PostNL haal- en brengservice: post paar keer niet aangekomen
Geplaatst: 09 jan 2018 14:51
Wij hebben een postbus en daarbij een haal- en brengservice contract afgesloten. Nu hebben wij al 2x de post niet bezorgd gekregen.
Ik heb gemaild, ge-appt, getelefoneerd en uiteindelijk een echte brief geschreven met daarin mijn klacht.
Ze stellen dat ze niet kunnen herleiden waardoor het misgaat en dat ze in het vervolg beter zullen opletten.
Echter, met de post zijn verschillende brieven niet aangekomen o.a. van de belastingdienst waardoor wij reactietermijnen niet hebben kunnen handhaven en niet meer in bezwaar kunnen gaan. Zij stellen dat de fouten waarschijnlijk aan de verzender liggen en adviseren dat alle brieven via track en trace verzonden worden. Verder wordt er geen actie ondernomen, terwijl wij wel een behoorlijke schade post hebben doordat de voorlopige aanslag een definitieve aanslag is geworden.
Ik vraag me af of hier iets tegen te doen is én of er nog meer mensen zijn die iets soortgelijks hebben ondervonden met de haal en brengservice van PostNl.
Ik heb gemaild, ge-appt, getelefoneerd en uiteindelijk een echte brief geschreven met daarin mijn klacht.
Ze stellen dat ze niet kunnen herleiden waardoor het misgaat en dat ze in het vervolg beter zullen opletten.
Echter, met de post zijn verschillende brieven niet aangekomen o.a. van de belastingdienst waardoor wij reactietermijnen niet hebben kunnen handhaven en niet meer in bezwaar kunnen gaan. Zij stellen dat de fouten waarschijnlijk aan de verzender liggen en adviseren dat alle brieven via track en trace verzonden worden. Verder wordt er geen actie ondernomen, terwijl wij wel een behoorlijke schade post hebben doordat de voorlopige aanslag een definitieve aanslag is geworden.
Ik vraag me af of hier iets tegen te doen is én of er nog meer mensen zijn die iets soortgelijks hebben ondervonden met de haal en brengservice van PostNl.