LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BonPrix: verplicht vooruit betalen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lauwrens
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2018 20:23

BonPrix: verplicht vooruit betalen

Ongelezen bericht door Lauwrens »

Bonprix

Net met ze gebeld, moet nu eerst vooruit betalen, was vorig jaar nooit zo, kon eerst bestellen dan na 14 dagen voldoen. [naam verwijderd] van de klantenservice wist te vertellen dat de financiële afdeling deze beslissing te hebben genomen omdat 4 van de 5 artikelen terug kwamen.
Ik gaf aan dat de meeste bestelde artikelen niet de juiste kleur hadden, terwijl hun foto de juiste kleur leek te zijn.
Daarnaast bleek vaak het model van de kleding bij het passen tegen te vallen, ook de kwaliteit van het kledingstuk kon tegenvallen.
Mijn vraag aan u kunnen zij dit beslissen en is dit juridisch geoorloofd, ik heb al meer dan 1 jaar een account bij hen en nog nooit zoiets meegemaakt.

Graag ontvang ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Lauwrens Wiersma.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 feb 2018 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: BonPrix: verplicht vooruit betalen

Ongelezen bericht door mahadma »

Een webshop mag uiteraard alleen en uitsluitend leveren na betaling, waarom niet? Ze zullen te veel en te vaak problemen gehad hebben in welke vorm dan ook. Dus bestellen, en als het niet oké is, moeten ze binnen 14 dagen terugstorten op de rekening waarmee de ideal betaald is.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: BonPrix: verplicht vooruit betalen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent niet verplicht om vooruit te betalen, u bent immers ook niet verplicht om bij Bon Prix te bestellen.

Als u het niet eens bent met de gestelde voorwaarden kunt u zo bij andere (web) winkels terecht.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: BonPrix: verplicht vooruit betalen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En hebt u dan één keer vier van de vijf artikelen geretourneerd? Of is dat meerdere keren voorgekomen?

mh73

Re: BonPrix: verplicht vooruit betalen

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik krijg af en toe een kortingscode van BonPrix vanwege de weinige retouren. En dat terwijl er bij ons ook weleens wat terug gaat.
Ik koop er al jaren. Achteraf betalen is nooit een probleem geweest.

Gesloten