LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL haal- en brengservice: post paar keer niet aangekomen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Eliz1
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2018 14:41

PostNL haal- en brengservice: post paar keer niet aangekomen

Ongelezen bericht door Eliz1 »

Wij hebben een postbus en daarbij een haal- en brengservice contract afgesloten. Nu hebben wij al 2x de post niet bezorgd gekregen.

Ik heb gemaild, ge-appt, getelefoneerd en uiteindelijk een echte brief geschreven met daarin mijn klacht.

Ze stellen dat ze niet kunnen herleiden waardoor het misgaat en dat ze in het vervolg beter zullen opletten.

Echter, met de post zijn verschillende brieven niet aangekomen o.a. van de belastingdienst waardoor wij reactietermijnen niet hebben kunnen handhaven en niet meer in bezwaar kunnen gaan. Zij stellen dat de fouten waarschijnlijk aan de verzender liggen en adviseren dat alle brieven via track en trace verzonden worden. Verder wordt er geen actie ondernomen, terwijl wij wel een behoorlijke schade post hebben doordat de voorlopige aanslag een definitieve aanslag is geworden.

Ik vraag me af of hier iets tegen te doen is én of er nog meer mensen zijn die iets soortgelijks hebben ondervonden met de haal en brengservice van PostNl.

eaverboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2018 18:48

Re: PostNL haal- en brengservice: post paar keer niet aangekomen

Ongelezen bericht door eaverboom »

Ik heb op 2 december 2017 een pakketje naar Oostenrijk gestuurd. Portokosten € 9,31.
Op 9 december 2017 heb ik een pakketje naar Duitsland en één naar Oostenrijk gestuurd. Portokosten 2x € 9,31 = € 18,62.
Alledrie de pakketjes zijn niet aangekomen.
De pakketjes heb ik afgegeven en betaald bij de Plus Supermarkt in Almelo.
Daar heb ik vanmorgen gereclameerd, maar ze verwezen me door naar Post.nl.
Met Post.nl heb ik zojuist gechat en daar heb ik mijn ongenoegen geuit en hen gevraagd mij in ieder geval de portokosten terug te boeken (het geld voor de cadeaus ben ik kwijt en ik begrijp dat ik dat niet kan reclameren, want dat had ik de pakketjes aangetekend moeten versturen). Dit was niet mogelijk volgens de chatdame van Post.nl en ze verwezen me naar de algemene voorwaarden.
Ik vind ik zo ongehoord. Alledrie de pakketjes zijn niet aangekomen (inmiddels minimaal 7 weken geleden verzonden).
Moet ik maar accepteren dat ik € 27,93 heb betaald voor diensten die niet verleend zijn? Is hier niets aan te doen???
Graag hoor ik of er nog iets is wat ik kan doen, of wat Radar voor me kan doen.
Met vriendelijke groet,
E. Verboom
Laatst gewijzigd door Radar op 25 jan 2018 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bijlage verwijderd

Gesloten