LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verwerking retouren bij post

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
liefdeisdeweg
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28

Verwerking retouren bij post

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

Krijg al maanden lang ongewenste post van Bron Prix. Post is van Sandd. Heb het voor de aardigheid al jaar lang retour gestuurd. Maar deze magazine blijft maar komen.

Hoe worden retouren eigenlijk verwerkt? Ook van andere instanties kom je lastig vanaf. Ik hoef geen ongewenste post!

Verwijderd

Re: Verwerking retouren bij post

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Jep, het is heel irritant. Waarschijnlijk hebben de bewoners vóór u er een keer iets besteld en als je dan akkoord gaat met hun algemene voorwaarden krijg je de rest van je leven post van ze. Meestal zonder naam, maar 'aan de bewoners van'.

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post ... -ontvangen

U kunt zich dus aanmelden bij www.postfilter.nl maar soms is zelfs dat niet voldoende.

In dat geval kunt u BonPrix een standaardbrief sturen waarin u aangeeft geen reclame meer van ze te willen:

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbri ... medrukwerk

liefdeisdeweg
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28

Re: Verwerking retouren bij post

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

Dank voor je tip. Jammer dat de inschrijving slechts 5 jaar geldig is. Als ik post wil dan geef ik dat zelf wel aan.

Ik heb een sticker tegen ongeadresseerde reclame. Nu nog een sticker tegen geadresseerde reclame.....

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Verwerking retouren bij post

Ongelezen bericht door gemist »

Nu vraag ik me af of er ook mensen zijn die "ongewenste post" wel willen hebben.

Verwijderd

Re: Verwerking retouren bij post

Ongelezen bericht door Verwijderd »

gemist schreef:Nu vraag ik me af of er ook mensen zijn die "ongewenste post" wel willen hebben.
'Reclame' is wat mij betreft gewoon een ander woord voor 'ongewenste post'. En ja, er zijn mensen die graag ongewenste post willen hebben. Ik moet er zelfs voor naar het gemeentehuis om aan te geven dat ik het niet wil :roll:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Verwerking retouren bij post

Ongelezen bericht door scontra »

liefdeisdeweg schreef:Krijg al maanden lang ongewenste post van Bron Prix. Post is van Sandd. Heb het voor de aardigheid al jaar lang retour gestuurd. Maar deze magazine blijft maar komen.

Hoe worden retouren eigenlijk verwerkt? Ook van andere instanties kom je lastig vanaf. Ik hoef geen ongewenste post!

Indien u poststukken welke door SANDD worden bezorgd, terug stuurt via de concurent PostNL, dan weet u net zo goed als wie dan ook wat er met die poststukken gebeurt.
Terug sturen heeft daarom geen enkele zin en zeker niet als dit voor de aardigheid gaat.

Even de "klantenservice" van het bedrijf bellen, als is het maar voor de aardigheid. :lol: en misschien heeft u dan ook nog wel succes !! :oops:

liefdeisdeweg
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28

Re: Verwerking retouren bij post

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

Sandd heeft met Postnl een afspraak.

Ook heb ik weleens de Sandd code en logo weggehaald. Tevens x retour gestuurd via de postbode met een sticker van PostNL.

Gesloten