Speel al jaren automatisch mee. Kreeg tot eind 2017 lotnummer per post NL.
Toen ineens niet meer. Gebeld: we zouden voortaan lotnummer per mail ontvangen.
Sindsdien krijgen we niets meer: geen post en geen mail.
Ze hebben ons mailadres wel, want we krijgen wel reclame-mailtjes.
Diverse keren gebeld en gemaild.
Steeds hetzelfde antwoord: we kunnen niets voor u doen, maar hebben het doorgestuurd naar de betreffende afdeling.
Als we bellen krijgen we wel ons lotnummer.
Zijn wij de enigen die dit meemaken?
Zo nee: hoe kunnen we dit oplossen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Staatsloterij
Re: Staatsloterij
Stuur ze een email.
Re: Staatsloterij
mahadma schreef:Stuur ze een email.
@WilmaWilma v.O. schreef: Diverse keren gebeld en gemaild.
ook inde Spam map gekeken of daar het niet terecht komt?
Re: Staatsloterij
Je moet een account maken, dan kun je zien ...(In mijn geval)