bezorging met DHL zeer slecht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook hier gaat het altijd goed en ben ik dik tevreden.
Maar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van bezorging elders.
Het kán aan de bezorger liggen of aan de wijk...en wáár in Nederland.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bob Schurkjens schreef:
21 sep 2019 11:19
Je hebt slechte wijken met slechte bezorgers. En goede wijken met goede bezorgers.
Of slechte wijken met goede bezorgers en goede wijken met slechte bezorgers.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dat klopt als een bus.

ArjanBij
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2020 19:35

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door ArjanBij »

Mijn pakket is nooit aangekomen
Mijn pakket is nooit aangekomen
De verzender van het pakket heeft aangetoond dat hij het daadwerkelijk verzonden heeft. Dhl heeft het nooit geleverd. Echter de bezorger heeft het afgemeld met “bezorgd”. Ik heb de hele buurt doorvraagt, containers nagekeken. Klacht ingediend, maar dhl laat je gewoon in de kou staan!! Ze mogen me bellen als ze durven. Ik vind het heel erg dat zoiets kan gebeuren
Ik kan naar m’n bestelling fluiten dus
Wat ontzettend onverantwoordelijk van dhl
Iedere bezorger kan wel zeggen dat hij iets heeft afgeleverd zonder dat ie dat gedaan heeft.
Dhl moet de mensen laten tekenen en een bezorgbewijs in Duplo produceren!! Ik heb nu geen poot om op te staan en dhl komt er lekker makkelijk mee weg
Ontzettend slecht .!! Mijn track and trace was 3SDFC7816360421.

WendyHagen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2020 23:38

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door WendyHagen »

Ook bij mij is (voor de 2de keer) een pakket ‘kwijt’. Idd gewoon opgehaald door de bezorger en naar een distributiecentrum gebracht en daar ‘is het mis gegaan’, zoals ze zelf zeggen. WAT DOEN ZE MET AL DIE PAKKETJES????? UITDELEN MET KERST AAN HUN PERSONEEL???

Y.V
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2020 10:30

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Y.V »

Is nu al de tweede keer dat ik een pakket niet bezorgd krijg . Q code werkt niet en altijd een buitenlandse sprekende tante die de Nederlandse taal niet machtig is aan de lijn, die dan dood leuk mededeeld niet te weten waar mijn pakket dan moet zijn. Bezorgcode herkend zij ook niet staat dus wel zo op de kaart. Ben nu al bij die prul bezorgdienst in totaal 204 euro armer die ik van niemand terug krijg. Schandalig wat een slechte firma, die alleen maar met goedkope krachten werken en een zeer zeer slechte service levert.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Moneyman »

Y.V schreef:
27 okt 2020 10:32
... en altijd een buitenlandse sprekende tante die de Nederlandse taal niet machtig is aan de lijn ...
Ah, da's handig! Jij hebt tenminste nog de kans het binnen de familie op te lossen. Veel anderen is dat voorrecht niet gegeven.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat klaagt iedereen toch onterecht bij DHL. Bij de verzender moet geklaagd worden. Dat er geld kwijt is is dus onzin, de verzender is verantwoordelijk. En die moet dan opnieuw versturen of terug betalen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Jablan »

Vorige week zag ik op een brievenbus een interessante mededeling:
Beste (DHL-)bezorger, wij hebben een deurbel en die zit bij de voordeur. De voordeur vind je achter dit hek.

FransMulch
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 apr 2021 18:23

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door FransMulch »

Jullie zijn een stel bedriegers dit is al de zoveelste keer dat uw bezorger zogenaamd vertraging heeft. Een half uurtje later kan gebeuren. Maar 6 uur vertraging is niet mogelijk. Ik zal zo veel mogelijk
Negatieve reviews geven over go Parcel van DHL. Mooie dag en bedankt voor de wederom super slechte service

⁣Met vriendelijke groet
Frans Mulch

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bedankt voor de mooie dag, gaat wel lukken.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

FransMulch schreef:
29 apr 2021 18:27
Jullie zijn een stel bedriegers dit is al de zoveelste keer dat uw bezorger zogenaamd vertraging heeft. Een half uurtje later kan gebeuren. Maar 6 uur vertraging is niet mogelijk. Ik zal zo veel mogelijk
Negatieve reviews geven over go Parcel van DHL. Mooie dag en bedankt voor de wederom super slechte service

⁣Met vriendelijke groet
Frans Mulch
En wat denkt u te bereiken hier mee? Even een aanname, maar de forumleden hier zullen geen bedriegers zijn en hebben ook geen bezorgers in dienst.
Maar waarom denkt u dat 6 uur vertraging niet mogelijk is? Elke bezorger heeft een vaste route. ‘s Ochtends wordt geladen voor de eerste rit en mocht blijken dat uw pakket daar niet bij zit (om welke reden dan ook), dan wordt die op de volgende rit ingepland. En ja, dat is uren later. De redenen van die vertraging is meer pakjes aangeleverd krijgen dan verwerkt kan worden, (vracht)auto’s die aan hun maximum gewicht of volume zitten, enz.

Klagen kunt u als beste, maar hebt u dan ook een idee hoe het anders zou kunnen?

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

NeoDutchio schreef:
30 apr 2021 10:54

En wat denkt u te bereiken hier mee? Even een aanname, maar de forumleden hier zullen geen bedriegers zijn en hebben ook geen bezorgers in dienst.
Maar waarom denkt u dat 6 uur vertraging niet mogelijk is? Elke bezorger heeft een vaste route. ‘s Ochtends wordt geladen voor de eerste rit en mocht blijken dat uw pakket daar niet bij zit (om welke reden dan ook), dan wordt die op de volgende rit ingepland. En ja, dat is uren later. De redenen van die vertraging is meer pakjes aangeleverd krijgen dan verwerkt kan worden, (vracht)auto’s die aan hun maximum gewicht of volume zitten, enz.

Klagen kunt u als beste, maar hebt u dan ook een idee hoe het anders zou kunnen?
Ik vraag me vaak af of mensen die zo klagen zelf niet werken. Als je een beetje werkervaring hebt heb je zelf toch ook wel eens dingen uit je eigen praktijk meegemaakt die niet goed gingen en waar je klanten door geraakt zijn.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Erthanax »

Pech onderweg, ongeval; voor je het weet ben je uren verder.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bij PostNL is de vertraging niet 6 uur maar twee dagen. En dat geven ze niet aan van tevoren. Een gewoon PostNL pakketje binnenland doet er tegenwoordig drie werkdagen over. Zelf geef ik inmiddels de voorkeur aan DHL boven PostNL.

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Arizonakid »

FransMulch schreef:
29 apr 2021 18:27
Jullie zijn een stel bedriegers dit is al de zoveelste keer dat uw bezorger zogenaamd vertraging heeft. Een half uurtje later kan gebeuren. Maar 6 uur vertraging is niet mogelijk. Ik zal zo veel mogelijk
Negatieve reviews geven over go Parcel van DHL. Mooie dag en bedankt voor de wederom super slechte service

⁣Met vriendelijke groet
Frans Mulch
Dank je Frans, we nemen het mee!

Greenkidd420
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2021 11:45

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Greenkidd420 »

Ik overdrijf niet altijd bellen ze aan bij mij en lopen gelijk naar de auto en rijden weg voordat ik überhaupt kan reageren ik woon in een flat op 7 hoog en post nl,dpd wachten altijd netjes op iedereen of komen het zelfs aan de deur brengen heb van dhl altijd een briefje in de bus gehad met daarop ,wij hebben u gemist, na vele klachten doen ze er niks mee
Laatst gewijzigd door Radar op 07 sep 2021 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast zodat scheldwoorden/persoonlijke nare aanvallen verwijderd zijn

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Dirkie »

Het zal echt wel aan de wijk liggen. Sinds Corona bestellen wij heel veel om te laten bezorgen. Omdat ik thuis werk ken ik intussen de meeste bezorgers wel van de verschillende diensten. En ze zijn altijd heel vriendelijk. Een keer zijn we een pakket kwijt geweest. Dat was overigens van DHL. Dit werd echter 2 dagen later alsnog gewoon bezorgd met excuses van de bezorger.
Mochten er op dit forum geen positieve berichten gemeld worden dan mag dit bericht verwijderd worden :mrgreen:

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hier ook geen problemen met de diverse bezorgdiensten hoor. Altijd vriendelijk, luid meezingend met volksmuziek en altijd een complimentje omdat wij al in de deuropening staan te wachten nog voordat hij bij de deur staat.

Jerpauw
Berichten: 94
Lid geworden op: 21 feb 2012 20:39

Re: bezorging met DHL zeer slecht

Ongelezen bericht door Jerpauw »

Wel mooi.

TS wilde alleen even klagen en heeft daarna nooit meer gereageerd......

Ik neem aan dat die andere dag het pakketje wel is bezorgd, daarmee is voor TS de kous af.

ikzelf heb alleen problemen met GLS die pakketjes in hun mond vervoeren, zelfs na klagen....

verder valt het weer mee en ga ik over tot de orde van de dag.

Gesloten