LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advertentie bij Dichtbij Media

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
romilda
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2018 17:06

advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door romilda »

Ik ben benaderd door Dichtbij Media, om een advertentie te plaatsen in zorggids Coevorden.
Ik had telefonisch contact gehad en hierin akkoord gegaan met de opdracht.
Nu had ik bij thuiskomt niet zo'n goed gevoel en heb gegoogeld naar Dichtbij Media en naar zorggids Coevorden
Dichtbij Media is wel een website van, maar zorggids Coevorden, kon ik nergens vinden.
Naar aanleiding hiervan heb ik een mail gestuurd naar de gemeente of zij bekend zijn met de zorggids.
Zij kennen dit helemaal niet.
Nu weiger ik te betalen en wil eerst eens laten uitzoeken of er überhaupt een zorggids Coevorden bestaat.

Daarom stuur ik jullie deze mail om dit uit te willen zoeken.
Ik ben n.l. al eens eerder opgelicht en wil niet graag nog een keer aan de beurt zijn.

Hoor het graag.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar waarom gaat u telefonisch akkoord? Bent u een ondernemer?

Hier kunnen we dat ook helemaal niet uitzoeken.

romilda
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2018 17:06

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door romilda »

Klopt, dat ik ondernemer ben. Ben veel onderweg, zit in de thuiszorg.
Tja dan denk je dat je er goed aan doet, om in de zorggids van je eigen gemeente te staan.
Misschien dat er nog meerdere reacties komen.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door tampie74 »

Dit is een consumenten site. voor ondernemers kunt u https://www.higherlevel.nl/ terecht

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Radar is een televisieprogramma, geen helpdesk voor individuele consumenten en ondernemers.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door sylvesterb »

romilda schreef:Ik ben benaderd door Dichtbij Media, om een advertentie te plaatsen in zorggids Coevorden.
Ik had telefonisch contact gehad en hierin akkoord gegaan met de opdracht.
Als ondernemer heeft u geen bedenktermijn en is het telefonische akkoord gaan al voldoende.
romilda schreef:Nu had ik bij thuiskomt niet zo'n goed gevoel en heb gegoogeld naar Dichtbij Media en naar zorggids Coevorden
Dichtbij Media is wel een website van, maar zorggids Coevorden, kon ik nergens vinden.
Een gids is meestal iets op papier.
romilda schreef: Naar aanleiding hiervan heb ik een mail gestuurd naar de gemeente of zij bekend zijn met de zorggids.
Zij kennen dit helemaal niet.
Logische de gemeente mailen over een aanbieding van een commerciële partij.
romilda schreef: Nu weiger ik te betalen en wil eerst eens laten uitzoeken of er überhaupt een zorggids Coevorden bestaat.
En wat zegt Dichtbij Media? Neem aan dat zij een bewijs van je vermelding kunnen doorsturen?
romilda schreef: Daarom stuur ik jullie deze mail om dit uit te willen zoeken.
Je stuurt geen mail en waarom denk je dat een televisie programma iets voor jou gaat uitzoeken.
romilda schreef: Ik ben n.l. al eens eerder opgelicht en wil niet graag nog een keer aan de beurt zijn.
Schijnbaar heb je weinig geleerd van de vorige keer als je zo telefonische een overeenkomst aan gaat. Een simpele les die ik mijzelf heb aangeleerd is.

1. Ik koop niets aan de deur (als ik iets nodig heb dan google ik het zelf wel)
2. Ik koop niets waarover zij mij ongevraagd bellen (als ik iets nodig heb dan google ik het zelf wel)

Systeem werkt goed nog nooit opgelicht.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik hoop voor u dat de advertentie niet al te duur was, dat het maar voor één jaar is en dat de gids ook echt verschijnt.
In de toekomst nooit meer instemmen met een telefonisch aanbod. "Geen interesse" zeggen en meteen ophangen. In de thuiszorg moet u hard werken voor uw geld; laat u niet nog eens oplichten!

romilda
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2018 17:06

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door romilda »

Het is een harde les, en inderdaad niks meer telefonisch , aan de deur of via mail.
Hoop dat dit bedrijf op deze manier in de publiciteit komt. ( niet gunstig ) .

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ik neem aan dat u nog niet betaald hebt? Nou dan zou ik inderdaad eerst die gids willen zien.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat hangt volgens mij dan wel af van wat er in de overeenkomst of de algemene voorwaarden staat. Eerst de "kleine lettertjes" maar goed lezen. Als je niet betaalt en de "uitgever" een incassotraject kan starten op basis van de voorwaarden, dan wordt het allemaal nóg vervelender.
Het valt op dit moment ook nog niet uit te sluiten dat er op zeker moment daadwerkelijk een gidsje verschijnt, waarvan een paar stapeltjes worden neergelegd in de bieb, de VVV, wachtkamers en zo. Maar ook dat zal de topicstarter geen nieuwe klanten opleveren vrees ik.

stofzuigertje

Re: advertentie bij Dichtbij Media

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vragen;

Is er een prijs genoemd en krijg je een opgave van hoe je in deze gids zou komen?

Wanneer word deze verspreid en in welke oplage in welke regio?

Wat als vele weigeren en er niet in adverteren, komt er dan huis aan huis een folder met jou advertentie die wel betaald is?

Ik verwacht dat als het wel verspreid word je verstopt word tussen de Max magazine aanbieders... hun wekelijkse TV gids heeft Trapliften, Scootmobielen, Stella en Sta op stoelen en zo....
Ook hebben de meeste in de zorg zoveel werk dat ze juist niet willen adverteren... en een willekeurig huisarts vragen en je verzuipt in het werk!
Dat is gratis en werkt binnen 1 weekje...

Gesloten