderatie.

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door beusen »

mh73 schreef:
beusen schreef:Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze te allen tijde van het forum verwijderd. - Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn. - Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels. - Reclame-uitingen bevatten. - Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders. - Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze te allen tijde van het forum verwijderd.[/b]
Het bedrijf zonder enige vorm van onderbouwing een scam noemen, lijkt mij toch in ieder geval laster te noemen en zeker schadelijk voor het bedrijf. Maar zelfs de titel is niet aangepast door de moderatie.
Dan moet je het hogerop zoeken en een bericht na de Redactie van de Tros sturen, als je niet eens bent, met het modereer beleid.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door Moneyman »

mh73 schreef:Het bedrijf zonder enige vorm van onderbouwing een scam noemen, lijkt mij toch in ieder geval laster te noemen en zeker schadelijk voor het bedrijf. Maar zelfs de titel is niet aangepast door de moderatie.
Exact. En dat is -los van wat forumvoorwaarden daarover zeggen- niets meer en minder dan een strafrechtelijk laakbaar issue. Dat alleen al zou reden moeten zijn om er iets aan te doen.

Nog los van het feit dat de (meer)waarde van het forum voor Radar valt of staat met de kwaliteit van de posts en reacties - en dus met het modereerbeleid. Al lijkt men dat niet te beseffen...

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door john18 »

Ik ben van mening dat wij lid zijn om te discussiëren en helpen. Als er een topic is wat niet kan of net niet door de beugel kan of waar je het simpel niet mee eens bent dan kun je respectvol er op attenderen of weer leggen. De moderator is de gene die beslist wat wel en niet kan, niet wij. Maar om bot weg ts belachelijk te maken of af te branden kan gewoon niet. Reageer dan niet want je hoeft niet te reageren!

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door beusen »

Moneyman schreef:
mh73 schreef:Het bedrijf zonder enige vorm van onderbouwing een scam noemen, lijkt mij toch in ieder geval laster te noemen en zeker schadelijk voor het bedrijf. Maar zelfs de titel is niet aangepast door de moderatie.
Exact. En dat is -los van wat forumvoorwaarden daarover zeggen- niets meer en minder dan een strafrechtelijk laakbaar issue. Dat alleen al zou reden moeten zijn om er iets aan te doen.

Nog los van het feit dat de (meer)waarde van het forum voor Radar valt of staat met de kwaliteit van de posts en reacties - en dus met het modereerbeleid. Al lijkt men dat niet te beseffen...
john18 schreef:Ik ben van mening dat wij lid zijn om te discussiëren en helpen. Als er een topic is wat niet kan of net niet door de beugel kan of waar je het simpel niet mee eens bent dan kun je respectvol er op attenderen of weer leggen. De moderator is de gene die beslist wat wel en niet kan, niet wij. Maar om bot weg ts belachelijk te maken of af te branden kan gewoon niet. Reageer dan niet want je hoeft niet te reageren!
@Moneyman
Inderdaad beseffen sommige niet, dat de moderator de baas is! :wink:

@John18
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

mh73

Re: Nieuwe berichten

Ongelezen bericht door mh73 »

beusen schreef:Inderdaad beseffen sommige niet, dat de moderator de baas is! :wink:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heb je de reactie van Moneyman niet helemaal goed begrepen. Of je legt het expres verkeerd uit.

Gesloten