LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] winkel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
thea01
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mar 2015 16:18

Re: winkel

Ongelezen bericht door thea01 »

yan schreef:
Geachte Thea,
Het spijt ons te moeten horen dat u helaas met uw scootmobiel niet gemakkelijk in onze winkels kunt komen door de smalle gangpaden.
Na uw reactie is een adviesbureau hard aan de slag gegaan en heeft tot een mooie nieuwe winkel-indeling kunnen komen.
Dit betekend natuurlijk wel dat we 30% minder producten in onze winkel kunnen plaatsen, waardoor we verwachten dat onze omzet zal halveren.
Dit hebben we natuurlijk graag over voor een klant welke een artikel Móet kopen,

Door de verwachte omzet daling kunnen we deze winkel echter nog maar enkele maanden open houden, kunt u ons aangeven wat het volgende filiaal wordt welke we voor u moeten aanpassen? Dan doen we dat natuurlijk graag.

P.s. we zullen de werknemers welke hierdoor hun baan verliezen uw adres toezenden.
Bovenstaande zou zo maar een passende reactie van de winkel kunnen zijn.
Hopelijk snap u nu een beetje dat het niet zo eenvoudig is.
ik begrijp dat het niet makkelijk is maar ik heb nu wel in de gaten dat je in nederland beter niet invalide kunt worden want dan kan je nergens meer terecht. vorig jaar heeft iemand anders het aangekaart toen is het goed gegaan en nu is het weer mis. maar waar ik nu het meest kwaad om ben jullie hebben allemaal een grote mond over het hoe en niet maar maar die brief die je als voorbeeld neemt is belachelijk. zelfs met een rollator kan je niet in die winkels komen. en zoals gezegd ik hoef niet meteen een oplossing kan ook niet maar wat ik wel wil is dat zij een reactie gaan geven en dan met mij mij en andere om tafel te zitten om tot een oplossing. de oplossing van medewerkers naar buiten laten komen helpt niet ik heb wat gevraagd en ze gaan gewoon door met kletsen. maar ik weet nu al dat radar alleen maar aan zich zelf denkt en niet aan mensen die niet veel meer kunnen

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: winkel

Ongelezen bericht door mahadma »

zelfs met een rollator kan je niet in die winkels komen.

Bij ons in de kruidvat kan je best met een rollator binnenkomen. Dus u moet wel een erg brede rollator hebben als dat niet kan.

en zoals gezegd ik hoef niet meteen een oplossing kan ook niet maar wat ik wel wil is dat zij een reactie gaan geven en dan met mij mij en andere om tafel te zitten om tot een oplossing.

Die oplossing zit niet de winkelformule, dus verloren energie. Iedereen heeft wel "iets", dus als we met al die "ietsen" alle winkels en gebouwen 100% toegankelijk zouden kunnen maken is NL totaal onveilig. (voorbeeld:bij ons in de flat woont iemand met een elec rolstoel. Daarom gaat de buitendeur als mevrouw van binnen naar buiten open met een sensor. Maar vanwege de extra lange tijd blijft die deur nu bijna 40 seconden openstaan ipv 15 sec. Er zijn inmiddels als 2 inbraken geweest sinds de nieuwe deur)

de oplossing van medewerkers naar buiten laten komen helpt niet

Gewoon iemand, een passant even vragen, dan doen ze dat zeker voor iedereen.

ik heb wat gevraagd en ze gaan gewoon door met kletsen.

Kennelijk was er iets te bespreken, u heeft niet gehoord wat ze zeiden.

maar ik weet nu al dat radar alleen maar aan zich zelf denkt en niet aan mensen die niet veel meer kunnen

U bent hier op het forum en dat is niet de redactie.

ÉÉN VRAAG:

Wat is nu precies dat ene artikel wat ze alleen daar (zouden hebben? Als u dat even doorgeeft, dan kunnen wij voor u zoeken waar en of hoe u er wèl aan kunt komen.

Maar kijk eens anders naar het feit dat u iets niet kunt. Als je 18 min ben mag je niet zelfstandig autorijden, als je extra dun of dik of lang of kort bent, heb je een probleem. Zoek het niet in problemen (zoeken) maar in oplossingen!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: winkel

Ongelezen bericht door moederslink »

Juist in Nederland is heel veel aangepast voor de minder validen , overal, bij en in het OV, winkels, scholen, kantoren , overheidsgebouwen etc , etc.
Dus daar kunt u gewoon blij mee zijn.
Dat nu uitgerekend deze Kruidvat niet toegankelijk voor u is is jammer.
En met een rollator kun je er echt wel tussendoor laveren.

Wat wilt u dan als oplossing??
U meent het serieus om met de directie om de tafel te gaan zitten en dat deze winkel dan wordt aangepast ?
Probeert u idd aub in oplossingen te denken en niet in problemen.
Wat is er mis met even iemand anders de boodschap laten doen?
Laatst gewijzigd door moederslink op 07 feb 2018 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.

thea01
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mar 2015 16:18

Re: winkel

Ongelezen bericht door thea01 »

yan schreef:
Geachte Thea,
Het spijt ons te moeten horen dat u helaas met uw scootmobiel niet gemakkelijk in onze winkels kunt komen door de smalle gangpaden.
Na uw reactie is een adviesbureau hard aan de slag gegaan en heeft tot een mooie nieuwe winkel-indeling kunnen komen.
Dit betekend natuurlijk wel dat we 30% minder producten in onze winkel kunnen plaatsen, waardoor we verwachten dat onze omzet zal halveren.
Dit hebben we natuurlijk graag over voor een klant welke een artikel Móet kopen,

Door de verwachte omzet daling kunnen we deze winkel echter nog maar enkele maanden open houden, kunt u ons aangeven wat het volgende filiaal wordt welke we voor u moeten aanpassen? Dan doen we dat natuurlijk graag.

P.s. we zullen de werknemers welke hierdoor hun baan verliezen uw adres toezenden.
Bovenstaande zou zo maar een passende reactie van de winkel kunnen zijn.
Hopelijk snap u nu een beetje dat het niet zo eenvoudig is.
ik vraag er niet om dat er smaller paden moeten komen absoluut niet. maar wat te denken als iedereen maar online gaat bestellen en niemand naar de winkel gaan er toch ook mensen weg. ik heb kruidvat een voorstel gedaan dat ze alles kunnen laten maar dat ze alle aanbiedingen en zo in 1 of 2 paden kunnen doen desnoods 3 maar dat de andere paden voor iedereen toegankelijk is dus ook voor invaliden maar daar krijg ik niet eens antwoord op.maar wat ik heel erg vind is dat iedereen maar denkt van dan ga je toch naar een andere winkel toe als die er niet is en je bent afhankelijk van je scootmobiel kan je dus nergens meer heen

thea01
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mar 2015 16:18

Re: winkel

Ongelezen bericht door thea01 »

moederslink schreef:Juist in Nederland is heel veel aangepast voor de minder validen , overal, bij en in het OV, winkels, scholen, kantoren , overheidsgebouwen etc , etc.
Dus daar kunt u gewoon blij mee zijn.
Dat nu uitgerekend deze Kruidvat niet toegankelijk voor u is is jammer.
En met een rollator kun je er echt wel tussendoor laveren.

Wat wilt u dan als oplossing??
U meent het serieus om met de directie om de tafel te gaan zitten en dat deze winkel dan wordt aangepast ?
Probeert u idd aub in oplossingen te denken en niet in problemen.
Wat is er mis met even iemand anders de boodschap laten doen?
ik heb verderop een reactie met een voorstel en daar zou ik graag van het kruidvat een reactie op willen hebben dat zou iets perfects kunnen zijn

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: winkel

Ongelezen bericht door mahadma »

Dus u denkt serieus dat alleen door en voor u alle 920 winkels in NL en 240 in België allemaal veranderd zouden gaan worden. Want er zijn in andere steden ook scootmobielgebruikers, denk ik zomaar. Kansloze missie, Thea.

Maar wat is nu dat ene unieke artikel wat u alleen kunt kopen bij de kruidvat winkel? Daar geeft u nog steeds geen antwoord op.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: winkel

Ongelezen bericht door moederslink »

Nu overdrijft u toch _____ niet iedereen bestelt online, dus de fysieke Kruidvat blijft heus wel en hoezo kunt u dan nergens meer heen?
Scootmobiels zie je overal in het straatbeeld en kunnen bijna overal in komen, alleen nou net niet bij dit Kruidvat.

En uw voorstel___1-2 paden met aanbiedingen ___gaat niet werken, want hoe dan ook zult u de winkel dan toch door moeten om bij de kassa te komen?

En nogmaals wat is er mis om het even aan iemand anders te vragen?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: winkel

Ongelezen bericht door scontra »

thea01 schreef:ik begrijp iets niet helemaal als ik wat wil hebben van het kruidvat omdat dat de enige winkel is waar ik iets kan kopen
Hoe heeft u dat dan in het (recente) verleden gedaan ?

R. Proctor
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 feb 2018 13:48

Re: winkel

Ongelezen bericht door R. Proctor »

Het valt me steeds meer op dat mensen die een handicap steeds meer beginnen te roepen ik word gediscrimineerd omdat ik een handicap heb, deze mensen zouden eens gewoon bij elke keer dat ze dat roepen een boete moeten krijgen 500 euro.
Een winkel is gemaakt om winst te maken en niet om het iedereen perfect naar zijn zin te maken.
Een scootmobiel hoort gewoonweg niet in een winkel thuis en al zeker niet hoe sommig volk ermee rijd want ze rijden gewoon overal tegenaan of duwen zo lang dat ze er wel door kunnen.

Als je hier door het winkelcentrum loopt moet je blij zijn dat je niet aangereden word en als je er wat van zegt je discrimineert want ik ben gehandicapt.
Dat ze eerst maar eens een volledig rijbewijs moeten halen met dat ding met strafpunten dus 5 strafpunten rijbewijs en scootmobiel kwijt

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: winkel

Ongelezen bericht door scontra »

thea01 schreef:goeden avond

afgelopen week moest ik iets kopen bij het kruidvat holendrechtplein 6 in amsterdam zuidoost. Ik ben door een longziekte gebonden aan scootmobiel en zuurstof. Echter deze winkel kan je niet inkomen omdat alles midden in de paden staat.Er is al meerdere keren daar wat van gezegd door Platform gehandicapten Zuidoost maar word niets mee gedaan. Ik moest dus lopend naar binnen met een zuurstoffles die niet licht is dan heb je het al benauwd deed ook de kassa het niet moest naar een andere kassa. Ik heb een klacht ingediend bij het hoofdkantoor zou daar gisteren bericht van hebben gehad, heb ik ook gehad maar wat ze gaan weet ik niet want ze moeten het aan andere gaan vragen. ik heb gezegd dat ik uiterlijk vandaag een reactie wilde hebben, niet gehad dus wat raden jullie mij nu aan om te doen

bedankt

thea bours
Ik meen mij te herinneren dat dit onderwerp, in dezelfde situatie en bij hetzelfde Kruidvat Filiaal al eens eerder aan de orde is geweest op het forum van RADAR of de concullega.
Ik kan het betreffende topic jammer genoeg niet terug vinden.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: winkel

Ongelezen bericht door gosewijn »

Uitzonderingen daargelaten kwamen die apparaten niet bij mij in de winkel . Ik had er ruimte genoeg voor . Heb je de wielen wel eens nagekeken , onder de strond. Rijden alles onderste boven . Kwam je bij deze personen thuis stond dat onding in de schuur wand het mocht niet naar binnen omdat het nat was of vies . En ja , veel mensen vinden zich zelf zielig en moet alles voor hen aan de kant . Heb ze vaak gezien dat ze wel een restaurant binnen konden lopen met een wandelstok ,ja dan kan het wel. Nog eventjes en ze willen met zo n 45 km karretje naar binnen.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: winkel

Ongelezen bericht door grun »

thea01 schreef:ik heb verderop een reactie met een voorstel en daar zou ik graag van het kruidvat een reactie op willen hebben dat zou iets perfects kunnen zijn
Ik ben bang dat u geen reactie krijgt en al helemaal niet de door u voorgestelde oplossing.

U stelt dat u verder nergens anders terecht kunt, maar in Amsterdam alleen al zijn 34 filialen van Kruidvat. Misschien die op het adres Reigersbos 94? Dat is minder dan een kilometer.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: winkel

Ongelezen bericht door renewouters »

gosewijn schreef:Uitzonderingen daargelaten kwamen die apparaten niet bij mij in de winkel . Ik had er ruimte genoeg voor . Heb je de wielen wel eens nagekeken , onder de strond. Rijden alles onderste boven . Kwam je bij deze personen thuis stond dat onding in de schuur wand het mocht niet naar binnen omdat het nat was of vies . En ja , veel mensen vinden zich zelf zielig en moet alles voor hen aan de kant . Heb ze vaak gezien dat ze wel een restaurant binnen konden lopen met een wandelstok ,ja dan kan het wel. Nog eventjes en ze willen met zo n 45 km karretje naar binnen.
Ze hebben bij ons metalen hekken voor de deuren van het winkelcentrum gezet omdat scootmobielers een paar keer de schuifdeuren er hebben uitgereden... Nu moeten ze een beetje manoeuvreren om om het hekje heen te rijden zodat in ieder geval de vaart er uit is.... Velen zijn ook nog eens een gevaar op de weg m.n. voor voetgangers. Soms lijkt het of die dingen slechts een aan-uit-schakelaar hebben en geen rem (misschien is dat wel een feature dat door de fabrikanten is ingebouwd zodat ze vanzelf meer klanten krijgen).

Gesloten