LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ps4 15 maanden actie voor 49,99

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

Mijn Klacht:
Gelijksoortige ervaring gehad met promotie van 12mnd + 3 mnd voor 49,99 euro. Betaling gedaan op zondag maar geen PS Plus, betaling was wel van de rekening afgehaald. Direct per mail contact opgenomen.Een dag later per mail een nochalant mailtje dat het in mijn digitale portomonnee zit.
Gevraagd of ze de actie konden regelen waar ik voor betaald had, echter was dit niet meer mogelijk. Ik had vervolgens medegedeeld dat wij in een digitaal tijdperk leven en dat er best wat mogelijk was. Hierop een dag later een mail gekregen met een standaard antwoord en met de mededeling dat ik snel voor 31-08-2017 de 12 maanden Plus moest kopen anders moest ik meer gaan betalen. Dag later op mijn reactie hierop een standaard mail gehad waar ik u niet mee vermoei. Ieder geval geen excuses in de mailtjes of een oplossing of een tegemoetkoming. Ik bestel ieder geval bij de PS store niets meer digitaals in de toekomst.

Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon krijg waar ik voor betaald heb is er niks aan de hand maar ze reageren zo nonchalant Alsof de koper dom is en hun brilliant zijn , tussenweg is er niet te vinden
De klacht heb ik gekopieerd van iemand hier die exact t zelfde probleem heeft , wie is hier dan aansprakelijk voor ? Die 49,99 ben ik sowieso kwijt want terugstorten doen ze niet .

Hallo zie het zwaar in blijkbaar hecht sony zich weinig aan zijn vaste klanten, ze vragen om een overschrijvingsbewijs waarop staat dat ik de actie aanvraag,die heb ik niet, deposite 49,99 word vermeld in mijn portomonee ipv de naam en afzender na verschillende mailtjes heen en weer, en waarbij ik duidelijk laat zien dat het om de promotie actie gaat: 1 binnen de vervaldatum van promotieactie 2 hetzelfde bedrag 49,99 3 mail van sony waarbij ik informatie van de promotie vraag,en ja werd gezegt dat de actie ingaat wanneer je oude abbonement afloopt contactpersoon daar was niels 4 mijn betalingsverkeer al 10 jaar automatische wordt afgeschreven van giro naar portomonee naar de verkoper ,wat nu ineens 1x extra bevesteging nodig heeft om te worden afgeschreven 5 en er staat duidelijk in mijn gegevens dat mijn abbonement en de te betalen vooruitbestelde content automatische betalen op JA staat 6 de transactie van de betaling aan sony staan in de betalingskenmerken zijn cijfers maar daarin staat verwerkt waar en wat de betaling is. nu heeft sony dit in de kleine lettertjes gezet op de promotieactie (de tussenbetaling moet u zelf doen vanuit u portomonee) dit terwijl ik al 10 jaar alles automatische betaal en nog nooit de tussenbetaling zelf moest doen. de punten die ik opnoem daaruit kan je opmaken qua datum en betalingskenmerken dat dit om de promotieactie gaat. en verdacht vindt ik ook waarom ze om een bevestegingsmailtje vragen over de aanvraag van de actie, (bij de betaling van 49,99 hoort in de portomonee de naam en actie waar het om gaat als betalingskenmerk te staan nu staat er alleen deposite 49.99) VERDACHT! aantonen kan dus niet ,en hier blijven ze op hameren!! kreeg dit als antwoord na al dit uitgelegt te hebben en foto s ervan heb opgestuurd Bedankt voor je contact met PlayStation Support. Zoals in eerdere mails aangegeven kunnen wij je alleen helpen als je een transactiebevestiging hebt van het aankopen van PlayStation Plus. Met alleen het opwaarderen van de PlayStation Portemonnee kom je niet in aanmerking voor de promotie. Dit is hoe de promotie in onze PlayStation Store stond, hier kunnen wij geen verandering in brengen. Hoewel we begrijpen dat dit niet de uitkomst is die je zocht, kunnen we bevestigen dat dit ons uiteindelijke standpunt is. Het heeft dus helaas ook geen zin om ons hierover te blijven contacteren, tenzij je een transactiebevestiging van de aankoop van PlayStation Plus hebt. verdacht en schandalig dat hier geen tussenweg in zit , aan beide partijen zijn fouten gemaakt alleen kost t mij 49,99 en sony geen cent en terugstorten zit er ook niet in waarbij je verplicht bent het bij hun moet uitgeven.
Laatst gewijzigd door Sanderwess op 07 okt 2017 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.


NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Die oplossing kunnen wij hier niet voor u maken. Daarvoor zal u bij diegene moeten zijn waar die actie liep.

Maar als ik het goed begrijp wilde u op de laatste actiedag iets bestellen en na betaling kreeg u dit niet meteen. Dus direct op zondag contact opgenomen en een dag laten een bericht dat het betaalde geld in uw digitale portemonnee zit. Aan wie heeft u dan wat betaald? Heeft u iets gekocht, of heeft u geld ergens online opgezet om daarmee te kunnen betalen? Als u het product gekocht heeft moet u een bevestigingsmail ontvangen hebben waarop staat dat er betaald is.

Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

Meer info toegevoegd ivm de promotie actie 15 maanden voor 49,99 .

Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

NeoDutchio schreef:Die oplossing kunnen wij hier niet voor u maken. Daarvoor zal u bij diegene moeten zijn waar die actie liep.

Maar als ik het goed begrijp wilde u op de laatste actiedag iets bestellen en na betaling kreeg u dit niet meteen. Dus direct op zondag contact opgenomen en een dag laten een bericht dat het betaalde geld in uw digitale portemonnee zit. Aan wie heeft u dan wat betaald? Heeft u iets gekocht, of heeft u geld ergens online opgezet om daarmee te kunnen betalen? Als u het product gekocht heeft moet u een bevestigingsmail ontvangen hebben waarop staat dat er betaald is.
heb mijn klacht wat aangepast wat meer info aanwezig qua betalingen etc

Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

hallo ja om deze actie gaat het inderdaad gr

Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

breien schreef:
Sanderwess schreef:Mijn Klacht:
Gelijksoortige ervaring gehad met promotie van 12mnd + 3 mnd voor 49,99 euro..
Naarr welke gelijksoortige ervaring met promotie verwijst u?
hallo, is niet van toepassing , verwijst naar iets anders , dit bericht heb ik geknipt en geplakt gr

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Sanderwess schreef:Mijn Klacht:
Gelijksoortige ervaring gehad met promotie van 12mnd + 3 mnd voor 49,99 euro. Betaling gedaan op zondag maar geen PS Plus, betaling was wel van de rekening afgehaald. Direct per mail contact opgenomen.Een dag later per mail een nochalant mailtje dat het in mijn digitale portomonnee zit.
Gevraagd of ze de actie konden regelen waar ik voor betaald had, echter was dit niet meer mogelijk. Ik had vervolgens medegedeeld dat wij in een digitaal tijdperk leven en dat er best wat mogelijk was. Hierop een dag later een mail gekregen met een standaard antwoord en met de mededeling dat ik snel voor 31-08-2017 de 12 maanden Plus moest kopen anders moest ik meer gaan betalen. Dag later op mijn reactie hierop een standaard mail gehad waar ik u niet mee vermoei. Ieder geval geen excuses in de mailtjes of een oplossing of een tegemoetkoming. Ik bestel ieder geval bij de PS store niets meer digitaals in de toekomst.

Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon krijg waar ik voor betaald heb is er niks aan de hand maar ze reageren zo nonchalant Alsof de koper dom is en hun brilliant zijn , tussenweg is er niet te vinden
De klacht heb ik gekopieerd van iemand hier die exact t zelfde probleem heeft , wie is hier dan aansprakelijk voor ? Die 49,99 ben ik sowieso kwijt want terugstorten doen ze niet .

Hallo zie het zwaar in blijkbaar hecht sony zich weinig aan zijn vaste klanten, ze vragen om een overschrijvingsbewijs waarop staat dat ik de actie aanvraag,die heb ik niet, deposite 49,99 word vermeld in mijn portomonee ipv de naam en afzender na verschillende mailtjes heen en weer, en waarbij ik duidelijk laat zien dat het om de promotie actie gaat: 1 binnen de vervaldatum van promotieactie 2 hetzelfde bedrag 49,99 3 mail van sony waarbij ik informatie van de promotie vraag,en ja werd gezegt dat de actie ingaat wanneer je oude abbonement afloopt contactpersoon daar was niels 4 mijn betalingsverkeer al 10 jaar automatische wordt afgeschreven van giro naar portomonee naar de verkoper ,wat nu ineens 1x extra bevesteging nodig heeft om te worden afgeschreven 5 en er staat duidelijk in mijn gegevens dat mijn abbonement en de te betalen vooruitbestelde content automatische betalen op JA staat 6 de transactie van de betaling aan sony staan in de betalingskenmerken zijn cijfers maar daarin staat verwerkt waar en wat de betaling is. nu heeft sony dit in de kleine lettertjes gezet op de promotieactie (de tussenbetaling moet u zelf doen vanuit u portomonee) dit terwijl ik al 10 jaar alles automatische betaal en nog nooit de tussenbetaling zelf moest doen. de punten die ik opnoem daaruit kan je opmaken qua datum en betalingskenmerken dat dit om de promotieactie gaat. en verdacht vindt ik ook waarom ze om een bevestegingsmailtje vragen over de aanvraag van de actie, (bij de betaling van 49,99 hoort in de portomonee de naam en actie waar het om gaat als betalingskenmerk te staan nu staat er alleen deposite 49.99) VERDACHT! aantonen kan dus niet ,en hier blijven ze op hameren!! kreeg dit als antwoord na al dit uitgelegt te hebben en foto s ervan heb opgestuurd Bedankt voor je contact met PlayStation Support. Zoals in eerdere mails aangegeven kunnen wij je alleen helpen als je een transactiebevestiging hebt van het aankopen van PlayStation Plus. Met alleen het opwaarderen van de PlayStation Portemonnee kom je niet in aanmerking voor de promotie. Dit is hoe de promotie in onze PlayStation Store stond, hier kunnen wij geen verandering in brengen. Hoewel we begrijpen dat dit niet de uitkomst is die je zocht, kunnen we bevestigen dat dit ons uiteindelijke standpunt is. Het heeft dus helaas ook geen zin om ons hierover te blijven contacteren, tenzij je een transactiebevestiging van de aankoop van PlayStation Plus hebt. verdacht en schandalig dat hier geen tussenweg in zit , aan beide partijen zijn fouten gemaakt alleen kost t mij 49,99 en sony geen cent en terugstorten zit er ook niet in waarbij je verplicht bent het bij hun moet uitgeven.

Tja.... Dat is gewoon pech, je hebt geen overeenkomst met Sony voor de actie (tenminste dit kun je niet bewijzen). Terugstorten doen ze niet.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U betaald uw abonnement middels een automatische incasso. U wilt iets extra's hebben dat apart betaald moet worden. Eerst zegt u dat u het overschrijft, dan begint u over automatische incasso en dan blijkt dat u niets overgemaakt hebt. U hebt een aankoop willen doen die via een online portemonnee betaald moet worden. U heeft wel geld hierin, maar heeft er nog niet mee betaald. Dat is hetzelfde als dat ik 10 euro in mijn portemonnee stop om naar een winkel te gaan. Als ik aan de kassa sta moet ik wel het geld eruit halen om te betalen. Ik kan niet zeggen dat ik net 10 euro gepind hebt en in mijn portemonnee gestoken heb.

Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

Even goed lezen wat ik uitleg aub!

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door gemist »

Heb je dat geld niet overgemaakt naar je digitale portemonnee en vervolgens geen aktie meer hebt ondernomen? Zo komt het namelijk op mij over.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Sanderwess schreef:Even goed lezen wat ik uitleg aub!
Je verhaal is nogal rommelig en hierdoor erg onduidelijk. Daarnaast heb je wat je van een andere klachten site hebt gekopieerd en jouw eigen verhaal. Het komt nogal warrig over...

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door gemist »

sylvesterb schreef:
Sanderwess schreef:Even goed lezen wat ik uitleg aub!
Je verhaal is nogal rommelig en hierdoor erg onduidelijk...Het komt nogal warrig over...
Sterker nog: ik kàn het niet eens lezen. Lettersoep, met lekkere willekeurige interpuncties. ..

vlietjvan
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 sep 2017 13:17

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door vlietjvan »

Er is geen touw aan vast te knopen.
Het lijkt er in ieder geval op dat u, om gebruik te maken van een actie, uw online tegoed hebt opgewaardeerd.
Daarna had u alsnog het actie product moeten aanschaffen en betalen met uw online tegoed.
Die laatste stap schijnt u niet te hebben uitgevoerd.

Als dit niet is hoe het is gegaan, dan graag uw eerste bericht aanpassen.
Ga er even rustig voor zitten, noem alleen de feiten. In de laatste alinea kunt u vertellen wat u had gedacht/verwacht dat er zou gebeuren.

Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

vlietjvan schreef:Er is geen touw aan vast te knopen.
Het lijkt er in ieder geval op dat u, om gebruik te maken van een actie, uw online tegoed hebt opgewaardeerd.
Daarna had u alsnog het actie product moeten aanschaffen en betalen met uw online tegoed.
Die laatste stap schijnt u niet te hebben uitgevoerd.

H

Als dit niet is hoe het is gegaan, dan graag uw eerste bericht aanpassen.
Ga er even rustig voor zitten, noem alleen de feiten. In de laatste alinea kunt u vertellen wat u had gedacht/verwacht dat er zou gebeuren.
hallo zo is het inderdaad gegaan actie besteld en niet gekregen omdat ik niet de betaling uit mijn portemonnee gedaan heb, dit terwijl ik 10 jaar lang alles automatische laat betalen en nooit een tweede bevestiging hoefde te doen , heb gevraagd of de actie ingaat wanneer mijn huidige contract is verlopen en ja werd mijn gezegt ( dit mailtje heb ik bewaard) . Na een paar dagen keek ik Mn ps+ abbonement na en zag ik49,99 in mijn portemonnee staan , wou de specificatie bekijken wat ik altijd krijg als ik wat koop san staat er deposito 49,99 verder niks geen afzender of adres of iets waar je ziet waar t geld van is gestort ( heb ik copie van betalingsverkeer) hier gaat t fout , als ik probeer uit te leggen aan Sony wat er aan de hand is ,geen oplossing is er te vinden mijn geld ben ik dus kwijt , heb blauwe vingers van het typen zodoende had ik Mn berichtjes geknipt en geplakt excuus

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heeft u voor het extra pakket dan ook een automatische incasso afgegeven? Dat het andere automatisch gaat wil niet zeggen dat dit ook zo gaat.

Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

NeoDutchio schreef:Heeft u voor het extra pakket dan ook een automatische incasso afgegeven? Dat het andere automatisch gaat wil niet zeggen dat dit ook zo gaat.
hallo, dat is het hem nou juist betaal 10 jaar alles automatische ,heb de actie besteld en daar mijn persoonlijke gegevens van mijn gewone bank ingevuld en ervanuit gaande dat ps+ Het bedrag dan automatische overschrijft van mijn portemonnee wat ze altijd al doen, tevens nagevraagd, heb namelijk al ps+ en werd via de mail gezegt wanneer je huidige abbonement verloopt dit automatische verlengt word met de 15 maanden actie,en zover ik het goed begrijp “vooruit bestelde content wat betaald moet worden vanuit portemonnee” heb ik op “ja” staan.ik herken mijn fout maar er zit bij Sony geen duidelijkheid in qua betalingen van vaste klanten die automatische betalen .heb mail van Sony bewaard over de 15 maanden actie waar ik dit uitleg en het allemaal goed was (had nog geen geld overgemaakt op dat moment) deze mail gaf de doorslag om de actie te kopen

Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

Sanderwess schreef:
NeoDutchio schreef:Heeft u voor het extra pakket dan ook een automatische incasso afgegeven? Dat het andere automatisch gaat wil niet zeggen dat dit ook zo gaat.
hallo, dat is het hem nou juist betaal 10 jaar alles automatische ,heb de actie besteld en daar mijn persoonlijke gegevens van mijn gewone bank ingevuld en ervanuit gaande dat ps+ Het bedrag dan automatische overschrijft van mijn portemonnee wat ze altijd al doen, tevens nagevraagd, heb namelijk al ps+ en werd via de mail gezegt wanneer je huidige abbonement verloopt dit automatische verlengt word met de 15 maanden actie,en zover ik het goed begrijp “vooruit bestelde content wat betaald moet worden vanuit portemonnee” heb ik op “ja” staan.ik herken mijn fout maar er zit bij Sony geen duidelijkheid in qua betalingen van vaste klanten die automatische betalen .heb mail van Sony bewaard over de 15 maanden actie waar ik dit uitleg en het allemaal goed was (had nog geen geld overgemaakt op dat moment) deze mail gaf de doorslag om de actie te kopen
Hopelijk komen jullie wel uit deze lettersoep , misschien onduidelijk dat komt omdat ik mijn punt probeer uit te leggen wat nogal ingewikkeld ( voor mij) is ,en er gefrustreerd van raak omdat ze gewoon niet willen luisten en alles afpoeieren wat ik ook zeg , gr

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Sanderwess schreef:
NeoDutchio schreef:Heeft u voor het extra pakket dan ook een automatische incasso afgegeven? Dat het andere automatisch gaat wil niet zeggen dat dit ook zo gaat.
hallo, dat is het hem nou juist betaal 10 jaar alles automatische ,heb de actie besteld en daar mijn persoonlijke gegevens van mijn gewone bank ingevuld en ervanuit gaande dat ps+ Het bedrag dan automatische overschrijft van mijn portemonnee wat ze altijd al doen, tevens nagevraagd, heb namelijk al ps+ en werd via de mail gezegt wanneer je huidige abbonement verloopt dit automatische verlengt word met de 15 maanden actie,en zover ik het goed begrijp “vooruit bestelde content wat betaald moet worden vanuit portemonnee” heb ik op “ja” staan.ik herken mijn fout maar er zit bij Sony geen duidelijkheid in qua betalingen van vaste klanten die automatische betalen .heb mail van Sony bewaard over de 15 maanden actie waar ik dit uitleg en het allemaal goed was (had nog geen geld overgemaakt op dat moment) deze mail gaf de doorslag om de actie te kopen
Dat is geen antwoord op mijn vraag. U gaat er van uit dat het automatisch afgeboekt wordt, maar heeft u ook een akkoord gegeven voor automatische incasso? Dat u voorheen automatisch betaalde wil niet zeggen dat dit ook automatisch gaat. U gaat een nieuw abonnement aan, dat moet u zelf akkoord geven voor de incasso. Dat iets betaald moet worden uit de online portemonnee wil niet zeggen dat zij het eruit halen.

Sanderwess
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2017 17:58

Re: ps4 15 maanden actie voor 49,99

Ongelezen bericht door Sanderwess »

NeoDutchio schreef:
Sanderwess schreef:
NeoDutchio schreef:Heeft u voor het extra pakket dan ook een automatische incasso afgegeven? Dat het andere automatisch gaat wil niet zeggen dat dit ook zo gaat.
hallo, dat is het hem nou juist betaal 10 jaar alles automatische ,heb de actie besteld en daar mijn persoonlijke gegevens van mijn gewone bank ingevuld en ervanuit gaande dat ps+ Het bedrag dan automatische overschrijft van mijn portemonnee wat ze altijd al doen, tevens nagevraagd, heb namelijk al ps+ en werd via de mail gezegt wanneer je huidige abbonement verloopt dit automatische verlengt word met de 15 maanden actie,en zover ik het goed begrijp “vooruit bestelde content wat betaald moet worden vanuit portemonnee” heb ik op “ja” staan.ik herken mijn fout maar er zit bij Sony geen duidelijkheid in qua betalingen van vaste klanten die automatische betalen .heb mail van Sony bewaard over de 15 maanden actie waar ik dit uitleg en het allemaal goed was (had nog geen geld overgemaakt op dat moment) deze mail gaf de doorslag om de actie te kopen
Dat is geen antwoord op mijn vraag. U gaat er van uit dat het automatisch afgeboekt wordt, maar heeft u ook een akkoord gegeven voor automatische incasso? Dat u voorheen automatisch betaalde wil niet zeggen dat dit ook automatisch gaat. U gaat een nieuw abonnement aan, dat moet u zelf akkoord geven voor de incasso. Dat iets betaald moet worden uit de online portemonnee wil niet zeggen dat zij het eruit halen.
Daar ging ik dus wel van uit,betalingen zoals altijd en nu ineens moet ik twee keer overschrijven via via .
Dit schiet ook niet op , laat maar zitten krijg hier alleen maar hoofdpijn van bedankt voor de moeite

Gesloten