Pagina 1 van 1

TransMission komt afspraken niet na

Geplaatst: 02 mei 2017 10:39
door CatPat
Hoi,

Ik heb op 23 april spullen besteld bij de Praxis en een gedeelte daarvan is netjes afgeleverd op 26 april. 1 onderdeel staat echter bij vervoersbedrijf Transmission, dat kennelijk een deel van de bezorgingen van de Praxis doet. TransMission beloofde het gedeelte dat nog geleverd moest worden op de dag na Koningsdag te bezorgen, nadat ik ze eindelijk telefonisch te pakken kreeg (je staat rustig 1 uur in de wacht).

Op 28 april werd er echter niks geleverd en heb ik weer telefonisch contact met ze gezocht. Na 50 minuten in de wacht gestaan te hebben, kreeg ik iemand aan de lijn, die me vertelde dat door Koningsdag de leveringen vertraging hadden opgelopen. Excuus en we hebben een nieuwe afspraak gemaakt voor 2 mei.

"Maar belt u 's ochtends wel even, want dan weet u zeker of de bezorger komt"
Vanmorgen heb ik al 1 uur in de wacht gestaan en niemand gesproken en op dit moment sta ik weer 30 minuten in de wacht.

Heeft er iemand van jullie ervaringen met dit bedrijf?
Tot nu toe kan ik bijna alleen maar slechte reviews vinden.

Re: TransMission komt afspraken niet na

Geplaatst: 07 jun 2017 19:37
door Sira
Waarom belt u Transmission? U hebt toch gekocht bij (en betaald aan?) Praxis? Dien uw klacht bij Praxis in en laten zij het maar oplossen, of anders geld terug van dat artikel. U hebt niets te maken met de vervoerder van Praxis.

Re: TransMission komt afspraken niet na

Geplaatst: 07 jun 2017 19:39
door CatPat
Is inmiddels gebeurd en Praxis heeft het prima afgehandeld.