Krijg al maanden lang ongewenste post van Bron Prix. Post is van Sandd. Heb het voor de aardigheid al jaar lang retour gestuurd. Maar deze magazine blijft maar komen.
Hoe worden retouren eigenlijk verwerkt? Ook van andere instanties kom je lastig vanaf. Ik hoef geen ongewenste post!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verwerking retouren bij post
Re: Verwerking retouren bij post
Jep, het is heel irritant. Waarschijnlijk hebben de bewoners vóór u er een keer iets besteld en als je dan akkoord gaat met hun algemene voorwaarden krijg je de rest van je leven post van ze. Meestal zonder naam, maar 'aan de bewoners van'.
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post ... -ontvangen
U kunt zich dus aanmelden bij www.postfilter.nl maar soms is zelfs dat niet voldoende.
In dat geval kunt u BonPrix een standaardbrief sturen waarin u aangeeft geen reclame meer van ze te willen:
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbri ... medrukwerk
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post ... -ontvangen
U kunt zich dus aanmelden bij www.postfilter.nl maar soms is zelfs dat niet voldoende.
In dat geval kunt u BonPrix een standaardbrief sturen waarin u aangeeft geen reclame meer van ze te willen:
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbri ... medrukwerk
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28
Re: Verwerking retouren bij post
Dank voor je tip. Jammer dat de inschrijving slechts 5 jaar geldig is. Als ik post wil dan geef ik dat zelf wel aan.
Ik heb een sticker tegen ongeadresseerde reclame. Nu nog een sticker tegen geadresseerde reclame.....
Ik heb een sticker tegen ongeadresseerde reclame. Nu nog een sticker tegen geadresseerde reclame.....
Re: Verwerking retouren bij post
Nu vraag ik me af of er ook mensen zijn die "ongewenste post" wel willen hebben.
Re: Verwerking retouren bij post
'Reclame' is wat mij betreft gewoon een ander woord voor 'ongewenste post'. En ja, er zijn mensen die graag ongewenste post willen hebben. Ik moet er zelfs voor naar het gemeentehuis om aan te geven dat ik het niet wilgemist schreef:Nu vraag ik me af of er ook mensen zijn die "ongewenste post" wel willen hebben.
Re: Verwerking retouren bij post
liefdeisdeweg schreef:Krijg al maanden lang ongewenste post van Bron Prix. Post is van Sandd. Heb het voor de aardigheid al jaar lang retour gestuurd. Maar deze magazine blijft maar komen.
Hoe worden retouren eigenlijk verwerkt? Ook van andere instanties kom je lastig vanaf. Ik hoef geen ongewenste post!
Indien u poststukken welke door SANDD worden bezorgd, terug stuurt via de concurent PostNL, dan weet u net zo goed als wie dan ook wat er met die poststukken gebeurt.
Terug sturen heeft daarom geen enkele zin en zeker niet als dit voor de aardigheid gaat.
Even de "klantenservice" van het bedrijf bellen, als is het maar voor de aardigheid. en misschien heeft u dan ook nog wel succes !!
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28
Re: Verwerking retouren bij post
Sandd heeft met Postnl een afspraak.
Ook heb ik weleens de Sandd code en logo weggehaald. Tevens x retour gestuurd via de postbode met een sticker van PostNL.
Ook heb ik weleens de Sandd code en logo weggehaald. Tevens x retour gestuurd via de postbode met een sticker van PostNL.