LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakket wordt door PostNL in depot gehouden ipv verstuurd.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Hermiona
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2018 20:40

Pakket wordt door PostNL in depot gehouden ipv verstuurd.

Ongelezen bericht door Hermiona »

Beste mensen,

Op 7 februari jl heb ik een pakket aangeboden bij Postnl - het moet verstuurd worden naar Singapore - aangetekend. Kosten 38,50 euro.
Vandaag - 15 februari - bel ik met de klantenservice omdat ik via de track en tracecode zie dat het pakket nog in transit is en nog niet in Singapore is aangekomen. Wat blijkt - tot mijn grote verbazing en ook tot mijn woede - het pakket ligt nog gewoon bij Postnl.
Mijn vraag is: kan dat zomaar blijven liggen? En hoe lang nog voordat er beweging in komt konden ze mij niet vertellen.
Er zitten cadeautjes in voor mijn nieuwe kleinkindje in Singapore. Het is toch niet mogelijk dat dit zo maar kan?
wie kan mij iets meer vertellen over de werkwijze van Post NL.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Pakket wordt door PostNL in depot gehouden ipv verstuurd.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ligt het pakket nog echt bij PostNL, of is deze al onderweg? Zodra het pak de grens over gaat heeft PostNL niet meer de controle. Op een bepaald moment krijgen ze bericht van de transporteur in Singapore dat het afgeleverd is. Pas dan zal de status gewijzigd worden. De tijd tussen Schiphol en de aflevering zal weergegeven worden als in depot.

riddert
Berichten: 2127
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Pakket wordt door PostNL in depot gehouden ipv verstuurd.

Ongelezen bericht door riddert »

@Hermonia,

check de track en trace eens op de site van de transporteur in Singapore.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Pakket wordt door PostNL in depot gehouden ipv verstuurd.

Ongelezen bericht door Brainless »

"in transit" betekend: onderweg.
Dus uw pakketje is al onder weg naar Singapore.

djfox741
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:11

Re: Pakket wordt door PostNL in depot gehouden ipv verstuurd.

Ongelezen bericht door djfox741 »

Beste Hermiona,

Ga op Uw PC, Laptop of Tablet naar www.7track.net of download de App. Vul daar Uw gegevens in die U hebt en in de meeste gevallen ziet U daar de resultaten die onderweg zich voordoen zoals het traject waar het zich bevind en de aankomst cq. afhandeling.

Niet in alle gevallen maar zeer vaak heeft U aan deze site of App. veel ook omgekeerd dus een bestelling uit een land als China etc. kunt U op deze manier volgen, doe Uw voordeel ermee, succes.

Gesloten