LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ondeugdelijke Batavus Diva E-Go via de Fietsenconcurrent

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rimanibi
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2017 18:23

Ondeugdelijke Batavus Diva E-Go via de Fietsenconcurrent

Ongelezen bericht door Rimanibi »

Ik heb in februari 2017 een batavus diva ego gekocht bij de fietsenconcurrent en de fiets was vanaf het begin niet goed. Ze hebben hem 1 keer opgehaald en volgens hun moest het goed zijn. Dat was het niet dus heb ik weer gebeld . Ik kreeg te horen dat ik maar een erkende batavus dealer moest gaan en dat zij hem niet meer kwamen halen. Ik ben hier naar een zaak gegaan en zij hebben mij super geholpen . 3 keer gehaald en nooit een cent voor gevraagd. Hun conclusie is dat de fiets een storing heeft waar batavus mee bekent is en dat hij gecrediteerd moet worden. Helaas mogen zij en kunnen zij dit niet doen omdat ik hem daar niet heb gekocht en de fietsenconcurent in een ander rayon zit. De fietsenconcurent wil mijn fiets nu weer ophalen wat ik dus niet wil want er is namelijk niks aan te doen. De fietsenconcurent krijgt van mij een hele koude douche. Het enige wat ze moeten doen is mijn fiets retour nemen en dat doen ze dus niet.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ondeugdelijke Batavus Diva E-Go via de Fietsenconcurrent

Ongelezen bericht door thecure »

Tja, waarom niet meteen naar die zaak gegaan? De prijs gaf zeker weer de doorslag? Dan kun je zulke service verwachten.
Prijzenswaardig dat die zaak je ook nog geholpen heeft.
Als ik de eigenaar was dan konden die zogenaamde klanten de boom in. Op internet kopen maar als er problemen zijn, wel de stront opruimen.

Gesloten