LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij aanbod

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
21AKS
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2017 17:31

Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door 21AKS »

In mijn directe omgeving zijn diverse brieven en mogelijkheden aangeboden, om gebruik te maken van de bijzondere trekking van de Staatsloterij.
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat men binnen stapt bij een verkooppunt en zonder bewijslast van meegedaan te hebben in de bewuste periode een 2tal loten meekrijgt?????? Kennelijk doet de Staatsloterij er niet moeilijk over en deelt aan iedereen met een goed verhaal een 2tal loten uit per persoon!!!\
wie kent deze verhalen en wat is wijsheid te doen???

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door rvjapio »

De vraag is of u mee wilt doen of niet. Ik wilde dat wel en ik heb netjes online ingevuld dat ik geen bewijs had. Na twee mails zijn mij nu de loten toegewezen.

Tazmanian2002
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2007 13:03

Re: Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door Tazmanian2002 »

Klopt dit verhaal, je kunt voor jan en alleman loten krijgen in ieder geval 2, dus heel Nederland kan ook al heb je nooit meegespeeld mee spelen, echt eerlijk lijkt me dit voor ons, betalende leden nou ook weer niet, Radar ? kunnen jullie hier niks mee ?

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door rvjapio »

Wat zijn 'ons, betalende leden" precies? Ik heb gewoon meegespeeld tussen 2000 en 2008, daar alleen geen bewijs van. En waarom zou radar zich moeten bemoeien met mensen die hier een complottheorie willen opbouwen?

DejongBob
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 mei 2017 13:18

Re: Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door DejongBob »

Dus voordat je antwoord hebt op je vraag wil je al dat Radar hier iets mee doet :P? Houw het forum op zijn minst een klein beetje paniekvrij.

Tazmanian2002
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2007 13:03

Re: Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door Tazmanian2002 »

Is geen vraag, is een constatering van feiten

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik speel al sinds mijn 18e mee dmv automatische incasso, en ik kreeg vanzelf bericht dat ik recht heb op 4 loten.
Maa inderdaad hoor ik van meer mensen dat je zomaar 2 gratis loten kunt krijgen , zelfs al heb je in werkelijkheid nooit meegespeelt.
Het zou natuulijk onbegonnen werk zijn om van iedereen een aankoopbewijs te vragen wanneer je je loten destijds altijd kocht bij de sigarenboer, en vandaar dat de staatsloterij iedereen op zijn blauwe ogen gelooft dat hij inderdaad mee heeft gedaan.
En het zal de staatsloterij verder weinig interesseren of er nou 100.000 deelnemers zijn of 10 miljoen, de prijzenpot staat vast, de spoeling wordt alleen dunner.

Nijogeth
Berichten: 9980
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Heb met 3 trekkingen mee kunnen doen volgens mijn leeftijd (ben in november 2007 18 geworden), maar speel al vanaf mijn 16e (mijn vader nam extra loten voor mij mee, omdat ik ze zelf niet mee kreeg) mee. Altijd gekocht bij de sigarenboer of in de supermarkt en dus onmogelijk een bewijs er voor te hebben. Maar maakt dat dat ik minder of meer recht heb dan anderen? Nee, natuurlijk niet. En uiteraard zullen er mensen misbruik van maken, dat zal je altijd blijven houden.

John van Drongelen
Berichten: 258
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:27

Re: Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door John van Drongelen »

Ik ben al 23 jaar lid van de Staatsloterij.
Wat ik raar vind,is dat ik mij online moet aanmelden,terwijl ze mijn gegevens hebben.

Dit is gewoon volksverlakkerij!

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Staatsloterij aanbod

Ongelezen bericht door Moneyman »

langste adem schreef:Ik speel al sinds mijn 18e mee dmv automatische incasso, en ik kreeg vanzelf bericht dat ik recht heb op 4 loten.
Maa inderdaad hoor ik van meer mensen dat je zomaar 2 gratis loten kunt krijgen , zelfs al heb je in werkelijkheid nooit meegespeelt.
Het zou natuulijk onbegonnen werk zijn om van iedereen een aankoopbewijs te vragen wanneer je je loten destijds altijd kocht bij de sigarenboer, en vandaar dat de staatsloterij iedereen op zijn blauwe ogen gelooft dat hij inderdaad mee heeft gedaan.
En het zal de staatsloterij verder weinig interesseren of er nou 100.000 deelnemers zijn of 10 miljoen, de prijzenpot staat vast, de spoeling wordt alleen dunner.
Dit dus. Meer is het niet.

Enne John... Volksverlakkerij... lijkt wel een modewoord tegenwoordig.

Gesloten