Pagina 1 van 2

SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 12:11
door Mika1959
Vanaf december 2017 bezorgt Sandd geen post op mijn adres. Nu komen er meerdere herinneringsverzoeken via PostNL en een boete.
Ik heb ook mijn voordeelagenda van de postcode loterij niet bezorgd gekregen en diverse BETAALDE tijdschriften. Volgens een medewerker zou Sandd geen bezorgers hebben die de post rond kunnen bezorgen. Vraag me af waar die post dan blijft Meerdere mensen in de buurt waar ik woon missen ook post van Sandd.
Ook de post die een 2e maal verstuurd werd komt niet aan. Inmiddels is Sandd niet bereikbaar per telefoon en digitale klachten worden gewoon niet beantwoordt.
Graag had ik geweten hoe ik een klacht bij Sandd in kan dienen zodat ik mijn post wel ontvang.

Re: SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 12:19
door Lowieze
Op Klacht.nl wemelt het van de klachten over de slechte of helemaal niet bezorgde post door Sandd, dus ik geef u weinig hoop. Op al deze klachten wordt ook niet door Sandd gereageerd.
Als ik u was zou ik eens contact opnemen met de verzenders van de post die u mist, zij hebben namelijk een contract met Sandd afgesloten, misschien dat zij wat voor u kunnen bereiken.

Re: SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 12:32
door henk51
SANDD wil met de grote jongens meedoen. Ze bezorgen alleen op dinsdag en vrijdag. Dus waarom niet enkele bezorgers woensdag en zaterdag een extra wijk laten bezorgen dat lost personeel tekort op. Zit nog steeds te wachten op kerstkaarten ook zo'n flop.
Ben ik nou zo slim of zijn de anderen zo dom.Niet klagen bij SANDD maar bij diegene die uw betaalde tijdschriften laat verzenden via SANDD die kunnen druk uit oefenen omdat SANDD zijn verplichtingen niet na komt.

groeten Henk

Re: SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 14:53
door yan
en diverse BETAALDE tijdschriften
Sand is hierin geen partij voor u, maar de leverancier van de tijdschriften wel.
Dus deze verzoeken alsnog te leveren óf de betaling storneren

Re: SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 15:25
door gosewijn
henk51 schreef:SANDD wil met de grote jongens meedoen. Ze bezorgen alleen op dinsdag en vrijdag. Dus waarom niet enkele bezorgers woensdag en zaterdag een extra wijk laten bezorgen dat lost personeel tekort op.
groeten Henk
Sandd bezorgt ook op Zondag ,post van belastingdienst en tijdschriften.

Re: SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 19:04
door renewouters
henk51 schreef:SANDD wil met de grote jongens meedoen. Ze bezorgen alleen op dinsdag en vrijdag. Dus waarom niet enkele bezorgers woensdag en zaterdag een extra wijk laten bezorgen dat lost personeel tekort op. Zit nog steeds te wachten op kerstkaarten ook zo'n flop.
Ben ik nou zo slim of zijn de anderen zo dom.Niet klagen bij SANDD maar bij diegene die uw betaalde tijdschriften laat verzenden via SANDD die kunnen druk uit oefenen omdat SANDD zijn verplichtingen niet na komt.

groeten Henk
Misschien kan jij extra rondes gaan lopen voor SANDD? Een beetje makkelijk om zomaar te stellen dat "enkele bezorgers" een extra wijk moeten gaan lopen. Misschien hebben zij daar geen zin in of geen tijd voor?

Re: SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 19:21
door juliomariner
Ik zou het heerlijk vinden als de post vsn de Postcodeloterij niet bezorgt zou worden.

Re: SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 20:15
door Lowieze
juliomariner schreef:Ik zou het heerlijk vinden als de post vsn de Postcodeloterij niet bezorgt zou worden.
Dat kunt u gemakkelijk retour afzender sturen. Helemaal geen post ontvangen is erger.

Re: SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 20:27
door zombo
juliomariner schreef:Ik zou het heerlijk vinden als de post vsn de Postcodeloterij niet bezorgt zou worden.
Meeste meuk van de postcodeloterij komt op het moment via PostNL. Irritant dat moet, maar u kunt zich voor loterijen afmelden op postfilter.nl

Re: SANDD

Geplaatst: 28 mar 2018 20:52
door juliomariner
Dat klopt dat is zeer vervelend.

Re: SANDD

Geplaatst: 08 apr 2018 09:32
door Mika1959
Inmiddels heb ik het bedrag van het abonnement op het betaalde tijdschrift welk niet door Sandd is geleverd terug ontvangen. Nu nog het probleem met ontbrekende post oplossen. Ook hieraan wordt gewerkt

Re: SANDD

Geplaatst: 08 apr 2018 10:22
door stofzuigertje
Bij onrendabele gebieden als buiten bebouwde kom word alle Sandd via Post NL 2x per week keurig geleverd!
Mijn zoon woont nu in dergelijk gebied en met auto komen ze langs met zowel Post NL als Sandd...

Als een bezorger geld ontving maar de vermoedelijke reclame weg pleurde is die verantwoordelijk en moet ontslagen worden.

De Belastingdienst stuurde ook een groot deel via Sandd.. niet altijd alles maar ook de TV gidsen en zo.....
Vraag ook je buren en ga allen klagen bij Sandd, vermoedelijk is de bezorger lui en doet niets.

Deze geadresseerde post heeft een bezorg plicht en ze mogen het uitbesteden aan Post NL... dus iets duurder maar ze moeten dat doen.
Sandd is verplicht alle post te bezorgen of te laten bezorgen en daar bij Sandd over klagen is rendabel...
Vraag ook aan gemeente en belastingdienst opgave van via Sandd verstuurde post want dan weten ze dat je niets kreeg en vervallen hoge boetes!

Re: SANDD

Geplaatst: 08 apr 2018 15:31
door alfatrion
Mika1959 schreef:Vanaf december 2017 bezorgt Sandd geen post op mijn adres. Nu komen er meerdere herinneringsverzoeken via PostNL en een boete.
Er komt geen werking toe aan rekeningen die jou niet hebben berijkt. Die boete lijkt mij dan ook onterecht.
Mika1959 schreef:Ik heb ook mijn voordeelagenda van de postcode loterij niet bezorgd gekregen en diverse BETAALDE tijdschriften.
Dat zou een gegronde reden kunnen zijn om je te beroepen op je opschortingsrech.

Re: SANDD

Geplaatst: 10 mei 2018 20:20
door bas002
sinds eind 2017 problemen met Sandd. Voorjaar 2018... geregeld worden poststukken pas na een week afgeleverd. Krijg veel klanten van kopers. Nu zijn twee poststukken weg, 1x Gelderland en 1x Zeeland. Ben het gezeik nu zat met Sandd, helemaal klaar mee. vervelend bedrijf. Als je belt heeft men elke keer wel een ander excuus te melden.

Moet tijd worden dat de overheid hier een stokje voor gaat steken, er gaat op deze manier belangrijke poststukken verloren.

Re: SANDD

Geplaatst: 17 jul 2018 13:24
door SalFonzo
Geboortekaarten verstuurd via Sandd omdat het bij dat aantal wel interessant leek om goedkoper te verzenden. Een groot deel is NIET aangekomen. Klantenservice lost niks op, ook geen enkele tegemoetkoming bij de verkoren gegane dure kaarten. Sandd = nooit meer! Stuur post gewoon met postnl, komt het tenminste aan!

Re: SANDD

Geplaatst: 17 jul 2018 18:11
door Beertje1975
Bij mij bezorgt Sandd wel 2 keer in de week. Maar de post wat mer Sandd wordt verstuurt ontvang ik meestal niet. De tijdschriften en de andere post wat normaal via Sandd wordt bezorgt. Klagen bij Sandd helpt niet. Wat wel helpt is bij de afzender klagen dat je het niet hebt ontvangen. Nu ontvang ik alles met de gewone post.

Re: SANDD

Geplaatst: 08 aug 2018 08:45
door LoesyLoes
Hier hebben we nu al twee keer geen belastingbrief gekregen omtrent auto belasting waardoor ikzelf maar eens contact heb gezocht met belasting dienst omdat ik de acceptgiro al verwacht had. Zij geven aan dat ze hem hebben verstuurd maar ik nu telaat ben en dus een boete moet betalen. Ik weet 100% zeker dat ik de brieven niet heb gehad en vind het dan ook erg zuur dat ik boetes krijg terwijl oorzaak bij Sandd ligt. Belasting dienst adviseerde een klacht in te dienen bij hen, heb ik gedaan maar ik verwacht daar niets van. Zij zullen mijn boete niet gaan betalen vrees ik en het is voor mij veel geld. Vind het zeer onterecht, ik zorg altijd netjes voor mijn administratie en dan krijg je dit. Je staat gewoon met rug tegen de muur want hoe kan je bewijzen dat je de brief niet hebt gehad. Waardeloos gewoon . Ik ga nu maar kiezen voor automatisch betalen terwijl ik dat eigenlijk niet wil maar ik vertrouw Sandd niet dat ze bezorgen. Dit kan toch eigenlijk niet.

Re: SANDD

Geplaatst: 08 aug 2018 10:13
door NeoDutchio
LoesyLoes schreef:Hier hebben we nu al twee keer geen belastingbrief gekregen omtrent auto belasting waardoor ikzelf maar eens contact heb gezocht met belasting dienst omdat ik de acceptgiro al verwacht had.
Gelukkig maar dat wij tegenwoordig de berichtenbox hebben van mijn overheid. Hoeft u dus geen enkel schrijven meer te missen.

Re: SANDD

Geplaatst: 08 aug 2018 10:45
door Lowieze
NeoDutchio schreef:
LoesyLoes schreef:Hier hebben we nu al twee keer geen belastingbrief gekregen omtrent auto belasting waardoor ikzelf maar eens contact heb gezocht met belasting dienst omdat ik de acceptgiro al verwacht had.
Gelukkig maar dat wij tegenwoordig de berichtenbox hebben van mijn overheid. Hoeft u dus geen enkel schrijven meer te missen.
Op de site van de BD staat dit: "motorrijtuigenbelasting ook digitaal ontvangen?

Nee, het is voorlopig niet mogelijk uw (driemaandelijkse) acceptgiro voor de motorrijtuigenbelasting te ontvangen in uw Berichtenbox.

U kunt wel doorgeven dat u uw motorrijtuigenbelasting wilt betalen via een automatische incasso."

Dus dan is automatische incasso nu nog het enige alternatief.

Re: SANDD

Geplaatst: 15 aug 2018 17:02
door Gerold
Ook ik heb 2maanden geleden mijn abonnement niet ontvangen. Deze maand weer niet ontvangen. Na telefonisch contact geven ze inderdaad aan te weinig postbezorgers in mijn gebied. Ik heb toen mijn postcode en huisnummer moeten doorgeven als klacht. Niks meer gehoord, nu een mail geschreven waarin ik eiste dat zij mij de kosten 7,95 (2x daar we 1 extra besteld hadden) =15,90 over moetenmaken op mijn rekeningnummer. Antwoord van hun was of ik postcode en huisnummer kon doorgeven. Hier wordt ik strondziek van. Dit abonnement heb ik van begin en spaar dus alle uitgaves.
Je staat met de rug tegen de muur en kunt niks

Gr gerold