Radar

toggle menu

TransMission komt afspraken niet na

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

TransMission komt afspraken niet na

door CatPat » 02 mei 2017 10:39

Hoi,

Ik heb op 23 april spullen besteld bij de Praxis en een gedeelte daarvan is netjes afgeleverd op 26 april. 1 onderdeel staat echter bij vervoersbedrijf Transmission, dat kennelijk een deel van de bezorgingen van de Praxis doet. TransMission beloofde het gedeelte dat nog geleverd moest worden op de dag na Koningsdag te bezorgen, nadat ik ze eindelijk telefonisch te pakken kreeg (je staat rustig 1 uur in de wacht).

Op 28 april werd er echter niks geleverd en heb ik weer telefonisch contact met ze gezocht. Na 50 minuten in de wacht gestaan te hebben, kreeg ik iemand aan de lijn, die me vertelde dat door Koningsdag de leveringen vertraging hadden opgelopen. Excuus en we hebben een nieuwe afspraak gemaakt voor 2 mei.

"Maar belt u 's ochtends wel even, want dan weet u zeker of de bezorger komt"
Vanmorgen heb ik al 1 uur in de wacht gestaan en niemand gesproken en op dit moment sta ik weer 30 minuten in de wacht.

Heeft er iemand van jullie ervaringen met dit bedrijf?
Tot nu toe kan ik bijna alleen maar slechte reviews vinden.

CatPat
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 02 mei 2017 10:20

RE: TransMission komt afspraken niet na

door Sira » 07 jun 2017 19:37

Waarom belt u Transmission? U hebt toch gekocht bij (en betaald aan?) Praxis? Dien uw klacht bij Praxis in en laten zij het maar oplossen, of anders geld terug van dat artikel. U hebt niets te maken met de vervoerder van Praxis.
Sira
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 23 nov 2005 16:11

RE: TransMission komt afspraken niet na

door CatPat » 07 jun 2017 19:39

Is inmiddels gebeurd en Praxis heeft het prima afgehandeld.
CatPat
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 02 mei 2017 10:20

Geef de vorige berichten weer
Sorteer op

Keer terug naar Diversen