LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Weekendje Genieten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Patrick H
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2017 14:50

Ervaringen met Weekendje Genieten

Ongelezen bericht door Patrick H »

Ik ben van de week gebelt door het bedrijf Weekendje Genieten. Ze beweren dat ik nog een geld bedrag aan ze verschuldigd ben. Ze zeggen dat ik in een telefoongesprek vorig jaar ergens meeingestemt heb. Daar zou een opname van zijn die ze me nog niet hebben laten horen. Het gene is ook nog eens dat ze me niet eens hadden mogen bellen vorig jaar omdat ik ingeschreven sta bij heg bel me niet register al een paar jaar. Met de opname zouden ze me gister terugbellen om die te laten horen, wat ze niet gedaan hebben. Ze hebben vorig jaar een keer geld van mijn bank rekening gehaard zonder mijn goedkeuren, dat heb ik dus snel door de bank terug laten storten. Maar nu beweren ze dus dat ik een schuld bij ze heb die opgelopen zou zijn tot boven de 200 euro, voor iets wat ik dus nooit van ze gehad heb. De manier van werken van dit bedrijf klopt dus van geen kant, en ook hoe je benaderd word zoder dat er een duidelijke uitleg gegeven word waar het om precies om gaat. Ik heb op internet gekeken, en ik zie bij verschillende sites diverse klachten tegen dit bedrijf die precies lijken op de mijne. Klachten bij klachtenkompas.nl en klacht.nl. Er word zelfs al gezegt dat het om een bedrijf gaat dat aan oplichting doet. Zijn er hier ook al klachten binnen gekomen over dit bedrijf? En wat is er te doen tegen dit bedrijf dat ze hiermee stoppen?
Laatst gewijzigd door Radar op 19 aug 2017 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Ervaringen met Weekendje Genieten

Ongelezen bericht door Harm.calc »


NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen met Weekendje Genieten

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het enige voordeel dat u heeft is dat er een getekende overeenkomst moet zijn. Als zij dat niet kunnen laten zien hoeft u niet te betalen.

Maar u praat over oplichting. Hoe is dit bedrijf aan uw gegevens gekomen, en helemaal aan uw bankrekeningnummer? Deze heeft u echt zelf gegeven in het telefoon gesprek toendertijd. Dus voordat u over oplichting spreekt, denk eerst zelf eens goed na aan wie u welke informatie geeft.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Ervaringen met Weekendje Genieten

Ongelezen bericht door hänschen klein »

U heeft nooit interesse gehad en gebruik gemaakt van deze aanbieding (GRATIS)?
Waar maakt u zich dan werkelijk zorgen over. Wij kunnen niet weten waarom u uw bankgegevens heeft doorgegeven.

Hoe werkt het?

Weekendje Genieten werkt met meerdere ervaren reisagenten om u te kunnen garanderen van de beste reis voor de scherpste prijs. Wanneer u zich aanmeldt voor een Weekendje Genieten lidmaatschap krijgt u allereerst een welkomstmail met uw speciale klantnummer. Het enige wat u hoeft te doen om gebruik te kunnen maken van onze reisadviseurs is een offerte aanvragen met uw speciale klantnummer in te vullen welke u met de welkomstmail worden toegezonden. Onze ervaren reisagenten zullen binnen 72 uur een offerte opstellen met meerdere opties voor de meest voordelige data welke voldoen aan al uw wensen. Wanneer u een keuze hebt gemaakt zullen wij u een factuur toesturen voor de desbetreffende reis, en zodra wij de betaling van u hebben ontvangen zullen we overgaan tot het definitief maken van uw boeking.

Daarnaast krijgt u als welkomstgeschenk een *GRATIS stedentrip voor 2 personen helemaal cadeau! Vraag uw offerte aan uit een van de 12 stedentrips. U zult binnen 24 uur uw reservingscode ontvangen

Piega
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2017 16:32

Re: Ervaringen met Weekendje Genieten

Ongelezen bericht door Piega »

Beste,

Heb inmiddels vandaag een nieuwe incasso ontvangen van 145 Euro. (Zie mijn topic in link van Harm). Nu van Business Collect B.V. Van de oude incasso nooit meer iets van gehoord. Praten kun je niet met deze bedrijven zijn er op getraind om je te onderbreken en je te wijzen op. Had nu een vriendelijke benadering geprobeerd. Ik heb maar op gehangen. Ik wacht op het volgende incasso bureau over een half jaartje.

Ik zie weekendje genieten ook nergens geregistreerd staan. Telefoon nummers zijn niet in gebruik via de site. Pfff lekker laten gaan. Mooi onderwerp voor een programma opgelicht of iets dergelijks...

Gesloten