LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Addertje onder het gras bij Seniorenvoordeelpas

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
drjoeri2018
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2018 09:56

Addertje onder het gras bij Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door drjoeri2018 »

Het "Seniorenvoordeelpas" - voor 50 +ers is een lokkertje van een firma die snel rijk wil worden en onbegrijpelijk voorstellen doet.
15 % korting op Uw aankopen bij LIDL bijvoorbeeld. Nu dat willen we allemaal wel. Aan de kassa bij LIDL weet men nergens van.Ook de chef niet; nooit van gehoord. Merkwaardig....! "Drogisterijen On line" wordt aanbevolen voor gegarandeerd 6 % korting. Dat heb ik ook geprobeerd. NIks korting zegt Drogisterijen. Ga die maar bij Seniorenvoordeelpas claimen.
Wat zegt de helpdesk van Seniorenvoordeelpas ? Je moet op hun site aangeven wat je bij LIDL of andere opgegeven bedrijven wilt kopen. Dan bestellen zij het en zorgen voor toezending. Maar die kropjes sla en de appeltjes van de Lidl kan ik dan niet zelf uitzoeken. Zoek dan eerst bij LIDL uit wat je wilt hebben en kijk bij hun naar de prijs. Ingewikkeld, maar misschien ben je met je seniorenpaspoort nog duurder uit, en moet je maar zien wat je krijgt. Bent U er ook ingetrapt ? Binnen 14 dagen kan je kosteloos opzeggen, maar ik moet nog zien of ik mijn geld terug krijg !
Laatst gewijzigd door Radar op 22 mei 2018 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Correctie juiste bedrijfsnaam

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Addertje onder het gras bij Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door mahadma »

Nee, ik werk niet voor die pasjes verkopers. Maar als je besteld via de pasjes site bij Lidl webshop zou je korting krijgen. Dit svhreef Lidl aan mij. Echter op hun site staat ook de mexia markt. Maar die weet van niks. Maar waarom een pasje kopen om korting te krijgen .......

stofzuigertje

Re: Addertje onder het gras bij Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dankzij het betaalde geld voor dit onzin pasje kun je nu bij de plaatselijke Lidl 15% minder kopen omdat je geld tekort komt!

Dus ze doen precies wat ze beloven!
Verder, voor sprookjes naar de Efteling maar laat je daar nu net geen korting voor krijgen!

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Addertje onder het gras bij Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Brahms »

Is iets te mooi om waar te zijn dan is het ook zo. Een heel oud gezegde volgens mijn oma.....

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jan 2018 16:54
Contacteer:

Re: Addertje onder het gras bij Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl »

drjoeri2018 schreef:Het "Seniorenvoordeelpas" - voor 50 +ers is een lokkertje van een firma die snel rijk wil worden en onbegrijpelijk voorstellen doet.
15 % korting op Uw aankopen bij LIDL bijvoorbeeld. Nu dat willen we allemaal wel. Aan de kassa bij LIDL weet men nergens van.Ook de chef niet; nooit van gehoord. Merkwaardig....! "Drogisterijen On line" wordt aanbevolen voor gegarandeerd 6 % korting. Dat heb ik ook geprobeerd. NIks korting zegt Drogisterijen. Ga die maar bij Seniorenvoordeelpas claimen.
Wat zegt de helpdesk van Seniorenvoordeelpas ? Je moet op hun site aangeven wat je bij LIDL of andere opgegeven bedrijven wilt kopen. Dan bestellen zij het en zorgen voor toezending. Maar die kropjes sla en de appeltjes van de Lidl kan ik dan niet zelf uitzoeken. Zoek dan eerst bij LIDL uit wat je wilt hebben en kijk bij hun naar de prijs. Ingewikkeld, maar misschien ben je met je seniorenpaspoort nog duurder uit, en moet je maar zien wat je krijgt. Bent U er ook ingetrapt ? Binnen 14 dagen kan je kosteloos opzeggen, maar ik moet nog zien of ik mijn geld terug krijg !
Beste drjoeri2018,

Bedankt voor uw post. Wat vervelend dat dit uw ervaring is met de Seniorenvoordeelpas! De aankopen bij Lidl gelden voor www.lidl-shop.nl. Dit betekend dus dat u korting krijgt op uw online aankopen. Dit hebben we duidelijk uitgesplitst op onze website. Alle webwinkels kunt u vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/partnerslijst/ en alle lokale winkels kunt u vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/. Zo weet u precies waar u aan toe bent!

Tevens is het niet noodzakelijk om eerst uw bestelling aan ons door te geven alvorens wij een bestelling voor u plaatsen. De bestelling plaatst u namelijk volledig zelf! Afhankelijk van het type korting gaat dit om een kortingscode, direct verrekende korting of een geld terug actie. Bij een kortingscode en direct verrekende korting ziet u gelijk het kortingsbedrag bij uw bestelling, bij geld terug stuurt u na uw aankoop de factuur op naar onze geld terug afdeling, u krijgt daarna de korting gestort op uw rekening. Meer informatie over hoe u de pas kunt gebruiken staat op https://seniorenvoordeelpas.nl/zo-gebru ... ordeelpas/

ik hoop hiermee enkele onduidelijkheden verholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

Gesloten