LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seniorenvoordeel pas

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
berna.schriever
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2018 15:32

Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door berna.schriever »

De klacht
oplichters zijn het, je dwingen te betalen voor iets wat er niet is, heb het gedaan maar onder zwaar protest, ik ben ziedend dat zij zoveel macht hebben, beweren mij een welkoms geschenk gestuurd te hebben, maar die heb ik niet ontvangen.nu kan ik dat niet bewijzen dat ik ze niet ontvangen heb, hun kunnen niet bewijzen dat ze verstuurd zijn.
ze zeggen dat ze altijd meegestuurd worden, dan moet dit in de welkomsbrief staan en er staat niks over welkomsgeschenken in de welkomsbrief.
ik was op tijd met annuleren maar door dit smerig trucje kunnen ze wel aan je geld komen.

echt om razend van te worden

Wat kan ik nog doen om mijn geld toch terug te krijgen? Hun gaan hiermee maar door. ik heb het filmpje gezien van 2017 en nog zijn zij bezig ouderen hun geld af te troggelen.

echt schandalig

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door mahadma »

Ga naar de zoek functie, toets in seniorenvoordeelpas en u heeft drie weken leesplezier.

NeoDutchio
Berichten: 12273
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U hoeft niets te bewijzen, zij moeten bewijzen dat u iets ontvangen heeft. Zo is het altijd geweest en zal altijd zo zijn. Dus betalen was zeker niet slim geweest.

Voor de rest sluit ik mij bij Mahadma aan, u bent de zoveelste die eerst gaat bestellen en dan pas er achter komt dat het niets is.

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jan 2018 16:54
Contacteer:

Re: Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl »

berna.schriever schreef:
18 nov 2018 16:22
De klacht
oplichters zijn het, je dwingen te betalen voor iets wat er niet is, heb het gedaan maar onder zwaar protest, ik ben ziedend dat zij zoveel macht hebben, beweren mij een welkoms geschenk gestuurd te hebben, maar die heb ik niet ontvangen.nu kan ik dat niet bewijzen dat ik ze niet ontvangen heb, hun kunnen niet bewijzen dat ze verstuurd zijn.
ze zeggen dat ze altijd meegestuurd worden, dan moet dit in de welkomsbrief staan en er staat niks over welkomsgeschenken in de welkomsbrief.
ik was op tijd met annuleren maar door dit smerig trucje kunnen ze wel aan je geld komen.

echt om razend van te worden

Wat kan ik nog doen om mijn geld toch terug te krijgen? Hun gaan hiermee maar door. ik heb het filmpje gezien van 2017 en nog zijn zij bezig ouderen hun geld af te troggelen.

echt schandalig
Beste Berna Schriever,

Bedankt voor uw post op het forum van Radar. Kunt u ons voorzien van uw klantnummer? Naar aanleiding van uw bericht ben ik direct de boeken in gedoken. Ik ben in de veronderstelling dat uw aanvraag is herroepen en dat u niet langer ingeschreven bent bij de Seniorenvoordeelpas. Dit zou betekenen dat uw aanvraag is herroepen en uw factuur is komen te vervallen. Als u de betaling voldaan heeft dan ontvangt u dit bedrag natuurlijk terug!

Als u uw klantnummer doorgeeft kan ik dit definitief bevestigen. Mocht u nog vragen hebben omtrent de situatie kunt u deze te allen tijde sturen naar [email protected] of bellen tussen 17:00 en 21:00 naar 085-0700900.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door mahadma »

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl schreef:
04 dec 2018 19:18
berna.schriever schreef:
18 nov 2018 16:22
De klacht
oplichters zijn het, je dwingen te betalen voor iets wat er niet is, heb het gedaan maar onder zwaar protest, ik ben ziedend dat zij zoveel macht hebben, beweren mij een welkoms geschenk gestuurd te hebben, maar die heb ik niet ontvangen.nu kan ik dat niet bewijzen dat ik ze niet ontvangen heb, hun kunnen niet bewijzen dat ze verstuurd zijn.
ze zeggen dat ze altijd meegestuurd worden, dan moet dit in de welkomsbrief staan en er staat niks over welkomsgeschenken in de welkomsbrief.
ik was op tijd met annuleren maar door dit smerig trucje kunnen ze wel aan je geld komen.

echt om razend van te worden

Wat kan ik nog doen om mijn geld toch terug te krijgen? Hun gaan hiermee maar door. ik heb het filmpje gezien van 2017 en nog zijn zij bezig ouderen hun geld af te troggelen.

echt schandalig
Beste Berna Schriever,

Bedankt voor uw post op het forum van Radar. Kunt u ons voorzien van uw klantnummer? Naar aanleiding van uw bericht ben ik direct de boeken in gedoken. Ik ben in de veronderstelling dat uw aanvraag is herroepen en dat u niet langer ingeschreven bent bij de Seniorenvoordeelpas. Dit zou betekenen dat uw aanvraag is herroepen en uw factuur is komen te vervallen. Als u de betaling voldaan heeft dan ontvangt u dit bedrag natuurlijk terug!

Als u uw klantnummer doorgeeft kan ik dit definitief bevestigen. Mocht u nog vragen hebben omtrent de situatie kunt u deze te allen tijde sturen naar [email protected] of bellen tussen 17:00 en 21:00 naar 085-0700900.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas
Erik,
u kunt zoveel nakijken, maar kan het klantnummer niet vinden? Raar! Boek gewoon terug!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door Theotrucker »

En nadat mevrouw Schriever is verlost van haar trauma en ze haar geld terug heeft moet seniorenvoordeelpas maar eens schoon schip maken. Het wordt tijd om die grootschalige oplichters praktijken vrijwillig definitief te beëindigen. Als het via rechtszaken moet gaan levert natuurlijk veel reclame op. Het schijnt dat het niet belangrijk is of reclame positief of negatief is. Het gaat er blijkbaar alleen om dat de naam genoemd wordt. We zullen zien.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ze hadden beter dit onder eerdere Topic kunnen plaatsen want terug sturen..... dan kan het fout gaan.

RemcoZelf
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2019 21:23

Re: Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door RemcoZelf »

Wij zijn lid geworden van seniorenvoordeelpas, maar al snel bleek dat de kortingen nogal tegenvielen. Omdat ook de welkomstcadeautjes steeds zijn uitverkocht en de beloofde health check na een jaar nog niet aan de orde was, hebben wij het lidmaatschap beëindigd. Althans, wij wel, maar seniorenvordeelpas niet. Hoewel de mail met de opzegging voor mijzelf EN mijn vrouw overduidelijk was, ontvangen we nu (bijna een jaar later) nog steeds het "verzoek" om het lidmaatschap van mijn vrouw te voldoen.
Uitermate irritant als al tweemaal eerder is aangegeven dat de opzegging voor beide personen gold! Dat stond duidelijk in de mail(s).
Blijkbaar heeft de administratie van seniorenvoordeelpas het niet allemaal op een rijtje, want de een na de ander verstuurt ons nu mails, zelfs met dreigementen als we de factuur van het lidmaatschap niet voldoen......
Lid worden gaat heel makkelijk, maar opzeggen lukt vrijwel niet meer.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Hier boven kun je het telefoonnummer vinden. 0850700900 Hopelijk kom je er van af.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Seniorenvoordeel pas

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Stuur nogmaals een mail naar die club tav Eric en verwijs naar dit topic.

Gesloten